Gliwik Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Ja wstępnie mam zamiar się pokazać po raz pierwszy. Mam nadzieję że się wyrobie czasowo.
Perver Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Chętnie zalecę na papieroska w tym tygodniu SPokojnie! Nie pchajcie się aż tak, bo nie znajdziemy tak dużego parkingu
Grz3si3k Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Dzięki za odpowiedzi.. A jaka szansa jest Was wyłapać na jakimś spocie i pogadać / obejrzeć ?Bo chciałbym mieć 100% pewności przed zakupem gwintu
Bieniek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jutro cos można wieczorem pomysleć. Tylko zimno a galerie zamknięte zeby parking ogarnąć. Sent from my iPhone using Tapatalk
Grz3si3k Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 To pomyślcie nad spotem - chociaż małym.. Z chęcią bym wpadł Ta, galerie zamknięte, a przydałby się parking pokroju Alfy.. bo w Rivierze wczoraj koło 17 było -8* st.
Perver Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Ja jestem codziennie w firmie na Handlowej w Gdyni. Mam Avanta i gwint więc zapraszam jak chcesz. Choć ja Ci mówię od razu, że to dobra droga Inna najbardziej sensowną i funkcjonalną opcją tyle, że bez regulacji to Blistein + Eibach. Zestaw nie do zajechania przy normalnym użytkowaniu auta.
Grz3si3k Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ja jestem codziennie w firmie na Handlowej w Gdyni. Mam Avanta i gwint więc zapraszam jak chcesz. Choć ja Ci mówię od razu, że to dobra droga Inna najbardziej sensowną i funkcjonalną opcją tyle, że bez regulacji to Blistein + Eibach. Zestaw nie do zajechania przy normalnym użytkowaniu auta. Dzięki za zaproszenie - z chęcią wpadnę w wolnej chwili jak będę w Gdyni Niestety na Bilstein'a B14 nie mogę sobie pozwolić. A z B12 boję się eksperymentować obniżaniem wartością springów, bo nie wiadomo jak ostatecznie siądzie..
vwbartus Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ja jestem codziennie w firmie na Handlowej w Gdyni. Mam Avanta i gwint więc zapraszam jak chcesz. Choć ja Ci mówię od razu, że to dobra droga Inna najbardziej sensowną i funkcjonalną opcją tyle, że bez regulacji to Blistein + Eibach. Zestaw nie do zajechania przy normalnym użytkowaniu auta. to Twoja taka grafitowa stoi na hutniczej koło Megi ??? i chyba ostatni ją widziałem u Krystiana na Pogórzu . ?
Bieniek Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ja jestem codziennie w firmie na Handlowej w Gdyni. Mam Avanta i gwint więc zapraszam jak chcesz. Choć ja Ci mówię od razu, że to dobra droga Inna najbardziej sensowną i funkcjonalną opcją tyle, że bez regulacji to Blistein + Eibach. Zestaw nie do zajechania przy normalnym użytkowaniu auta. Dzięki za zaproszenie - z chęcią wpadnę w wolnej chwili jak będę w Gdyni Niestety na Bilstein'a B14 nie mogę sobie pozwolić. A z B12 boję się eksperymentować obniżaniem wartością springów, bo nie wiadomo jak ostatecznie siądzie.. skąd z gdanska jestes?
Perver Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Ja jestem codziennie w firmie na Handlowej w Gdyni. Mam Avanta i gwint więc zapraszam jak chcesz. Choć ja Ci mówię od razu, że to dobra droga Inna najbardziej sensowną i funkcjonalną opcją tyle, że bez regulacji to Blistein + Eibach. Zestaw nie do zajechania przy normalnym użytkowaniu auta. to Twoja taka grafitowa stoi na hutniczej koło Megi ??? i chyba ostatni ją widziałem u Krystiana na Pogórzu . ? Yep. Firmę mam obok Megi,a Dzidziusia serwisuje u Krystiana. Wszystko się zgadza Choć raczej stoi na Handlowej,a nie na Hutniczej. Ja miałem na myśli B6 z Blisteina, a nie B12-14 Do tego spring -30 Eibacha i masz mega dobry zestaw, ktory trudno zniszczyć. Cenowo podobnie jak gwint AP. Ja na AP nie narzekam, z tym gwinem kupilem auto. Bardzo dobrze się jeździ. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez aplikatorzy.pl
Grz3si3k Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 skąd z gdanska jestes? Nie, z okolic Kartuz.. Ale w Trójmieście na ogół codziennie Ja miałem na myśli B6 z Blisteina, a nie B12-14 Do tego spring -30 Eibacha i masz mega dobry zestaw, ktory trudno zniszczyć. Cenowo podobnie jak gwint AP. Ja na AP nie narzekam, z tym gwinem kupilem auto. Bardzo dobrze się jeździ. Hmm.. Teraz mam zimówki 16", potem na lato narazie 17", a myślę o 18". Więc pytanie czy bez gwintu da się to ładnie zawsze usadzić. Ktoś mi powiedział/napisał, że biorąc -30/-30 nie stanie i tak równo..
