Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


Rafusi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Moj problem polega na tym ze samochod nie zbiera się jak należy. Kiedyś było zupełnie inaczej... teraz przy szybkim dodaniu gazu samochod nie reaguje, dopiero po kilku sek zaczyna się coś dziać.

Proszę o analizę logów przepływk:

000 :

a10e284c13ad9cfe.jpg

003:

50b1e2bc28e706a9.jpg

008:

f02bc703a1d35028.jpg

010:

e51f085692a8b79b.jpg

011:

0a38a0fe76a2d7f3.jpg

TU WIDAĆ EWIDENTNY BRAK DOŁADOWANIA PRZY NISKICH OBROTACH, DLACZEGO???

DODAM ŻĘ ROBIŁEM TEZ LOGI DLA CZUJNIKA G62 I G2 I WYSZŁO TAK:

na zimnym:

dfbfac7cb0960e07.jpg

i

7e88957061c39635.jpg

oraz ciepły:

3cf4e4a85bfe152f.jpg

i

59820926efd57909.jpg

TErmostat czy czujnik???? Mi się wydaje że termostat, bo temp spada ku dołowi jak sie zatrzymałem do logów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO - oprocz fiksujacego termostatu.... nie ma sie do czego przyczepic w tych logach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydawało, jednak nie ma tego momentu ciągnięcia przy niskich obrotach(teraz tego nie ma) wczesniej ciągnął od najniższych obrotów. Do 1800obr jest kapa moim zdaniem... poźniej zaczyna się rwanie, ale własnie te niskie obroty mnie interesują, jakie logi zrobić żeby sprawdzić co jest nie tak??? Co może być przyczyną?? DODAM że ECU wywala błędy poduchy silnika na złom (1 i 2 zwarcie z masa...) i czasem błąd 17664 - czujnika temperatury, rowniez zwarcie z masa. Czy te błędy mogą powodować taki stan rzeczy(brak doładowania do 1800obr/min)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć statyczne:

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018.

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator sprawdz i ogolnie drożnośc wydechu, to moze powodowac ze turbo tak wolno sie rozkreca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj jeszcze postaram sie zrobić te grupy 000 do 018 i reszte BS. Przebieg mam 180tys. Zaznaczam żę cała utrata mocy zaczęła się od dni deszczowych, w ktorych to samochod zaczął dziwnie pracować, kopcić na biało i gasnąć. Później jak go przegazowałem to zaczął normalnie chodzić. Stracił jednak na mocy i tak do dzis jakoś dziwnie się wkręca na te obroty. :confused4: Myslałem o wydechu... zaraz dorzuce 003 i 011 BS[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2008, 15:51_________________________________________________BS 003:

5a9bb8372045ee3a.jpg

I tutaj mnie martwi otwarcie przepustnicy EGR... czemu tylko po 66 % i 19,9%???

Chyba tak nie ma być...

BS 011:

52030922b1686915.jpg

Resztę zrobię zaraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamicznie grupy: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011

A te statyczne, to rób troche dłużej tzn minimum 30s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tutaj mnie martwi otwarcie przepustnicy EGR... czemu tylko po 66 % i 19,9%???

A mnie nie - w AVF tak jest i nie masz co szukać dziury w doopie (jak to mówi nasz przemiły kolega).

Poza tym doprowadź najpierw termikę auta do porządku i potem rób logi, bo 79 stopni to zdecydowanie za mało.

Co do turbiny to pompuje ona dość dobrze - dół wcale nie jest zły - przecież nie będzie turbo dmuchało 2300 mbar przy 1500 obrotów.

W tych silnikach to normalne zachowanie. Nawet OB masz.

Zrób termostat i potem logi.

W AVF to norma :decayed

Jaka norma ? Spadająca temperatura to norma ?

Z 98 stopni może normalne, że będzie spadało, ale nie to, że spada poniżej 80 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje oko kierownice w turbo troszke sie przycinaja i nie zamykają sie do końca i dlatego turbo troszke póżniej dmucha. Zobacz BS blok 11. Moze to też być wina N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj logowalem paska AVF kumpla i u niego wyglada to znacznie lepiej nie patrzac ze auto po virusie :evil:

32e2fe74be0a74db.jpg

Moja sugestia to wywalenie kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie nie - w AVF tak jest i nie masz co szukać dziury w doopie (jak to mówi nasz przemiły kolega).

ktos mnie wolal ... :naughty::decayed:

a wracaajc do tematu to wszystko juz zostalo napisane ... brakuje mi tylko jednej rzeczy ... 004 [statyczne i dynamiczne]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje mi tylko jednej rzeczy ... 004 [statyczne i dynamiczne]

Dla pewności też bym na to rzucił okiem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam raz jeszcze!

Udało mi sie zrobic te logi na 004 i taki ejest efekt.

004 Statycznie:

fff3231e704f2bbd.jpg

i Dynamiczne 004:

cb4f09e1ba428861.jpg

Dzisiaj takze wymieniłem termostat i problemu z mułowatym samochodem nie ma. Spalanie się polepszyło, szybciej się wkręca i nie wyskakuje błąd czujnika cieczy chłodzącej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie, jesteście lepsi niż mechanicy warsztatowi :naughty: Smieszne ale prawdziwe. Byc moze wiekszość z was to mechanicy, ale jak ja zajade do jakiegoś u mnie na Tychach to boki zrywać... TOTALNA NIEWIEDZA!!! Wymiana oleju to 50min - 80min stania... Bez jajec.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...