Rafusi Opublikowano 17 Września 2008 Autor Opublikowano 17 Września 2008 I tak na sam koniec wrzucam logi ze sprawnego furacza 011 dynamiczny i 003 i teraz jest doj... od 1500obr-min
lukaszr Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 I tak na sam koniec wrzucam logi ze sprawnego furacza 011 dynamiczny i 003 Gdzie masz ten 003 ? Widzę tylko 001 i 011, z tym, że w 001 ta temperatura jakoś jest dziwna. Popraw jak możesz
spanky Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 z tym, że w 001 ta temperatura jakoś jest dziwna. widac fura dopiero sie rozgrzewala ...
lukaszr Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 widac fura dopiero sie rozgrzewala ... Jak się rozgrzewała ? W ciągu 12 sekund było najpierw 77 stopni, po 5 sek. spadło do 70, a po następnych 7 sek wzrosło do 84 stopni
spanky Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 widac fura dopiero sie rozgrzewala ... Jak się rozgrzewała ? W ciągu 12 sekund było najpierw 77 stopni, po 5 sek. spadło do 70, a po następnych 7 sek wzrosło do 84 stopni o patrz ... nie spojrzalem dokladnie ...
letallec Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 A może po prostu zadziałała pompa wody(puścił termostat). Przetloczyla przez rure z czujnikiem plyn z miejsca chlodnego. Trzeba by sie zapytać kolegi jakie były okoliczności tego vagowanka.
spanky Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 A może po prostu zadziałała pompa wody(puścił termostat). Przetloczyla przez rure z czujnikiem plyn z miejsca chlodnego. Trzeba by sie zapytać kolegi jakie były okoliczności tego vagowanka. moze i tak ...
letallec Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 A nie zainteresował Was pik 2,55bar od 2100-2400obr/min? Co to może być?
spanky Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 A nie zainteresował Was pik 2,55bar od 2100-2400obr/min? Co to może być? jak to co ... kierownice ...
lukaszr Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 jak to co ... kierownice ... :naughty A może OB
spanky Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 jak to co ... kierownice ... :naughty A może OB nie ...
przemik Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 jak nie lapie 00575 ... to bym sie tak specjalnie nie martwil...
Rafusi Opublikowano 10 Października 2008 Autor Opublikowano 10 Października 2008 003 gdzieś mi wsysło... Przepraszam za wprowadzenie w bład. Dorzuce jak bede miał czas. Okoliczności były takie, ze kilka dni temu jak to robiłem piździało u nas w Tychach niesamowicie. Wskaznik na desce pokazywał juz prawie 90 stopni a mogło byc zupełnie inaczej. czyli 77. Jak zacząłem cisnąć to chłodnica wychłodziła na tyle układ że nagle temp spadła, jednak... [termostat nie powinien byc otwarty i wychłodzic układu bo nie było temp potrzebnej do otwarcia termostatu a tym samym duży obieg miał byc zamknięty...] Najwidoczniej był otwarty, heheh na wysokich obrotach silnik dostał temp i momentalnie była juz wyższa [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 08:33_________________________________________________Masakra... Znowu złapałem brak mocy, teraz jak się wkręca na 2500ob/min to ciągnie ale słabo tak jakby mu brakowało albo paliwa albo powietrza... Ja juz nie wiem co to moze być. Wymienić ten zaworek n75? dodam ze jak poruszałem przewodami podciśnieniowymi z zaworka regulującego ciśnienie otwarcia klapy w EGR i przewody z N75 to od 2000obr/min zaczęła się praca turbiny. Tak jakby wczesniej ani grama powietrza nie puszczał. Napiszcie czy ten MAF dobrze działa bo przy logowaniu dynamicznym pokazuje 1120 w danych momentach, tak ma być? a teoretycznie ma byc mniej... Chyba... NAjlepiej zrobie te wszystkie logi raz jeszcze i wrzuce, bo juz mnie to rozpier... ze żaden mechanik nie potrafi sobie z tym poradzić!!!
spanky Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 Napiszcie czy ten MAF dobrze działa bo przy logowaniu dynamicznym pokazuje 1120 w danych momentach, tak ma być? a teoretycznie ma byc mniej... Chyba... jak turbo laduje ponad 1.5 bara to i wartosci lmm sa wywalone do gory ... NAjlepiej zrobie te wszystkie logi raz jeszcze i wrzuce, bo juz mnie to rozpier... ze żaden mechanik nie potrafi sobie z tym poradzić!!! wkoncu piszesz z sensem ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się