Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zegary obrotomierz i predkosciomierz


arek199pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jade dzis moja a4 i nagle pokazalo ze nie mam paliwa zgasiłem i zapaliłem mysle wszystko ok a ja patrzę a obrotomierz zamiast od 0 startować startuje od 2tys a predkosciomierz od 20km mój zegar to pól fis bez lądowania i temp. Oleju co z tym zrobić? Dodam ze jak zgasilem auto to wskazówki zostają obrotomierz 2tys prędkościomierz 20km

Edytowane przez arek199pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz zegary jaegera które padają. Najlepiej jak wymienisz je na vdo. Ale możesz jeszcze spróbować ustawić wskazówki. Ściągasz przednią szybkę i robisz vagiem test zegarów. Wskazówki powinny zatrzymać się w pionie.

Miałem jaegera i ten sam problem (oraz kilka innych), po wymianie na vdo spokój :)

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z vdo nie ma takich problemów. No i już byś miał pełny fis ;) Co do ustawiania to ciekawe na ile to wystarczy. Mi wystarczało nieraz na miesiąc, a nieraz na kilka godzin :/

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chcwila przejechałem 50 km i jest ok jak wsiadlem to wskazówki byly na 0 i przez 50 km wszystko ok moim zdaniem traci zasilanie i mu odwala no ok pelen fis ale co mi z pełnego fisu jak bym musial dodawać cale oprzyrządowanie do fis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tylko kostki nie łączą. Podpciskaj. Jaki masz ten licznik ba nie dałeś odpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chcwila przejechałem 50 km i jest ok jak wsiadlem to wskazówki byly na 0 i przez 50 km wszystko ok moim zdaniem traci zasilanie i mu odwala no ok pelen fis ale co mi z pełnego fisu jak bym musial dodawać cale oprzyrządowanie do fis

Jeśli to jaeger to na 99% nie kwestia zasilania. Dużo oprzyrządowania nie trzeba dokładać. Praktycznie tylko manetkę i można śmigać, a i bez niej się obędzie. Poszukaj poradnika Soulmastera, tam jest dokładnie opisane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.a co pelnego fisu to musial bym dodac czujniki i przeplynowierz paliwa tak? No i oczywiście kostki przerabiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie masz od razu, wiec nie musisz dodawać,. Jedynie jesli byś chciał mieć kontrolę spalonych żarówek, kontrolę ilości płynu do spryskiwaczy lub otwarcie poszczególnych drzwi. Standatdowych kostek nie musisz przerabiać.

Tu masz poradnik:

https://www.dropbox.com/s/sjth3du1swtwys5/Zamiana%20p%C3%B3%C5%82%20FIS%20na%20Full-FIS-1.pdf?dl=0

On rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości ;)

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie mam odrazu? Z jakiej racji? To jak przelozyl bym tylko kostki z pól gisu na pelen to bym spalanie mial radio to bym sobie podlaczyl i plyn i + to co mam na pól fisie czyli hamulce drzwi plyn olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem pół fisa i spalanie było od razu. Faktycznie zapomniałem o radiu, ale z tym nie ma żadnej filozofii. To co miałeś na pół fisie zostaje (olej, plyn hamulcowy itd.)

Tu masz licznik w niezłym stanie za dobre pieniądze:

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=4554003291

Anglik, ale to nie przeszkadza. Ja już tak jeżdżę z 4 miechy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wątpię ze odrazu spalanie nd mial ale ok. Jak mi sie calkiem zepsuje to bd myśleć narazie to musze ten rozebrać jak bd wariować. A i mam radio Symphony i nie mam kodu do niego co z tym fantem zrobić zdalnie raczej nikt mi nie odgadnie kodu:D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na forum jakiś jest z okolic lukowa mechanik mi powiedzial ze ma kolege ze za 30zl mi rozkoduje

Rozebralem pobawilem sie kostkami i zlozylem jak narazie 0 problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro to wina kostek to nie zaszkodziło by aby potraktować je kontraktonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autorze słuchaj się mądrzejszych masz ten sam problem co ja i setka innych użytkowników na tym forum. Pada Ci procesor w liczniku i naprawa wyniesie ok 300 zl u . Żadne ściskania kostek ani ich czyszczenie nie pomogą wariacje zaraz wrócą

Jeśli połączysz pełny fis to odrazu zadziała spalanie voltomierz temp oleju i wiele innych. Ty w to wątpisz a ja to wiem. Po prostu już jest to przygotowane w aucie.

Twój obecny licznik nadaje się tylko by nim rzucić o ścianę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...