Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie pompowtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów mam problem z moim audi 130km afv mianowice brak mocy wszystko sprawdzone turbo ok podcisnienie tez lecz nie ciagnie ostatnio wgralem mu mape na 160km i lipa jest troche lepiej lecz szału nie ma najdziwniejsze jes to ze nawet dyma nie puści jak mu dam gaz do podłogi podejrzewam ze mam podmienione pompowtryski i nie sa tak wydajne bo po podniesieniu mu dawki paliwa to powinnien kopcic na czarno jak go sie pogoni a druga sprawa jest taka ze jak go przeciagam to jest takie odczucie jk by mu brakowalo czegos obroty sa duze silnik wyje ale mocy nie ma i trzeba wrzucic kolejny bieg obecne wtryski maja oznaczenie ar nie wiem czy sa takie jak powinny byc moze ktos wie jak sprawdzic czy sa odpowiednie wsadzone i ewentualnie jakie moge wsadzic do mojego silnika z oznaczeniem avf

Opublikowano

Mam identyczne objawy do Twoich. Korekcje na pompkach są w normie, na wszystkich cylindrach w miare wyrównane, żadna wartość nie zbliża się do 1.0. BIPy jednocyfrowe na plusie ,a auto kompletnie nie jedzie.

Do AVF możesz wsadzić wtryski AR albo BA, a także wtryski z silników 2.0TDI 8V ale wtedy potrzebna jest modyfikacja parametrów wtryskiwaczy w ECU

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mam identyczne objawy do Twoich. Korekcje na pompkach są w normie, na wszystkich cylindrach w miare wyrównane, żadna wartość nie zbliża się do 1.0. BIPy jednocyfrowe na plusie ,a auto kompletnie nie jedzie.

Do AVF możesz wsadzić wtryski AR albo BA, a także wtryski z silników 2.0TDI 8V ale wtedy potrzebna jest modyfikacja parametrów wtryskiwaczy w ECU

a Ty juz rozgryzłeś swoje? dodam ze u mnie jeszcze tak turbo pompuje ze węże chce porozrywać a auto nie ma macy a jak wsadzę te ar albo ba to tez musze robic modyfikacje.a masz mape wgrana czy serie masz

Mam identyczne objawy do Twoich. Korekcje na pompkach są w normie, na wszystkich cylindrach w miare wyrównane, żadna wartość nie zbliża się do 1.0. BIPy jednocyfrowe na plusie ,a auto kompletnie nie jedzie.

Do AVF możesz wsadzić wtryski AR albo BA, a także wtryski z silników 2.0TDI 8V ale wtedy potrzebna jest modyfikacja parametrów wtryskiwaczy w ECU

a Ty juz rozgryzłeś swoje? dodam ze u mnie jeszcze tak turbo pompuje ze węże chce porozrywać a auto nie ma macy a jak wsadzę te ar albo ba to tez musze robic modyfikacje.a masz mape wgrana czy serie masz

a wiesz jakie poinny byc orginalne wtryski

Opublikowano

oryginalnie w AVF siedziały pompki o oznaczeniach 038 130 073 AR lub 038 130 073 BA

Ja daje swoje pompki do sprawdzenia na stół pobierczy bo nie daje mi to spać. Auto sprawdzone przez 3 warsztaty z góry na dół i wszystko jest książkowo, a nie jedzie dalej.

Opublikowano

logi logi logi dynamiczne!

Opublikowano

Powiedz mi kolego jak sie robi te logi mam vaga ale nue mam oojecia jak jw zrobic prisil bym o wytlumaczenie

Tylko moje logi beda zrobione z programem ba 160km czy to nie przeszkadza

Tylko moje logi beda zrobione z programem ba 160km czy to nie przeszkadza

Opublikowano

oryginalnie w AVF siedziały pompki o oznaczeniach 038 130 073 AR lub 038 130 073 BA

Ja daje swoje pompki do sprawdzenia na stół pobierczy bo nie daje mi to spać. Auto sprawdzone przez 3 warsztaty z góry na dół i wszystko jest książkowo, a nie jedzie dalej.

Witam ostatnio padły mi pompki,w silniku AVF o oznaczeniu AR,czy po założeniu pompek AL,bedzie potrzeba korekta dawkowania w sofcie?czy jest p&p.

Opublikowano (edytowane)

Witam ostatnio padły mi pompki,w silniku AVF o oznaczeniu AR,czy po założeniu pompek AL,bedzie potrzeba korekta dawkowania w sofcie?czy jest p&p.

Jak Wy to robicie, że Wam pompki padają jak muchy :naughty:

Rozumie jedna sztuka , ale wszystkie ?

Co tankujecie do swoich zbiorników , żeby na raz zamienić wszystkie cztery pompki w złom? :kox:

Albo diagnozę ktoś postawił do d*py :P

AL-ki sprzedają do AVF-a to chyba nie powinno być problemów , powinny chodzić bez korekty softu :whistling:

Witam kolegów mam problem z moim audi 130km afv mianowice brak mocy wszystko sprawdzone turbo ok podcisnienie tez lecz nie ciagnie ostatnio wgralem mu mape na 160km i lipa jest troche lepiej lecz szału nie ma najdziwniejsze jes to ze nawet dyma nie puści jak mu dam gaz do podłogi podejrzewam ze mam podmienione pompowtryski i nie sa tak wydajne bo po podniesieniu mu dawki paliwa to powinnien kopcic na czarno jak go sie pogoni a druga sprawa jest taka ze jak go przeciagam to jest takie odczucie jk by mu brakowalo czegos obroty sa duze silnik wyje ale mocy nie ma i trzeba wrzucic kolejny bieg obecne wtryski maja oznaczenie ar nie wiem czy sa takie jak powinny byc moze ktos wie jak sprawdzic czy sa odpowiednie wsadzone i ewentualnie jakie moge wsadzic do mojego silnika z oznaczeniem avf

A ciśnienie na króćcu pomiarowym tandempompy sprawdzałeś podczas jazdy ?

