mati95115 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Cześć Mam pytanko jak zrobić i dla jakich grup zrobić logi aby sprawdzić czy przepływka jest sprawna i czy nie łapie nigdzie lewego powietrza?
Łukasz13 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 002+033 statycznie i dynamicznie po kasaowaniu bledow.
mati95115 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2014 A mogę je zrobić razem czy lepiej osobno?
mati95115 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Witam prosiłbym o analizę logów Troszkę to zagmatwane ale myślę ze się połapiecie robiłem je pierwszy raz następnym razem będzie lepiej wiec tak tutaj 2 pomiar na gazie 4 benzyna i 5 statycznie na gazie : http://vaglog.rtnet.pl/log_185613.html tutaj 1 pomiar na gazie 2 na benzynie : http://vaglog.rtnet.pl/log_185614.html tutaj statycznie na gazie: http://vaglog.rtnet.pl/log_185612.html Przepływka raczej zdycha ale nie znam się az tak dobrze i bardzo cofa zapłon tak mi sie wydaje i jeszcze nie wiem czy lewego powietrza nie zaciąga. Dodam jeszcze ze mam błąd zbyt ubogiej mieszanki
mati95115 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 a co myslisz o cofaniu zapłonów?
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Jak ogarniesz przepływkę cofanie powinno się zmniejszyć, jakie świece masz? dawno wymieniane?
mati95115 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Świece ngk wymieniane ok 10000k temu, były tez ok 13000k temu wymieniane 3 cewki w aso. A takie cofanie jest normalne czy powinno cały czas 0.0 wskazywać? Oki ogarnę przepławkę i zrobię logi jeszcze raz. A ile powinna wskazywać w pełni działająca przepływka? Edytowane 9 Września 2014 przez mati95115
Dajmon Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 No, znalazłem gdzieś informację, że gość robiąc na nowej przepływce miał 120g/sek. U ciebie jest max. tylko 70g/sek. Sprawdź cz czasem nie masz padniętej membrany lu dźwigni w gruszce powietrza znajdującej się tuż przy kolektorze dolotowym. Temat n tym forum, jak się nie mylę trzeci lub czwarty od góry. Piszę o tej gruszcze i padnietej membranie z dźwignią dlatego, o ta gruszka steruje łapatkami powietrza w kolektorze dolotowym. Jeśli ta gruszka jest uszkodzona, to łopatki powietrza znajdują się w jednym położoniu przez co zasysane powietrze do silnika nie może być wtłaczane w większej ilości niż silnik potzrebuje. Przez co przepływka podaje maksymalny parametr 70gr/sek. Oznaczałoby to, że łopatki znajdują się w położeniu, powiedzmy żę w 60% w stanie otwarcia.
Łukasz13 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 No, znalazłem gdzieś informację, że gość robiąc na nowej przepływce miał 120g/sek To chyba raczej nie w alt-ku.
Dajmon Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Co do tej gruszki, to tu na końcu filmiku masz pokazaną gdzie się znajduje - palcem: http://www.youtube.com/watch?v=OtIx7xoGHUM&feature=youtu.be
mati95115 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Spokojnie aż taki zielony nie jestem w końcu uczę się na mechanika Membrana jest cała i działa na 100% prawidłowo bo kupiłem nową gruszkę od AWA Gdzieś mi się o uszy obiło ze aby dowiedzieć się ile powinna wskazywać przepływka na max obciązeniu powinno pomnożyć się KM x 0.8 no i w sumie 130x0.8= 104 czyli około tego co napisał Łukasz ale ile to się ma do prawdy to nie wiem. Na razie przepływki nie kupię ze względu na brak funduszy i tak się zastanawiam czy warto kupować używkę która kosztuje w granicach 200zł czy uzbierać na nową? Tylko ze koszt takiej to ok 600zł. A może spróbować jeszcze ją wyczyścić? Gdzieś czytałem czym można ową przepywke czyścić ale z głowy mi uciekła nazwa tego preparatu Edytowane 14 Września 2014 przez mati95115
Łukasz13 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Jest specjalny spray do przeplywek ale czy zadziala moge powiedziec z wlasnego doswiadczenia ze nie bardzo chyba ze faktycznie przeplywka jest zaolejona czy zabrudzona to moze troche pomoc.
mati95115 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 Witam załatwiłem sobie od kolegi przepływkę używana od diesla 105 km . Zrobiłem logi poprawa w przyspieszeniu jest ale mógłby ktoś spojrzeć na te logi bo nie podoba mi się ze wyniki tak skaczą grupa 002 lpg http://vaglog.pl/log_188916.html i grupa 002+020 benzyna http://vaglog.pl/log_188917.html
Łukasz13 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Przepływka od diesla nie bedzie dobrze działać.
mati95115 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Też tak myślałem widać to ewidentnie po logach ze wartości przepływki bardzo są nie płynne. A od 1.8 T była by dobra bo pojadę w poniedziałek na szrot i jakby coś to mógłbym się zapytać czy mają od 1.8T. Panowie przymierzam się do kupna przepływomierza. Lepiej oryginalny używkę czy regenerowany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się