Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana łożyska kompresora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy z grona forumowiczów wymieniał ktoś łożysko sprężarki klimatyzacji denso ( kompresor na oddzielnym pasku)? Podejrzewam że rozlatuję sie bo strasznie chrobocze przy załączaniu i wyłączaniu econ oraz jak z rana zapale jak silnik zimny? Dużo jest z tym roboty da radę to zrobić w domowych warunkach bez spuszczania czynnika, czy lepiej jechać gdzieś na jakiś serwis klimy?

Opublikowano

Przylaczam sie do pytania. Mam ten sam kompresor i identyczne objawy. Tloczy jak wsciekly, ale po wyl klimy chrobocze. W tej sprezarce sa zdaje sie 2 lozyska na walku.

Opublikowano

Przylaczam sie do pytania. Mam ten sam kompresor i identyczne objawy. Tloczy jak wsciekly, ale po wyl klimy chrobocze. W tej sprezarce sa zdaje sie 2 lozyska na walku.

Tobie tłucze na włączonej czy na wyłaczonej, u mnie jak klima jest wyłączona chrobocze głośniej niż na załączonej.

Opublikowano

Wyrobiony wielowypust w klapce sprzęgła może powodować chrobotanie jeżeli macie wersję z tym sprzęgłem

36_1271173324.jpg

Zdjęcie mojej klapki z wielowypusem. Sprzęgło chrobotało przy wyłączonej klimatyzacji. najmocniej podczas wyłączania klimy. Po wymianie na nową klapkę cisza.

TS3rlw.jpg

Opublikowano

Przylaczam sie do pytania. Mam ten sam kompresor i identyczne objawy. Tloczy jak wsciekly, ale po wyl klimy chrobocze. W tej sprezarce sa zdaje sie 2 lozyska na walku.

Tobie tłucze na włączonej czy na wyłaczonej, u mnie jak klima jest wyłączona chrobocze głośniej niż na załączonej.
Tylko na wylaczonej chrobocze, na wlaczonej jest cisza.

Gdzie dostac ta klape wielopustu

Opublikowano

Kupowałem w sklepie laser-sinex, są dwa rodzaje tych klap wysoka 18mm i niska 14mm. Jeżeli masz wytarty w klapie wielowypust to sprawdź czy ten na wałku jest ok i w jakim stanie jest guma i łożysko.

http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/ZABIERAK-Metalowy-SPRZEGLA-PRZECIAZENIOWEGO-do-Kompresor-Klimatyzacji-NIPPONDENSO-6SEU12C-,-7SEU16C-,-7SEU17C-Czesci-do-Sprezarek-Klimatyzacji/1974

Opublikowano

U mnie zgadzało by się to co pisze matio446 ponieważ jakieś pół roku temu kupowałem ową tarczę bo ori zgineła odkręciła się śruba i poszłaaaa, dlatego kupowałem nową ale wychodzi na to że te zamienniki to już nie ten sam materiał co ori i w środku wycierają się frezy.

Turzol jakbyś uporał się ze swoją klimą to daj znać bo ja dopiero wezmę się za to za 2 tyg. ale jak zrobię to też dam znać.

Opublikowano

U mnie stara odpadała 3 razy i zawsze ją znajdowałem na osłonie. Na zdjęciu jest ori klapka po przebiegu 230tyś km. Czy zbyt duża ilość czynnika może powodować takie problemy, klima była nabijana 3 latat temu i macher nabił 650g czynnika a do B6 wchodzi ponoć 500g.

Opublikowano

U mnie stara odpadała 3 razy i zawsze ją znajdowałem na osłonie. Na zdjęciu jest ori klapka po przebiegu 230tyś km. Czy zbyt duża ilość czynnika może powodować takie problemy, klima była nabijana 3 latat temu i macher nabił 650g czynnika a do B6 wchodzi ponoć 500g.

Raczej to nie jest wina większej ilości czynnika takie jest moje zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...