VTG Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Mam następujący błąd 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too HighP0343 - 35-00 - - Napięcie 1 masa i 3 plus mam równo 5V, na 1 -2 mam koło 7V. Jak sprawdzić czy czujnik położenia wałka jest uszkodzony? A może sprawdzić ciągłość przewodów do sterownika? 1 i 3 chyba jest ciągłe bo jest napięcie 5V. 2 to na pewno sygnał.
edekxp Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Wygląda na jakieś zwarcie. Aby sprawdzić taki czujnik potrzeba jakiś magnes i po przyłożeniu powinno być napięcie około 5V, bez magnesu 0V Może to Ci pomoże http://www.youtube.com/watch?v=W_OBB30qbx0 Czy auto ciężko się wkręca na wyższe obroty? Miałem tak w A3, po wymianie nie ten silnik Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez edekxp
VTG Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Na obroty idzie idealnie, odpala za 2 razem przez ten G40. Na wtyczce idącej do niego są piny 1 2 3. 3 to masa(ground) 1 to + i tu jest 5V i po zapłonie i bez zapłonu. Ale pomiędzy 3 i 2 pojawia się 10,81V i tak samo czy zapłon włączony czy nie. O co chodzi? na wtyczce pomiędzy 3 i 2 nie powinno być napięcia bo przychodzi impuls Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez VTG
edekxp Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Może jakieś zwarcie w przewodach.Na odpiętej wtyczce mierzyłeś czy z czujnikiem? Taki czujnik? Schemat Osobiście nie mierzyłem napięć na takim czujniku, ale może jest sterowanie masą a nie plusem, tzn jak czujnik działa to zwiera z masą i wtedy może być napięcie na pinie nr.2 . Jednak chyba sterowanie jest plusem, bo jest błąd o wysokim sygnale Musiałbym sprawdzić u siebie Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez edekxp
VTG Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 To napięcie na wtyczce zasilania ale dziwne że ciągle jest tam 5V czy zapłon włączony czy nie. A na pinach środkowym i prawym skrajnym mam 10,81V?
edekxp Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) W wolnym czasie sprawdzę u siebie i podam jakie mam napięcia Sprawdzałeś czy nie ma wilgoci w skrzynce ECU Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez edekxp
VTG Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Zrobione, po czyszczeniu G40 palił za 1 razem ale był Implaussible signal intermitent. Po wymianie czujnika chodzi idealnie. Napięcie 2-3 jest mylące.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się