SotoM Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Piortek ma racje w 8v sie gniazda wyrabiają bo pd jest mocowany 1 srubą a w 16v jest ppd mocowany 2ma śrubami po obu jego stronach. Życzę ci pomgy vacum ;-)
fafa61 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Cześć , mam wstępna diagnozę telepania motorkiem i przerywania u mnie, uszczelniacze na pompkach, Mam pytanie , jakie gumki sa montowane w aso, chodzi mio ori bo mechanik uprzedził mnie i kupił Boscha, i powiedział ze to te lepsze , (60 zł jedna pompka), Chodzi mi taka myśl jeszcze , aby wymienić olej, na nowy , chociaż mam kilka tyś dopiero co po wymianie, ale ropa mi szła w olej i go pewnie rozrzedziła I chyba zamienie na Motula,dużo czytałem o tym oleju na naszym forum.(podajcie mi jeszcze symbol oleju, iż jaką normą?. I jeszcze jedno, jakiej firmy mam założyć filtr paliwa , ten polecany przez wszystkich Knecht?
SotoM Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Jeśli masz pd simens to tam są inne oringi i tylko z tego co wiem wystepuje erling 100zl komplet na 1szt pd. W aso 150zl na 1pd. Jesli masz dpf na pokladzie to np ja do swojej leje motul 8100 xclean+ 5w30. Jesli dpfa juz nie masz to z motula specific 5w40 i oba maja norme 507.00
fafa61 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Szt. Na jedna pompke to 130 zl. Wlasnie tylko erling.ty wymieniales 4 od razu?. Powiem wam,nie raz kupuje czesci do swojej brd w aso,i wiem ze za ori trzeba sypnąć duzo wiecej.Ale za te gumki...? 130 zl.nie wiem skąd ta cena.
SotoM Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Nie ja nie kupowalem.jak pd wymieniaja to na pd sa oringi.chyba ze przy wkladaniu zostaly uszkodzone. Jak robiłem silnik to tez na starych zlożylem.to fakt ceny za zestaw to przegięcie parola.vag och*jal.jak kiedys sie mowilo ze do vw czesci tanie jak barszcz tak teraz nie wiadomo jakie fajne auto kupic aby czlowieka z nog nie zwalalo jak uslyszy cene za pier**le.
fafa61 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 130 zł, szt ering, i żeby to było w aso , a to w sklepie moto. W aso. maja po 178 szt.ta sama firma. Kurde nie wiem co zrobić, Mechanik namawia mnie na nowe, Mówi ze jak wyciąga pompki to namawia wszystkich aby zakładali nowe, na pewno na dwóch mam je do wymiany... poprzecierane, ect..
SotoM Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 ja sie dowiadywałęm u dzik'a w Pro Choice- masz u mnie na dole jego stronke - zadzwoń do marcina - on mi mówił 100zł za komplet na 1 PD - sprzedaje tez na wysyłke.
Pawelkiwi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Wymień wszystkie na nowe. Nie żałuj kasy bo to się potem odbije czkawką i bardziej zdrenuje Ci kieszeń. Najważniejsze - nowe, jakiej firmy dużo pisać.
fafa61 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Potrzebuje pilnie info od was, Mam problem z ringami, a mianowicie: Obecnie mam założone oringi górny czarny dolny czarny z białymi paskami A te co sa dedykowane do mojego auta w sklepie to wyglądają: jeden czarny jeden brązowy teraz tak , jaki ma iśc na góre?, podam ich numer katalogowy 690.170 erling Powiem jeszcze ze jest minimalna różnica w średnicy pomiędzy nimi( czarnym a brązowym). a tak na marginesie... to widzę ze ostatnio te BRD maja złą prase ... na naszym forum , co chwile cos komus się dzieję
Pawelkiwi Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 BRD dobry silnik tylko jak się kupuje auto z tym motorem to trzeba od razu zrobić parę powiedzmy to poprawek.
fafa61 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) Sprawa wygląda tak, mam założone oringi (ori z aso za promocyjna cene 130 zł szt), założone. Auto po odpaleniu popracowało przez chwile równiutko..... wszystko było oki, dałem mu w gaz i znowu to samo, trzęsie nadwoziem , nierówno chodzi..to samo.-ALE trochę mniej. Przełożyłem pompki miejscami i jak wcześniej na czwartym garze miałem lekka odchyłkę to po zamienieniu pompek nadal na czwartym mam złą dawkę, na + , tak jakby nadlewał. W pon . sprawdzam kompresję. Co jeszcze może być? Jeszcze ciśnienie paliwa sprawdzi mi. Ale po tym już nie wiem co dalej ..aso? Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez fafa61
Pawelkiwi Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 W takim wypadku kompresja i jej wyniki mile wskazana.
SotoM Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 tez stawiam na brak kompresji - stare ppd podlewały nadwyrezyły denko tłoka-gar dostał noje wtrysk ine ropylanie inne zawirowanie powitrza itd a to wszystko działa na tłok i nie wytrzymiał cisnienia...w razie czego koszt nowego tłoka w aso to 1150zł (wymieniałem u siebie z powodu braku klapki w kolektorze ssącym - teraz nie ma wogole klapek)
fafa61 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) czy podnoszący się stan oleju, ciężkie palenie po nocy, czy to jest powiązanie tego co może być powodem słabej kompresji (prawdopodobnie)?, Czytałem ,że razem z brakiem kompresji objawia się spadek mocy, czy to zawszę?, bo u mnie nie zauważyłem jakiegoś spadku mocy. Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez fafa61
SotoM Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 narazie nie ma co dewagować - sprawdźciśnienia sprężania w cylindrach potem bedziemy myslec. im wiecej sie napiszemy nawrózymy tym bardziej wiekszy bajzel w głowie bedziesz miał... moze sie okaze ze jest peknieta głowica na kanale paliwowym i paliwo dostaje sie do oleju... moza gdyba a gdybac...
fafa61 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Wracam wlasnie z aso z lubina,btak kompresji na 4 garze,tak wiec czapa do sciagniecia.nie wiadomo czy zawor czy tlok, kuzwa mac
piotrsob1 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Zanim zerwiesz czapkę, upewnij się czy nie jest to wina np. uszkodzonego hydropopychacza
fafa61 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Sorki za poprzednie zdjecie.ale poszlo do gory kopytami.
SotoM Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Pewnie małe pękniecie w denku tłoka.stare wryski pewnie podlewały dostał nowe,inne pylenie i zawirowania i gotowe...-stad nagminne przybywanie oleju...Ale nie ma co-czape zdejmą to się okaże...ale bedą koszta...ałł... :-/ na nieszczelne zawory nie masz co liczyć z ich winy oleju nie przybędzie. Edytowane 3 Września 2014 przez SotoM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się