Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysterowanie 1.8T 180KM AJL oraz tych z chipsem


pioteros

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Piotrek możesz podpowiedzieć na których grupach i oknach bazujesz jak stroisz auto na podstawie korekt? Muszę swoją instalkę dostroić bo teraz ma trochę za bogato i korekty mocno na minus idą. W czasie strojenia wchodzisz w nastawy podstawowe czy na normalnym odczycie? Jeśli chodzi o wystrojenie w OL to poproszę kumpla - ma sondę AFR to dostroimy ale w CL chcę dostroić sam, żeby mu czasu nie zajmować.

Pozdrawiam.

Ps. Mój AEB jest z chips'em. Mam instalację LR Omegas.

Edytowane przez sylwiasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na normalnym odczycie

korekty kanał 007 albo 006 w pierwszej pozycji jest coś ala STFT w drugiej napięcie sondy na pewno.

Przed strojeniem wyzeruj je sobie poprzez odłączenie aku...

Napewno w następnej grupie po tej masz korekty dłuższe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeruje sie tak samo jak czysci sie bledy, clear faults i korekty wracaja do fabryczych

dalej tak jak koziol napisal, generalnei te grupy sa od sond, te z procentami co sie szybko zmieniaja sa od korekt chwilowych, na nich stroje sobie wolne obroty a potem juz tylko strojenie mnoznika tak jak kazde strojenie lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym hany niebieskie na 150KM to zdecydowanie za duzo, u mnie przy 180 wraz byly za duze i trafily zielone

jesi nie planujesz modzic zmien na czerwone lub zielone (wieksze)

Kurde piszesz, że niebieskie Hany to będzie za dużo dla AJL?

Obecnie mam Goldy wsadzone i dość szybko zaczynają pętlić :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zalezy od reduktora, teraz mam 1.5bara na sprezarce i zielone sa doslownie na styk przy cisnieniu 1.3 ac czerwonym, raz na jakis czas wywali blad o petleniu ale mapy sie pokrywaja w miare

generalnie AJL ma dlugie czasy wtryskow benzynowych dlatego petlą ci wtryski pb, najlepiej bylo by wystroic to na AFRze albo przy korekcie po obrotach jakos, przy duzym cisnieniu reduktora, wtdy czasy wtryskow LPG automatycznie pojda ci w dol i nie bedzie ci wywalal blad - to tak na logike

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinowałem też czy jak wsadzę te wtryski od Volvo, co brałem od Ciebie, to ECU ogarnie sobie?
Czy tylko chip pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kme gold
jeszcze ciśnienie na reduktorze obczaje w wolnej chwili... może podczas regeneracji przestawiło się

jakie powinno być optymalne 1bar czy więcej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy od wtryskiwaczy i ich wydajnosci raczej, przy 1.2 bara zielone/goldy powinny wydolic 50km z cylindra ale w praktyce chyba potrzebuja deko wiecej

uwazam ze dla AJLa trzeba ustawic takie cisnienie aby przy koncu obrotomierza mnoznik byl ponizej 1, moze 0.85-0.9 wtedy bedziesz mial mniej komunikatow o petleniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co bys polecil do keihinow?

obecnie testuje je sobie i kreca lepiej niz na PB

red silver stag zdjety zawor w butli...

ale tez i cisnienie wieksze by mialy czym dac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos moze jakies fotki nawierconych od dolu kolektorow 1.8t?


wymienilem wtryski na dragony zwykle, wczesniej wpadl kme gold... i co moge powiedziec, srednio sie nadaje ten reduktor do 1.8t ;0 przy bucie w podlodze momentalnie go wychladza i auto dostaje padaczki, chyba spowrotem usmiechne sie do mojego czerwonego ACka tylko ze nie poszaleje z cisnieniem na nim


zastanawiam sie jeszcze nad opatuleniem reduktora, i przewodow od gazu i wodnych, zeby przynajmniej na zewnatrz nie oddawal ciepla

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężynę testowałem i nici, Krócice wodne trzeba zmienić i odpowiednio wpiąć się w układ chłodzenia, i bez żadnych zmian krócica wylotu gazu. dodatkowo warto poprawić zaworek bezpieczeństwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...