Sedrak Dan Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Z ciekawości podłącze się. Mam zawieszenie 1BE i zastanawiam się czy w przyszłości nie przejść na B6 + sprężyny. Komfort jaki mam teraz mi wystarczy. Mam nadzieje, że gorzej nie będzie ? I czy do 16" to będzie pasować ? Czy musiałbym w 17" celować ?
vwbartus Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Ja jestem codziennie w firmie na Handlowej w Gdyni. Mam Avanta i gwint więc zapraszam jak chcesz. Choć ja Ci mówię od razu, że to dobra droga Inna najbardziej sensowną i funkcjonalną opcją tyle, że bez regulacji to Blistein + Eibach. Zestaw nie do zajechania przy normalnym użytkowaniu auta. to Twoja taka grafitowa stoi na hutniczej koło Megi ??? i chyba ostatni ją widziałem u Krystiana na Pogórzu . ? Yep. Firmę mam obok Megi,a Dzidziusia serwisuje u Krystiana. Wszystko się zgadza Choć raczej stoi na Handlowej,a nie na Hutniczej. Kilka razy widziałem właśnie stojąca na parkingu dla pare aut na Hutniczej właśnie koło Megi a co do Krystiana to u niego serwisuje auta od oklo 15 lat i jakoś w grudniu byłem u nich z nawiewem i oglądałem właśnie Twoją niunie i pokazał mi mały prezencik który u niego wymieniałeś , trochę pociągnęło po kieszeni ja na razie mam spokój z tym ale pewnie w dalekiej przyszłości też mnie to czeka
Perver Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) I tak z racji mojej działalności kosztowały mnie wtryski 6900zł, a nie wg ceny ASO blisko 12 tyś Cóż.... element eksploatacyjny. Liczyłem się z tym. Wracając do gwintu ja Wam panowie sugeruję pogrzebać po forum, bo nie ten temat. Ja śmigam w lato na 19 i gwincie i komfortowo już za bardzo nie jest, ale mi osobiście aż tak to nie przeszkadza. Wg mnie optymalny setup na lato to 18 cali i w miarę komfortowy gwint lub zestaw o jakim wspomnielem wczesniej. Edytowane 6 Stycznia 2016 przez aplikatorzy.pl
Grz3si3k Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Wracając do gwintu ja Wam panowie sugeruję pogrzebać po forum, bo nie ten temat. Ja śmigam w lato na 19 i gwincie i komfortowo już za bardzo nie jest, ale mi osobiście aż tak to nie przeszkadza. Wg mnie optymalny setup na lato to 18 cali i w miarę komfortowy gwint lub zestaw o jakim wspomnielem wczesniej. Tematy gwintu to ja zaraz będę znał na pamięć Chciałem właśnie dogadać się z Kimś w naszych stronach, by obejrzeć auto, a może nawet się "karnąć" na 2-3km Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się do Was @aplikatorzy.pl wpaść
antonio Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 .... kosztowały mnie wtryski 6900zł, a nie wg ceny ASO blisko 12 tyś Cóż.... element eksploatacyjny. Liczyłem się z tym. ... no cóż... życie to nie jedendziewięć na starej pompie
ShatyMK Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) A te zestawy z allegro komplet gwintowanego zawieszenia za 1000zł? To ma sens czy unikać? Na przykład takie coś? http://allegro.pl/zawieszen-gwintowane-gwint-audi-a4-8e-b6-b7-01-08r-i5078023943.html Obniżają prawie tak jak te AP, od 35mm do 70mm. Zastanawiam sie czy można to wykorzystać jako zamiennik seryjnego zawieszenia i nie bać sie ze wybiję sobie zębów o sufit na polskich dziurach Edytowane 8 Stycznia 2016 przez ShatyMK
Łepski Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Nie warto. Te wszystkie TA Tesco, MTS, Supersport itd. Nie mają sensownego tłumienia. Auto zachowuje się jak Ping-pong, buja w zakrętach. To są zawieszenia "pokazowe"
Perver Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Nie warto. Jest twardo i wbrew pozorom gorzej niż seria Sline na naszych drogach. Efakt jest dokładnie takie jak wyżej opisany. Ping pong, ktory może Cie zabić na nierównym zakręcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się