pioteros 20 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 powinno dac rade 6mm choc ja mam 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti 1 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 (edytowane) To może jeszcze, zerknijcie na mapkę czy według was jest dobrze... ? http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/e1373f36c49ea240 http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ae30d12261be69da Niestety po zmianie sterownika z aeb na ajl zaczeło przy butowaniu na np. 2 lub 3 biegu wywalać błąd, zapętlania wtrysków benzyny http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c79b23979c1e9390 Edytowane 19 Października 2015 przez opti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) no bo gaz do ustawienia po zmianie sterownikow, mnoznik w ajlu najlepiej jakby byl ciut ponizej 1 pod koniec obrotomierza bo inaczej bedzie wywalalo blad, ten silnik w serii petli wtryski benzynowe Edytowane 20 Października 2015 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti 1 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Niestety, w okolicy każdy "gazownik", robi autokalibrację i mówi, panie.... pojeździć i mapy się ułożą :) szkoda czasu...... niestety żaden nie posiada sondy szerokopasmowej, jak o to zapytam, to niektórzy prawie dostają wylewu (niby klient mądrzejszy, a to już według nich bee....) Nie wiem, czy jest sens ustawiać to bez sondy szerokopasmowej??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 jest sens, ustaw normalnie mapke i tyle, podbij troche cisnienie na reduktorze zeby z mnoznikiem mozna bylo zejsc pod koniec obrotomierza, powinno byc dorazne poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) Panowie ACR01 czerwony, dragon bf, faro8, stag qbox plus dysze 3,2 Problem że jak wybiorę hany niebieskie to mnożnik mi się zaczyna na 1.8 a kończy na 1.58 jak wybiore ACW02 to zaczyna się na 1.6 a kończy n 1.2 Jak nie ustawiam czy po liniach czy po sondzie 033 (z mnożnikiem schodzę do 0.95) to zapętla przy 5500 obr/min i dalej idzie na ubogo Czy wgram seryjny soft czy program to efekt jest ten sam. nagranie z OSC: http://wrzucacz.pl/file/3921446053288/STAG-4-QBOX-PLUS-2015-10-18-17-41-39--kopia.osc jak macie jakieś pomysły to śmiało bo mi się skończyły przykładowe logi: http://vaglog.pl/log_234836.html Edytowane 28 Października 2015 przez czechcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Wbije się w temat z moim AEB@AJL. Po przekładce sterownika na ten od AJL'a mam problem z gazem. Przy próbie wystrojenia przy pełnym bucie w podłodze na trzecim biegu przy ponad 4500 obrotów auto dostaje czkawki. Przy probie wystrojenia, często przy wyższych obrotach wyskakuje błąd "WTRYSKIWACZE CAŁKOWICIE OTWARTE". No i przełącza na BP Graty jakie siedzą pod maską: KME Silver Wtryski BRC pomarańczowe STAG 300-4 bez ISA. Taka mapke aktualnie zrobilem: https://goo.gl/photos/un8TQDmbjFTVHAg76 Mala korekta, ale test tylko na dwojce bo juz wjechalem w miasto i na dwojce ciagnie do 55000obr/min. Bledy nie wyskakiwaly, ani czkawki nie bylo. Po korekcie, ale nie przetestowalem na trojce jak to jedzie: https://goo.gl/photos/wh9ePXgoHyEceJt18 Ponizej logi. DYNAMICZE [bP robione na "3"] Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_237541.html Grupa 001, 025: http://vaglog.pl/log_237543.html Grupa 001, 013: http://vaglog.pl/log_237545.html DYNAMICZNE [LPG] Grupa 003, 007: http://vaglog.pl/log_237547.html[Na "2" na LPG nie przelaczylo] Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_237546.html[Chwile po pierwszym logu na LPG, rowniez na "2" szybko przelaczylo na BP] Turbina może nie dmucha jak nowa, ale na BP wskaźnik doładowania pokazuje ponad ~0.75 bara, przy obciążeniu na trójce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 czechcu ustaw wtryski na hany zielone wtedy mnoznik ci spadnie, mialem identyko problem tylko na innym redukotrze i na zwyklych dragonach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechcu 4 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 czechcu ustaw wtryski na hany zielone wtedy mnoznik ci spadnie, mialem identyko problem tylko na innym redukotrze i na zwyklych dragonach ok tak zrobię ale wydaje mi się że już je sprawdzałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 jak jeszcze poprawic termike w goldzie ? bo mnie juz on wkurza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Z ilu wyjść gazu korzystasz? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 jednego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Możesz pokusić się o modyfikacje reduktora w środku. Wyjście gazu regulatora do komory grzejnej jest na środku tak aby gaz miał taką samą drogę do obu wyjść. Przeróbka polega na zaslepieniu wyjścia środkowego i wywiercrniu nowego otwór tak aby gaz miał dłuższą drogę w komorze grzania. Jak rozbierzesz reduktor to będziesz widział o co chodzi. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 a co się dzieję z tą termiką w goldzie? bo mam go od dwóch lat i niby nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) niedogrzewa gazu przy pełnym, długotrwałym obciążeniuproblem pojawia się z butem w podłodze na wysokich biegach gdzie chwile trwa przyspieszanie z nogą w podłodze, temperatura gazu spada poniżej 20 stopni i zaczyna się czkawka, silnik zalewa nieodparowany ciekły gazz tym przesunieciem wylotu nie jest glupi pomysl, jakby tak zwiekszyc 2 krotnie droge gazu to mysle ze moglo by wystarczyc, musze poszukac zdjec rozkreconego golda Edytowane 6 Grudnia 2015 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Przerobić golda na silvera wydajność termiczna wzrośnie ale ciśnieniowa zmaleje, poszukaj na lpg forum było troche przeróbek tych reduktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 czytałem to nieraz, chyba najprostszym póki co rozwiązaniem będzie zaślepienie otworów i zrobienie nowych jak najdalej wyjścia gazu, mam nadzieje ze to wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 temp. nie sprawdzałem ale nic takiego się u mnie dzieje bynajmniej 240-250km to obsługuje ,wykorzystane mam dwa wyjścia z reduktora będę miał czas to sprawdzę z ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 250km z golda ? cisnieniowo moze ok ale termicznie na autostradzie z butem w podlodze na bank klęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 dokladnie tez mi sie wydaje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się