kam2 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Witam czy samą końcówką jestem w stanie podkreślić bardziej dźwięk V6 ? Może ktoś cokolwiek doradzi a może już zmieniał (jakieś nagrania).
chudy30 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) kolego powiem ci jak zrobić i to działa wyjmij końcowy tłumik przetnij diaksem w zdłuż tłumik po spawach oryginalnych i wywal wszystko co jest w nim w środku potem to zaspawaj i załóż do samochodu tylko te rozcięcia rób z góry żeby tych cięć nie było widać na przeglądzie żeby koleś się nie przyczepił że tłumik kombinowany i będziesz miał bardzo fajny efekt będzie ładne brzmienie A4 B5 ABC 2.6 V6 przelot by AWG (exhaust sound)wklej to na youtube Edytowane 22 Września 2014 przez chudy30
kam2 Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Dzięki za pomoc i w sumie sprawdzę to na weekend chociaż napewno tak samo nie będzie bo mój jest 2.4 ale faktycznie może być lepiej. THX W filmiku zabieg wygląda inaczej : Audi seria z silnikiem 2.6 V6 o kodzie: ABC + wkładka K&NWydech:-usunięte katalizatory-wspawane tłumiki przelotowe AWG2x fi50 x300mm (miejsce katalizatora) 1 x fi60 x 550mm (tłumik środkowy)- końcowy seria- końcówki wydechu 2x fi 63mmPrzepraszam że taki brudny.Tłumiki przelotowe z wyciszeniem - proste. Wykonanie stal aluminiowana. Edytowane 2 Października 2014 przez kam2
Świstak. Opublikowano 15 Listopada 2014 Opublikowano 15 Listopada 2014 Jak wytniesz środkowy i np. zamiast jego rurę 2,5" wspawasz to juz dużo zmieni i nie bedzie uciążliwe podczas jazdy.
kam2 Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Opublikowano 28 Listopada 2014 Dzięki będę próbował, zwłaszcza że migomat pod ręką to można się bawić
Kasjan Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Ja mialem wczesniej 2.6 abc i wywalilem katalizator, zamiast niego pusta rura i zmienilem koncowy wydech na przelotowy i bylo super. Teraz mam 2.4 w q i tam dwa katy byly i zamiast katow wstawilem tlumiki przelotowe awg i koncowy tez pusty przelotowy i jakos srednio mi ten dzwiek podchodzi. Buszy przy dolnych obrotach a wysokie jak seria. Myslalem ze v6 i to v6 bedzie tak samo... moze macie jeszcze pomysl co zrobic?
czorny_07 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Ja mialem wczesniej 2.6 abc i wywalilem katalizator, zamiast niego pusta rura i zmienilem koncowy wydech na przelotowy i bylo super. Teraz mam 2.4 w q i tam dwa katy byly i zamiast katow wstawilem tlumiki przelotowe awg i koncowy tez pusty przelotowy i jakos srednio mi ten dzwiek podchodzi. Buszy przy dolnych obrotach a wysokie jak seria. Myslalem ze v6 i to v6 bedzie tak samo... moze macie jeszcze pomysl co zrobic? tył miałeś zostawić serie, a zamiast srodkowego i katów awg
Kasjan Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 No zamiast katow wstawione 2 tlumiki awg ( nie strumiennice ) i jak ori koncowy bul to pierdzialo i w taki rezonans wpadalo, teraz koncowy przelot jest i juz lepiej ale jeszcze nie to... czyli srodkowy jeszcze wy***ac?
Mako Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Jakie dokładnie tłumiki (poprosze link) wstawić zamiast katow w 2.8Q APR? Przy tym silniku jest jedna czy dwie sondy?
Kasjan Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Dwie sondy. Wpisz w allegro tlumik rurowy, firma kadex od nich bralem.
arturo_84 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 W dniu 28.11.2014 o 20:43, kam2 napisał: Dzięki będę próbował, zwłaszcza że migomat pod ręką to można się bawić Witam. Osiągnął Pan ten dźwięk?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się