barszcz91 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) witam proszę o analizę logów ponieważ jest spalanie stukowe tylko nie wiem od czego czy od złego chipa bo na chipie tylko słychać chwilowe klekotanie pod obciążeniem czy od przepływomierza. Ciśnienie paliwa jest ok od 3,3-4,9 bar na listwie. Układ zapłonowy nowy 5000km temu zmieniane na nowe cewki beru i świece ngk logi STATYCZNE:Grupa 002, 007, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184905.htmlGrupa 002, 007, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_184906.htmlDYNAMICZNE:Grupa 002, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_184904.htmlGrupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184903.htmlGrupa 002, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_184902.html Edytowane 1 Września 2014 przez barszcz91
Łukasz13 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Już jeden temat był dalej nie możesz uwierzyć że ten program jest zły, logi na serii zrobiłeś? A te logi z tfsi to co tam robią?
barszcz91 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) logi były robione na bp 95 tfsi nie wiem skąd się wzięły pierwszy raz mam styczność z logami a sylwiasty robił to wrzuciłem to co mi dał zaraz poprawie. Z tym programem no nie mogę uwierzyć bo podpowiadają że przepływomierz może nie dokładnie pokazywać czy sonda lambda, chce się upewnić i przy okazji sprawdzić czy wszystko jest w 100% OK żeby nadawał się na zrobienie chip tuningu na tym samochodzie doszedłem z tymi logami i teraz są logi kompletne tylko od mojego samochodu więc proszę jeszcze raz zajrzyjcie czy wszystko jest ok Edytowane 1 Września 2014 przez barszcz91
Łukasz13 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Przepływomierz jest dobry, nie wiem co sie tak uparłeś z tym kompem, widac że nie jest ok, cofa zapłony na wszystkich cylindrach, zreszta sam piszesz że jest spalanie stukowe i jesli je słychac to już nabliższa droga do agonii silnika, chcesz sprawdzić czy z silnikiem ok włoż seryjnego kompa i rób logi.
barszcz91 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) ECU siedzi fabryczne od soboty wszystko ok żadnych stuków tylko powróciło szarpanie na LPG gdy silnik jest zimny. A sonda w jakim stanie? Czy są kości wielokrotnego zapisu do tych starych ECU z lat 1995r na 5 wtyczek? W sensie żeby mapy można było przez OBD wgrywać Edytowane 1 Września 2014 przez barszcz91
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się