Maciek80 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Nie no, ja wiem co to za firma Chodziło mi o to, czy nie widać nic podejrzanego na fotkach. I o co chodzi z tym, że tylne amorki są oryginalne? W sensie że ori Audi? To na jakiej zasadzie działa na nich gwint ?
Łepski Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Nie no, ja wiem co to za firma Chodziło mi o to, czy nie widać nic podejrzanego na fotkach. I o co chodzi z tym, że tylne amorki są oryginalne? W sensie że ori Audi? To na jakiej zasadzie działa na nich gwint ? Masz takie tuleje z gwintem pod sprężynę ale tylne amory bym wymienił z tego zestawu
Rdzewek_RdK Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 regulacje masz na tylnej sprężynie.. tam jest taka tulejka gwintowana wraz z pierścieniem, która pełni role dystansu.. albo sprężyna jest bliżej górnego kielicha albo dalej o szybszy byłeś
Łepski Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 regulacje masz na tylnej sprężynie.. tam jest taka tulejka gwintowana wraz z pierścieniem, która pełni role dystansu.. albo sprężyna jest bliżej górnego kielicha albo dalej o szybszy byłeś :naughty: ogólnie chu.jowa regulacja jest w B6
Maciek80 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ta już wiem, gadałem na PW ze sprzedającym. Sprawdziłem w katalogu H&R i są 2 zestawy pod B6 2WD. Jeden do 1050kg, a ten z aukcji od 1050kg. Tylko o jakiej wadze tu mowa? bo przecież nie auta. Nacisk na jedną oś? Typ 8E, (B6/B7) 2WD, bis/up to 1050 kg VA-Last/FA-weight Typ 8E/QB6, (B6/B7) 2WD, ab/from 1051 kg VA-Last/FA-weight
Rdzewek_RdK Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 pewnie jest różnica miedzy dieslami a benzyną.. chodzi o twardość przodu
Łepski Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 pewnie jest różnica miedzy dieslami a benzyną.. chodzi o twardość przodu W gwintach i porządnych kitach nie ma różnicy ON/PB
Rdzewek_RdK Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 a regulacji tyłu mam juz dosyć.. niestety aby dobrze skręcić trzeba wyjąć sprężynę, bo normalnie kręcąc pierścień obraca się razem z tulejką.. jak zamawiasz nowe H&R, teina czy tam KW, zawsze proszą o foto tabliczki znamionowej z naciskami, i pod to produkują
Łepski Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 a regulacji tyłu mam juz dosyć.. niestety aby dobrze skręcić trzeba wyjąć sprężynę, bo normalnie kręcąc pierścień obraca się razem z tulejką.. jak zamawiasz nowe H&R, teina czy tam KW, zawsze proszą o foto tabliczki znamionowej z naciskami, i pod to produkują Może i tak, ale jak założysz ON do PB i na odwrót to żadnej różnicy nie odczujesz taki urok utwardzonej gazówki
Rdzewek_RdK Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 no różnica pewnie jest nie wyczuwalna, ale fakt faktem że coś tam kręcą i kombinują darmozjady w biurach producentów tych gwintów, tak aby katalog był trochę "grubszy" :polew:
Maciek80 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Może być dopuszczalny nacisk z dowodu rej? Bo wg tego mam 10,75 kn co daje 1075 kg. Zresztą olać. Używka HR powinna być i tak dwie klasy lepsza niż nówka AP lub Supersport, a takie miałem w planach. Nie mówiąc już o TA lub MTS. Muszę się z tym jeszcze przespać i jakby co to jutro wezmę.
Rdzewek_RdK Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 a w dowodach różne bajki piszą.. ale chyba różnicy nie będzie
Łepski Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 no różnica pewnie jest nie wyczuwalna, ale fakt faktem że coś tam kręcą i kombinują darmozjady w biurach producentów tych gwintów, tak aby katalog był trochę "grubszy" :polew: O i tu jest sedno sprawy fakt faktem jak pojedziesz do zerkopolu to ci ustawią zawieche tak, że poczujesz różnice ale to są indywidualne nastawy Może być dopuszczalny nacisk z dowodu rej? Bo wg tego mam 10,75 kn co daje 1075 kg. O patrz
alvaro Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Co jest leszcze ? W końcu nikt nie jedzie na zimowy ??
mydlo Opublikowano 23 Lutego 2011 Opublikowano 23 Lutego 2011 Co jest leszcze ? W końcu nikt nie jedzie na zimowy ?? Widać że się niezmiernie cieszysz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się