Dawid2801 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Wiam. Jestem świeżym uzytkowinikem forum wiec proszę o wyrozumiałość . A wiec problem jest taki.... Ze na kolorowym Fisie pokazuje mi non stop 2000 km zasiegu. Po odłączeniu klemy od aku i ponownym jej podlaczeniu . Pokazuje prawidłowo ( tak mi się wydaje ) A po przejechaniu kilku kilometrów zasieg wzrasta z kazda miuta o 10 km . Az dojdzie do 2000 km . Proszę o pomoc Edytowane 2 Września 2014 przez Dawid2801
Onkel Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Do plywaka w zbiorniku zagladales??? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
amaradaar Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 też tak sądzę pływak sprawdzić trzeba no i vaga podepnij jak mozesz
Dawid2801 Opublikowano 4 Września 2014 Autor Opublikowano 4 Września 2014 Jak Do tego pływaka dotrzeć . Bo śćiągnolem te klapki pod siedzeniem i nic pod nimi nie ma prócz baku. ale zero dojścia do srodka ... A jeżeli pływak waszym zdaniem bylby nie sprawny to chyba powinno zle pokazywać stan paliwa ? A pokazuje dobrze . A jeżeli pływak jestnuszkodozny to w jaki sposób ? Dzis zagladalem do niego i wszystko wygląda wporzadu . A co jest odpowiedzialne za zasieg ?
Dawid2801 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Wydaje mi się , ze jest wszystko wporzadku z pływakiem . Bo inaczej by nie pkazywal poprawnie paliwa . Macie jakies inne pomysły dlaczego ten zasieg nie działa ? Dzis wyciagnolem pompe i plywak w baku jest wszystko ok. Ale zasieg nadal nie dziala
Fido Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Ostatnio coś częsta awaria na tym forum i to po odpięciu aku. Może wsad w liczniku się sypie ?
Dawid2801 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 I jak rozwiazal ktos ten problem ?
Gość cwiara Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Ja kiedyś miałem taki przypadek u klienta w B6. Po podmiance licznika wszystko wróciło do normy, więc żaden pływak a licznik sie sypnął.
Dawid2801 Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 Nie idze tego naprawic nie wymieniajac licznika ? Czyli jka kupie nowy tzn inny licznik musze zrobic kodowanie i adaptaje? A bez tego co sie dzieje ?
Gość cwiara Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Immo trzeba przyuczyc. Bez tego nie uruchomisz silnika.
Dawid2801 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Mowisz o wymianie licznika ... Powiedz mi dlaczego liczniki od Angilka sa tanie a Europejskie 4 razy drozsze ?
Gość cwiara Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 A kto chce miec u siebie w aucie prędkościomierz w milach? Tarczek nie przelozysz z eu bo inaczej sa wyskalowane.
Dawid2801 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Jak to inaczej wyskalowane ?
Gość cwiara Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Zobacz sobie w którym miejscu w eu jest 100km/h a w którym w liczniku uk.
Dawid2801 Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 No fakt , a nie idzie tego skalibrowac vagiem ?
jacek70 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Nie da rady, zbyt duże różnice w rezystancji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się