Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pick-up bez VAT - Nissan Navara kontra Mitsubishi L200


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Teściowe mają zamiar kupić jeden z powyższych samochodów (VAT, amortyzacja i te sprawy, więc tylko te dwa wchodzą w grę).

Na prowadzeniu jest Mistubishi, bo tańszy, siedzi się prawie jak w osobówce i ma napęd 4x4 pozwalający na jazdę po ubitych drogach.

Navara jest potężniejszą, ma więcej poduch, podgrzewane dupki i generalnie robi o wiele lepsze wrażenie, przynajmniej na mnie.

Być może uda mi się załatwić zniżkę na Navarę, więc pozostaje na placu boju.

Czy miał ktoś może do czynienia z tymi samochodami?

Mam na myśli codzienną eksploatację, bo jazdę próbną Navarą odbyliśmy a L200 zaraz mamy mieć.

Najbardziej jestem ciekawy co do jazdy z napędem 4x4 Navarą - we wszystkich testach twierdzą, że Navarą nie można jeździć po ubitych drogach - sprzedawca twierdził, że można i faktycznie jechaliśmy po prostej.

Manewry przy włączonym 4x4 są trochę ciężkie, ale jakoś by to przebolał.

Najbardziej chodzi o to, czy podczas deszczu, czy przymrozków można tym jeździć z zapiętym napędem i czy ta jazda nie skończy się remontem napędu.

Opublikowano

L200 jezdzilem sporo,az go szwagier nie skasowal(wypadek pod Ostroda,bylo o nim w TV),fajne autko,tylko dziwnie sie siedzi za kolkiem,ale bardzo bezpieczne,szwagier poszedl nim na czolowke,wyszli z tego bez zadrapania.

Navara w tescie NCAP zdobyla 0,5 gwiazdki,a L200 4 gwiazdki,takze Nissana odpuscil bym.

Opublikowano

Navara miała problem z poduszkami powietrznymi, sterownik coś źle ustawiał moment wybuchu, ta wada została usunięta w ramach jakiejś akcji serwisowej Nissana i teraz ma chyba 4 gwiazdki.

Opublikowano
Najbardziej chodzi o to, czy podczas deszczu, czy przymrozków można tym jeździć z zapiętym napędem i czy ta jazda nie skończy się remontem napędu

Nawet jest to wskazane, jak pojedziesz tylko na tylnym napędzie to przy ostrzejszym dodaniu gazu dupka lata jak byś bm-ką jechał. Szczególnie 2 i 3 bieg.

Ps. W rodzince jest Toyota hilux, więc porównuje do navary . Nie wiem jak w L 200. pzdr. Udanych zakupów.

Opublikowano

Wszystko ładnie pięknie, tylko ja poszukuję odpowiedź, czy np. na suchym asfalcie, ewentualnie lekko mokrym, można jeździć z załączonym napędem 4x4 bez szkody dla niego.

Resztę zalet i wad znam.

Opublikowano

L200 ma centralny mechanizm roznicowy,wiec mozna poruszac sie nim z zalaczonym napedem 4x4 podczas jazdy po asfalcie, bez obaw o wewnetrzne mechanizmy napedu,takze jak to jest dla ciebie takie wazne,to wybor ogranicza sie tylko do L200,bo ani Navara,ani Hilux tego niema.

Opublikowano

pewnie dużo nie pomogę, ale jakiś czas temu oglądałem na TVN Turbo chyba zakup kontrolowany... i właśnie te dwa samochody były porównywane i testowane... poszukaj w necie może znajdziesz te odcinki i dowiesz się nieco wiecej...a najlepiej to poszukać jakiegoś forum i wypowiedzi użytkowników na temat obu tych aut... :good:

Opublikowano

nawara to kicha, jeden z bardziej awaryjnych samochodow, po drugie jedno z bardziej niebezpiecznych i te naprawy serwisowe duzo nie zmienily.

Napedy w nawarze to wielka pomylka, prawdziwym pickupem o wlasiwosciach terenowych jest l200 , najbardziej zaawansowany naped na 4x4 , mozesz nawet przelanczac podczas jazdy. Uwazaj tylko na l200 bo sprowadzono do polski kupe golasow - tak wiec najlepiej kupic wersje dakar -masz wtedy 167koni, i wystrzegaj sie automatow -bo bardzo stara konstrukcja skrzyni i mozna powiedziec ze nie jezdzi.

tak wiec tylko L200

- wersja dakar 167koni lub seryjny chip na 167koni

- skrzynia manualna , skrzynia napedow -superselect ( nie easyselect bo to kicha podobna do tej jaka jest w nawerze)

co do nawary to uwierz mi -tylko dobrze wyglada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...