stray1 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Jaka jest procedura wymiany uszcelek pod miska olejowa gorna i dolna.
Mafia56 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Porocedura jest prosta.Ja to robilem juz parenascie razy z zawodu jestem mechanikiem....a nawet w swojim ostatnio wymienialem!!!Bo olej sie saczyl.A wiec trzeba troszke porozkrecac srubeczke,da sie miske wyjac be opuszczania zawieszenia.Jak bys chcial to moge To ci napisac pokoleji jak to sie robi...pozdrawiam
Piterex Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Pod górną podobno nie ma uszczelki - a uszczelnienie jej to podobno masakra...( a najczęściej to z niej cieknie).
zdeniu Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 u góry jest tzw. uszczelniacz silikonowy
Piterex Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 u góry jest tzw. uszczelniacz silikonowy Dokładnie , którego po pewnym czasie po prostu nie ma - i cieknie.
stray1 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 Oki .A jesli sciagne gorna miske czy wystarczy posmarowac silikonem i zamontowac czy musze kupicobodowe zuszcelka bo slyszlem ze uszczelka jest integrowana z miska .
Piterex Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Z tego co wiem dowala się ją na jakiś mega mocny silikon i jest OK. Niestety nie dowiedziałem się co koleżka zastosował...
stray1 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 oki.Alezastanawia mnie to jakies dwa dni wczesniej wymylem oslone silnika i jak ja sciagnelem olej kapal od stroy alternatora ,i zastanawiam sie czy to jest napewno miska albo cos innego .Zastanawiam sie jakie sa objawy gdy z przodu silnika symering jest uszkodzony jak szybko wywala olej?Bounie po 400km jest plama na oslonie .