slawek89 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Witam forumowiczow. Posiadam Audi A4 B5 1.8 benzyna 125 KM z 95 roku. W czasie jazdy zaczelo sie bicie od kola z przodu z prawej strony (drgania prawo lewo) czuc to lekko na prostej a najbardziej jak sie jedzie po luku w lewo z predkoscia pomiedzy 60 - 80 kmh. Kola sprawdzane, wywazone wszystko jest z nimi dobrze. Przed tym zanim sie to zaczelo byl wymieniany przegob lewy (ktory po kilu kilometrach sie rozlecial), laczniki stabilizatora i klocki hamulcowe.Jeden z mechanikow zdiagnozowal wymiane przegubu lewego, wymiane wachacza z lewej strony oraz sprezyn (z lewej strony peknieta jest) ale jak sam powiedzial nie jest pewny czy te usterki powodoja takie zachowanie samochodu. Nie wiem co mam robic bo mechanicy jezdza autem i nic nie potrafia zdiagnozowac i ciagle slysze "nie wiem co jest grane". Od kiedy auto mam czyli ponad pol roku lekko na biegu jalowym sa drgania jak by od silnika ale obroty nie skacza. Prosze o jaka kolwiek pomoc.
andrzej_1970 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Sprawdź poduszki pod silnikiem oraz skrzynią biegów oraz do sprawdzenia plecionka od tłumika jeżeli jest mocno przepalona może powodować niestabilność tłumika i wywoływać drgania.
slawek89 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Sprawdź poduszki pod silnikiem oraz skrzynią biegów oraz do sprawdzenia plecionka od tłumika jeżeli jest mocno przepalona może powodować niestabilność tłumika i wywoływać drgania. Mam dziurawy troche tlumik srodkowy bo przy wyzszym obrotach jest glosniej. Poduszki wygladaja na niezuzyte. Polosie tez bez luzow.
karol2984 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 u mnie było podobnie, jak jechałem około 100 to było bicie aż kierownica latała kilka milimetrów na boki, ale wyjąłem końcówki ze zwrotnicy sprawdzić, luzów nie miały i wsadziłem je spowrotem. Potem jeszcze wyczyściłem piaste i tarczę, po złożeniu dużo lepiej aha jeszcze samą gumę wymieniłem w wahaczu górnym tylnym bo jakoś guma na oko była popękana. Może przy zdejmowaniu koła przesuneła się tarcza i masz miedzy nia a piastą starą rdze .Jak sprawdzisz tą rdze to zerknij na te końcówki, tylko ich z drążka nie wyjmuj a z samej zwrotnicy
slawek89 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) Sprawa została rozwiązana. Po wymianie przegubów wewnętrznych nie ma drgań. Edytowane 31 Grudnia 2014 przez slawek89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się