Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Martwe pompki po ich wyjęciu


turzol

Rekomendowane odpowiedzi

Czyszczone byly końcówki wtrysków? Nawet szmatą? Jeśli tak to to jest przyczyna.tak ja wiem ze to nie mozliwe. Zapchane końcówki. Auto pieknie odpala a na gaz reaguje jakby chciał a nie mógł i wkręca sie do 2000rpm-regulacja przeprowadzona książkowo a fura z miejsca nie ma sily sie ruszyc-czy tak?

Jest dokładnie jak piszesz jedzie "jakby chciał a nie może" . Ogólnie jadąc jest wrażenie jakby było 60-70KM a nie 130. Na 3-cim biegu zbiera się do 100km/h całe wieki. Auto odpala od strzała, nie puszcza dyma.

Edytowane przez turzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje sie nie możliwe-tylko szmatka aby bylo czysto a takich szkód narobi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli byłoby tak jak mówisz to nawet ściągnięcie mosiężnego pierścienia uszczelniającego zatkałoby kanały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety sie mylisz Krzysiu... jak bedziesz miał przed oczami kiedyc wtrysk to przyjrzyj sie budowie koncówki. - otworki nie są w poziomie tylko na koncówce stożkowej. wiec podkładka nie ma szans ich zniszczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzyś -dziwne ale prawdziwe - to co opisałem to sa autentyczne przypadki które zadażyłe sie w moi własnym garazu... w c**j spedzonych godzin na poszukiwaniu przyczyny. regulacje pd przeprowadzałem - mozna powiedziec z zamknietymi oczami jak przykazuje dokumentacja serwisowa...

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki wysłałem dzisiaj do Nadarzyna do sprawdzenia. Nie zostały podmienione na 1000%, na pewno były za to pozamieniane miejscami co wskazuje na to ze w Bosch Service byly jednak wyciagane.

Przed wyjęciem pompek oblookałem korekcje i.....d*pa blada. Na 3 cylindrze wartości mocno odbiegają od norm

kAnmeb6.jpg

Po załączeniu klimy jeszcze gorzej

6Akcn2v.jpg

Po zdemontowaniu wtryskow okazalo sie ze 2 pompki krzywo siedzialy w gniazdach, a pompka na 3cyl miala sporo uszczypniety o-ring, to tlumaczyloby ciulowe korekcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może nalezało by ponownie zamontowac nowe oringi i zamontować pd i spr.może ból minie. Ja zawsze na płynny smar wkładam pd,nie na ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zdemontowałeś teraz PD, to były końcówki wyczyszczone lub miały minimalny nalot nagaru? Noszą ślady druciaka? Obstawiam zatkane końcówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki były z nalotem nagaru, barwa czarna.


Przy okazji zapytam co sadzicie o regeneracji pompek, co fachowiec to slysze skrajne opinie. Jedni ze tych pompek nie da sie poprawnie zregenerowac, inni zas ze warto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś w awx sobie zrobił- kupil koncówki wymienił sam i auto odżyło.350zł placil za szt.ale nie pamietam jakiej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki były z nalotem nagaru, barwa czarna.

Przy okazji zapytam co sadzicie o regeneracji pompek, co fachowiec to slysze skrajne opinie. Jedni ze tych pompek nie da sie poprawnie zregenerowac, inni zas ze warto

Nie wiem czy pamiętasz naszą rozmowę zanim robiliśmy logi ( minęło sporo czasu), ale ja swoje regenerowałem i hulają do tej pory :thumbup1: Nie jest to tani koszt, ale sam nie byłbym w stanie tego ogarnąć. W każdym bądź razie ja od siebie polecam regenerację - Zanim pompki Ci padły auto chodziło tak jak powinno więc wiesz czego się spodziewać jeśli wszystko zostanie prawidłowo naprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem temat po innych mechanikach. Czyścili końcówki centralnie na otworkach i dlatego zdechły, wystarczy nawet szmatka przelecieć po otworkach i kicha :kwasny: a korekcje i Bipy mogą być idealne a będzie jechał jak SDI a nawet gorzej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez u siebie mialem taki przypadek po czyszczeniu koncowek na wiertarce, na szczescie pompki byly w trakcie zmiany, ze tak powiem. ;) teraz wiem, zeby juz nigdy nie tykac lapami/sprzetami koncowek. Zalozylem od razu wieksze, regenerowane pompki w katowicach i jezdza do dzis. :)

turzol - a Ty juz u siebie problem rozwiazales, wiadomo co bylo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...