Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty 3M - Parking podziemny sektor B10 - CH Matarnia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie no, ja wiem co to za firma :decayed: Chodziło mi o to, czy nie widać nic podejrzanego na fotkach. I o co chodzi z tym, że tylne amorki są oryginalne? W sensie że ori Audi? To na jakiej zasadzie działa na nich gwint ?

  • Odpowiedzi 24.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Tomeks

    3230

  • antonio

    1953

  • Bieniek

    1932

  • GILI

    1288

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie no, ja wiem co to za firma :decayed: Chodziło mi o to, czy nie widać nic podejrzanego na fotkach. I o co chodzi z tym, że tylne amorki są oryginalne? W sensie że ori Audi? To na jakiej zasadzie działa na nich gwint ?

Masz takie tuleje z gwintem pod sprężynę :wink4: ale tylne amory bym wymienił z tego zestawu :cool1:
Opublikowano

regulacje masz na tylnej sprężynie.. tam jest taka tulejka gwintowana wraz z pierścieniem, która pełni role dystansu.. albo sprężyna jest bliżej górnego kielicha albo dalej :wink4:

o szybszy byłeś :naughty:

Opublikowano

regulacje masz na tylnej sprężynie.. tam jest taka tulejka gwintowana wraz z pierścieniem, która pełni role dystansu.. albo sprężyna jest bliżej górnego kielicha albo dalej :wink4:

o szybszy byłeś :naughty:

:naughty: :naughty: ogólnie chu.jowa regulacja jest w B6
Opublikowano

Ta już wiem, gadałem na PW ze sprzedającym. Sprawdziłem w katalogu H&R i są 2 zestawy pod B6 2WD. Jeden do 1050kg, a ten z aukcji od 1050kg. Tylko o jakiej wadze tu mowa? bo przecież nie auta. Nacisk na jedną oś?

Typ 8E, (B6/B7) 2WD, bis/up to 1050 kg VA-Last/FA-weight

Typ 8E/QB6, (B6/B7) 2WD, ab/from 1051 kg VA-Last/FA-weight

Opublikowano

Może dmc :mysli:

Opublikowano

pewnie jest różnica miedzy dieslami a benzyną.. chodzi o twardość przodu

Opublikowano

pewnie jest różnica miedzy dieslami a benzyną.. chodzi o twardość przodu

W gwintach i porządnych kitach nie ma różnicy ON/PB :przebiegly:
Opublikowano

a regulacji tyłu mam juz dosyć.. niestety aby dobrze skręcić trzeba wyjąć sprężynę, bo normalnie kręcąc pierścień obraca się razem z tulejką..

jak zamawiasz nowe H&R, teina czy tam KW, zawsze proszą o foto tabliczki znamionowej z naciskami, i pod to produkują :good:

Opublikowano

a regulacji tyłu mam juz dosyć.. niestety aby dobrze skręcić trzeba wyjąć sprężynę, bo normalnie kręcąc pierścień obraca się razem z tulejką..

jak zamawiasz nowe H&R, teina czy tam KW, zawsze proszą o foto tabliczki znamionowej z naciskami, i pod to produkują :good:

Może i tak, ale jak założysz ON do PB i na odwrót to żadnej różnicy nie odczujesz :wink4: taki urok utwardzonej gazówki :decayed:
Opublikowano

no różnica pewnie jest nie wyczuwalna, ale fakt faktem że coś tam kręcą i kombinują darmozjady w biurach producentów tych gwintów, tak aby katalog był trochę "grubszy" :polew: :polew:

Opublikowano

Może być dopuszczalny nacisk z dowodu rej? :decayed: Bo wg tego mam 10,75 kn co daje 1075 kg.

Zresztą olać. Używka HR powinna być i tak dwie klasy lepsza niż nówka AP lub Supersport, a takie miałem w planach. Nie mówiąc już o TA lub MTS. Muszę się z tym jeszcze przespać i jakby co to jutro wezmę.

Opublikowano

a w dowodach różne bajki piszą.. ale chyba różnicy nie będzie :cool1:

Opublikowano

no różnica pewnie jest nie wyczuwalna, ale fakt faktem że coś tam kręcą i kombinują darmozjady w biurach producentów tych gwintów, tak aby katalog był trochę "grubszy" :polew: :polew:

O i tu jest sedno sprawy :polew: fakt faktem jak pojedziesz do zerkopolu to ci ustawią zawieche tak, że poczujesz różnice ale to są indywidualne nastawy :cool1:

Może być dopuszczalny nacisk z dowodu rej? :decayed: Bo wg tego mam 10,75 kn co daje 1075 kg.

O patrz :decayed:
Opublikowano

co jutro robimy?

Opublikowano

Co jest leszcze ? W końcu nikt nie jedzie na zimowy ?? :kox:

Opublikowano

Co jest leszcze ? W końcu nikt nie jedzie na zimowy ?? :kox:

Widać że się niezmiernie cieszysz

Opublikowano

Józek jedzie :decayed:

Opublikowano

sami se zrobimy zlot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...