Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3 bieg + deszcz, a 150 konne 1.8T.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano :)
Czy wasze maszynki z silnikami 1.8T (nie podrasowanymi) podczas przyspieszania z wolnych obrotów na 3 biegu (bez pomagania sprzęgłem), po prostu jak załącza się turbina, to czy potrafią zamielić kołami na mokrym asflacie?

Opublikowano

Na trojce na serii zapomnij :P

Opublikowano

Wszystko zależy od tego jakie masz koła. A turbina się nie załącza bo ona pracuje cały czas :)

Opublikowano

jak masz 15 i 185/65 to jest duze prawdopodobienstwo.

Opublikowano

Hehe chcialbym to zobaczyc, moze na dojazdowce :D

Opublikowano

Może kolega ma slicki :-P

Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)

Opublikowano

To co się dzieje przy hamowaniu? :facepalm:

Opublikowano

Wszystko zależy od tego jakie masz koła. A turbina się nie załącza bo ona pracuje cały czas :)

Racja racja i wiem o tym... tylko jest ten moment kiedy turbo zaczyna mocniej dmuchać :wink:

Pora kupić nowe opony :)

Fakt.. oponki mam do zajeżdzenia i do wyrzucenia. Są to zimówki 195/65/15 z 4mm bieżnikiem, co sprawia, że traktuje je jako letnie :D Niestety z tym seryjnym silnikiem to mi tylko dwa razy udało się załapać chwilowy poślizg na 3 biegu (na max 2 sekundy), bo na dwójce to nie ma problemu :wink:

Opublikowano

To co się dzieje przy hamowaniu? :facepalm:

Raczej nic ciekawego :grin:

Opublikowano (edytowane)

Fakt.. oponki mam do zajeżdzenia i do wyrzucenia. Są to zimówki 195/65/15 z 4mm bieżnikiem, co sprawia, że traktuje je jako letnie :D Niestety z tym seryjnym silnikiem to mi tylko dwa razy udało się załapać chwilowy poślizg na 3 biegu (na max 2 sekundy), bo na dwójce to nie ma problemu :wink:

to dobrze że się wczoraj nie spotkaliśmy na jakimś skrzyżowaniu w B-stoku jak byłem u Zaprzala

Edytowane przez krzysiekml
Opublikowano

Bez lipy.. Staram się jeździć spokojnie póki co, więc nie masz czego się obawiać :grin: Jak skończę swoją furkę, tzn wymienię jeszcze kilka elementów (i w tym koniecznie opony!) to wtedy będzie można nieco przydusić maszynę :D

Opublikowano

Mój klekot w 115km na trochu zmęczonych continentalach 205 szerokich też zrywał na mokrym z 3 biegu :decayed: na nowych rainsportach już się to nie zdarza

Opublikowano

Na to ogólnie wpływa dużo czynników.. stan gum to chyba jako pierwszy i najważniejszy, rodzaj nawierzchni itd można wymieniać..

To skoro tak to jakie gumy polecacie? Najlepiej propozycje poparte własnymi doświaczeniami :)

Opublikowano

Na to ogólnie wpływa dużo czynników.. stan gum to chyba jako pierwszy i najważniejszy, rodzaj nawierzchni itd można wymieniać..

To skoro tak to jakie gumy polecacie? Najlepiej propozycje poparte własnymi doświaczeniami :)

Ale chodzi Ci o opony dobre na deszcz czy ogólnie? Rainsport 3 polecam. Kupiłem komplet nówek i nie robi mi różnicy czy lece po suchym czy po kałużach. Odprowadzają wszystko momentalnie :naughty:

Opublikowano

Mi nawet z 1 nie chce zamielać :( jakas padaka :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...