Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b7] zawieszenie gwintowane, czy z saloon'a podejdzie do avanta


adrian92

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, mam takie pytanie, jest fajny gwint do kupienia tylko od saloona a ja mam avanta,

czy zawieszenia będą się różniły?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

posiadam zawieszenie gwintowane FK G 67. Niestety przednie amortyzatory nie nadają się już do jazdy. Czy wiecie jakie wkłady pasują do tego zestawu, ewentualnie czy ich regeneracja ma sens?

6d37k7ul.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj gdzieś w swojej okolicy warsztatu gdzie regenerują amorki, zobaczysz co Ci powiedzą bo nowy przód też trochę kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do nich:

http://www.nagengast.pl/regeneracja-amortyzatorow.html

Poza tym możesz sam wpisać w google regeneracja amortyzatorów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od nie dawna jestem posiadaczem B7ki, poprzedni właściciel zamontował w niej sprężyny obniżające na fabryczne amorki. Fakt faktem auto ładnie nisko się prezentuje przy 17 calowej feldze jednakże mam wrażenie że przód auta jakby "bujał" na dziurach. Mam wrażenie jakby amortyzatory były wykończone jednakże są one sprawne nic im nie dolega.

To standard przy zamontowanych sprężynach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak są czarne Eibachy to tak będzie, to są miękkie sprężyny i w połączeniu ze zwykłymi amorkami jest jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny kompletnie nie mają tu znaczenia, po prostu masz amorki do wymiany. Nie jest polecane stosowanie obniżonych sprężyn do zwykłych amorków bo efekty sam odczułeś. Załóż dobre amorki o skróconym skoku i będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sprężyny kompletnie nie mają tu znaczenia

Nie masz racji Kolego, charakterystyka sprężyn jest równie ważna jak stan amorków.

Gdybanie w tym konkretnym przypadku nic nie zmieni, trzeba pomiary na diagnostyce zrobić i obejrzeć dokładnie stan amorków.

Co nie zmienia faktu że do niskich sprężyn nie nadają się standardowe amorki, szybko padną a i komfortu nie ma żadnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda obniżona sprężyna będzie twardsza od serii, problem w tym że większość osób nie stosuje odpowiednich amorków. Jak wsadzisz dobry sportowy amorek to gwarantuję Ci że wtedy Eibach będzie twardy jak beton, oczywiście to są subiektywne opinie bo każdy ma inny tyłek i inaczej czuje. Ja jeździłem wcześniej paskiem B5 w 1.9TDI i standardowe zawieszenie było znacznie miększe niż 1BA w A4 B5. Niby to ten sam zawias a jednak w A4 o wiele twardszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko wszystkim posiadaczom A4. :hi:

Planuje zmianę zawieszenia na gwint tylko nie bardzo się w tym odnajduję czy możecie polecić coś w miarę taniego może być używane, może być nowe ale też by mnie finansowo nie załamało :D .

Aktualne latam na amorkach z s-line i sprężynami 1BE czy jakoś tak, na pewno nie są to 1BV jest w miarę twardo ale nie ma tragedii. Czy jest takowy gwint bym nie stracił na komforcie za bardzo w dobrych pieniądzach???.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może wystarczy tylko kupno sprężyn, Eibach -30mm, H&R -40mm, na Twoich amorkach będzie już ładnie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam praktycznie nówki 4 sprężyny Eibach z 2 amorkami przednimi kupiłem za bezcen w Niemczech ale nie wiem do jakiej kategorii wagowej one są i myślałem nad sprzedażą tych sprężyn i amorków i kupnem gwintu


Sprężyny mają taki nr. 211500303VA .

Amorki to firma SACHS Super Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam te same amorki co Ty i kupiłem sprężyny z lesjoforca przód 6 zwoij a tył 8 zwoij i to zawieszenie jest dla mnie twarde wystarczająco a pomysl ze jak gwint założysz i długie podrożę autem to nie będzie wygody tylko mały dołek będzie czuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pakować ten zestaw do auta? bo nie wiem czy moje auto nie jest zbyt ciężkie na te sprężyny z Eibacha z tego co wiem moja audi waży 1550kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie mogę w necie znaleźć do ilu kg są te sprężyny ale gwint to dla mnie udręka tyle ze auto gleba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też szperałem w necie bez skutku a nie chcę się wrąbać w to że je założę i położy mi auto na glebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tylko chodzi ze czasem mam wrazenie jakbym jechal statkiem tak czasem zabuja na podeojnej dziurze. Mam tylko obawy o miske olejową żeby jej nie uwalić [emoji15]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B7 pierwszy dostaje stabilizator i wąż od klimy, a później dopiero micha więc na pewno poczujesz jak za mocno zabuja. ; ) Jestem wyczulony do przesady na wszelkie nierówności odkąd znajomy na moich oczach uwalił właśnie michę i waż od klimy na progu zwalniającym. Mina bezradności na środku drogi potrafi dać do myślenia na przyszłość. ; )

Co do amorów to krótsze przede wszystkim, dedykowane do obniżonych zawieszeń. 1BA prędzej czy później padną na Eibachu.


Jeśli buja za bardzo to mogą też być źle dobrane sprężyny, inne klasy wagowe. Ale wtedy powinieneś zauważyć też, że buda nie stoi równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...