gumis020 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam panowie pytanie do Was ubywa płyn w a3 kolegi bmm 8v czy ktoś spotkał się z was aby w tym silniku pekała głowica?auto mechanik oglądnął żadnych nie szczelności na wężach nie widzi płyn czysty jego mechanik twierdzi że chłodniczka spalin ok bo auto nie dymi a przy uszczelce nigdzie nie widzi mokrej części jutro ma ściągac głowice i dawać ja do sprawdzenia,jest sens odlączać chłodniczkę spalin aby się przekonać czy ona nie jest gdzieś peknięta podobno z zewnątrz cała sucha. pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Zobacz czy nie kapie na wydech. Może kąpać z trójnika i będzie odparowywać tak że nic nie będzie widać. Żadnych plam a płynu brakuje. Miałem taką sytuację.
SotoM Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 szybki ten machanik nie kopci a czapke juz rwie...oby sie nie okazało ze po złozeniu nadl bedzie problem.... sprawdzał układ na szczelnosc metodą ciśnieniową jak równiez metoda na zawartość CO2 w ukł.chłodzenia...?? zrzócic czape to żaden problem. ja mam w prawdzie inny silnik ale u siebie tez miałem wyciek- wszedzie sucho a płynu ubywa...-co jest...?? niestety zgrzał sie oring gumowy uszczelniajacy króciec wodny z tyłu głowicy - podciekało-woda odparowywała momentalnie pozostawał tylko suchy osad po koncetracie - nie widziałem tego -ale wymacałem nawet na skrzynie nie kapało nic suchy motor i wzystko jak piepsz. po za tym piszesz ubywa płynu - jak wiele...??
gumis020 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 no właśnie tez mi się wydaje że szybki jest do zrzucenia,chyba nie robił testów na sprawdzenie co2 było na lekko ponad max i zrobione była autem na mocnym gazowaniu gdzieś może ze 15-20 km i zaświeciła się kontorlka mało płynu,ok jak głowica będzie ok a będzie ubywało płynu z nową uszczelką to podpowiem mu to co propnujecie pozdrawiam
kuebk Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 To ze zapalila sie kontrolka nie znaczy ze plyn zostal "wypity", mogl zostac wepchniety w uklad. Po takiej jezdzie odkreccie powoli korek i sprawdzcie czy poziom plynu sie podnosi. Dodatkowo: - dziala ogrzewanie? - weze robia sie bardzo twarde? - pojawiaja sie pecherzyki powietrza w rurce od powrotu plynu w zbiorniku wyrownawczym? Co do testerow do w przypadku malego przedmuchu, tester na obecnosc CO2 moze nic nie pokazac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się