Może układ zasilania pompek w paliwo nie wyrabia w czasie dużego obciążenia silnika i pompki się nie napełniają prawidłowo ?

Oczywiście uznaje za pewnik że filtr paliwa wymieniałeś :P

Trzeba by też poobserwować podczas jazdy paliwo powracające z głowicy do zbiornika , czy nie zawiera bardzo dużej ilości gazów, bo możliwe że spaliny dostają się do szyny paliwowej w głowicy poprzez nieszczelne uszczelniacze pompek i zakłócają ich napełnianie ? :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Padła mi na pierwszym cylindrze i już powoli siada na czwartym, na początku było w miarę potem zaczęło mi się esp świecić trząść budą, dopiero po zresetowaniu zapłonem gasło esp i było ok.Chcę wymienić cały set, a mam okazje dostać za dobrą kase AL-k Wiem że były BA też w AVF wstawiane,ale z tego co słyszałem AL-ki były bardziej wydajniejsze :)

Opublikowano

nie pamiętam jak jest z AR - tzn czy to te same co BA, ale przy zmianie z BA na AL pasuje to skorygować.

Auto będzie jeździć, będzie mocniejsze :) bo będzie dostawać z 10-15% więcej paliwa. Ale na dłuższą mete by pasowało to skorygować i wykorzystać korygując na wyższą moc.

Poza tym wskazania zużycia paliwa, korekty wtryskiwaczy, Bipy itp nie będą pokazywać w pełni jak trzeba

Opublikowano

Jeżeli AL-ki faktycznie dają 10 czy tam 15 % więcej paliwa przy tym samym skoku tłoczka pompowtrysku, to motor będzie chodził, ale bez korekty softu może mocniej dymić, bo sterownik dopasowuje dawkę powietrza do mniejszej dawki paliwa.

Co się z tym wiąże , powinna wzrosnąć konsumpcja oleju napędowego , a fis będzie zaniżał spalanie.

Jeżeli wszystkie zmienisz na AL-ki to na korekcje i BIP-y nie będzie to miało wpływu, inna sprawa jak byś pomieszał BA z AL-kami, wtedy będą jaja z korekcjami i pracą silnika :hi:

Opublikowano

Podłącze się do tematu. Moje wtryski AR są na wykończeniu. Planuje w przyszłości mierzyć w ok 200km. Co polecacie wsadzić? BJ czy AR. Wiem ze BJ są świeższe i łatwiej dostać w lepszym stanie ale które są wydajniejsze?

Opublikowano (edytowane)

zazwyczaj AL'ki sie montuje, bo są najmocniejsze z seryjnych.

no chyba że BJ to odpowideniki AL

Edytowane przez Homiczek
Opublikowano

Witam koledzy. Po raz kolejny mam problem z moja Audi. Sprawa glada tak że zatankwalem benzyne do mojego diesla. Sprawdziłem logi na pompkach 1-2-3 watrość zblizona do 0 i czwarty ten pechowy chyba sie przytrł po tej bnzynce wartośc na nim jest powyzej 1.8.to własnie on jest odpowiedzialny za zla prace silnika słabe odpalanie lekko odczuwalny soadek mocy oraz rozłaczanie silnika,,,, po prostu samochód gasnie i nie cche odpalac poniewaz wysyła sygnał do komputera o jego nieprawidłowej pracy. Pytanie brzmi jaki pompowtrysk kupic? nie znam numerów mojefo wtrysku. Ma ktoś może informacje na ten temat? samochod jest w niemchech w grazu u znajomego musze kupic w pl nowy badz uzwyany i zmienic go w pierwszym lepszym warsztacie. Prszę o pomoc... z góry dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

Kolego najprościej będzie jak ściągniesz pokrywę z silnika i odczytasz jakie masz wtryski. Nie jest to żadna filozofia a roboty na 10 minut. Niestety ale komputerem nie odczytasz numerów wtrysków.

Opublikowano

Aha a nie trzeba pózniej nowych uszczelek pod pokrywę i nowych oringów na pompki?bo czytałem ze jak go zmienie to trzeba nowe oringi! Jak odkrece ta pokrywe to nie beda mi zasłaniac jakies tam inne czeesci silnika zeby odczytac ten numer? i mam jeszcze jedno pytanie czy podejda pompki od seata leona cupry 2003r 150km zmienie wtedy wszystkie na raz. mam chipa wiec mysle ze powinno byc. jakie jest wasze zdanie? aha a ta wiazka elektryczna na pompkach nie ulega awari bo silnik mi zgasl i nie moge go odpalic teraz

Opublikowano

Aha a nie trzeba pózniej nowych uszczelek pod pokrywę i nowych oringów na pompki?bo czytałem ze jak go zmienie to trzeba nowe oringi! Jak odkrece ta pokrywe to nie beda mi zasłaniac jakies tam inne czeesci silnika zeby odczytac ten numer? i mam jeszcze jedno pytanie czy podejda pompki od seata leona cupry 2003r 150km zmienie wtedy wszystkie na raz. mam chipa wiec mysle ze powinno byc. jakie jest wasze zdanie? aha a ta wiazka elektryczna na pompkach nie ulega awari bo silnik mi zgasl i nie moge go odpalic teraz

Nie trzeba żadnych uszczelek wymieniać. Wystarczy, że odtłuścisz powierzchnie głowicy benzyną ekstrakcyjną przez założeniem pokrywy z powrotem. Pompki z ARL-a podejdą, ale będzie potrzebna korekta softu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...