egon@ Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Witam, czy z grona forumowiczów wymieniał ktoś łożysko sprężarki klimatyzacji denso ( kompresor na oddzielnym pasku)? Podejrzewam że rozlatuję sie bo strasznie chrobocze przy załączaniu i wyłączaniu econ oraz jak z rana zapale jak silnik zimny? Dużo jest z tym roboty da radę to zrobić w domowych warunkach bez spuszczania czynnika, czy lepiej jechać gdzieś na jakiś serwis klimy?
turzol Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Przylaczam sie do pytania. Mam ten sam kompresor i identyczne objawy. Tloczy jak wsciekly, ale po wyl klimy chrobocze. W tej sprezarce sa zdaje sie 2 lozyska na walku.
egon@ Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Przylaczam sie do pytania. Mam ten sam kompresor i identyczne objawy. Tloczy jak wsciekly, ale po wyl klimy chrobocze. W tej sprezarce sa zdaje sie 2 lozyska na walku. Tobie tłucze na włączonej czy na wyłaczonej, u mnie jak klima jest wyłączona chrobocze głośniej niż na załączonej.
matio446 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Wyrobiony wielowypust w klapce sprzęgła może powodować chrobotanie jeżeli macie wersję z tym sprzęgłem Zdjęcie mojej klapki z wielowypusem. Sprzęgło chrobotało przy wyłączonej klimatyzacji. najmocniej podczas wyłączania klimy. Po wymianie na nową klapkę cisza.
turzol Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Przylaczam sie do pytania. Mam ten sam kompresor i identyczne objawy. Tloczy jak wsciekly, ale po wyl klimy chrobocze. W tej sprezarce sa zdaje sie 2 lozyska na walku.Tobie tłucze na włączonej czy na wyłaczonej, u mnie jak klima jest wyłączona chrobocze głośniej niż na załączonej.Tylko na wylaczonej chrobocze, na wlaczonej jest cisza.Gdzie dostac ta klape wielopustu
matio446 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Kupowałem w sklepie laser-sinex, są dwa rodzaje tych klap wysoka 18mm i niska 14mm. Jeżeli masz wytarty w klapie wielowypust to sprawdź czy ten na wałku jest ok i w jakim stanie jest guma i łożysko. http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/ZABIERAK-Metalowy-SPRZEGLA-PRZECIAZENIOWEGO-do-Kompresor-Klimatyzacji-NIPPONDENSO-6SEU12C-,-7SEU16C-,-7SEU17C-Czesci-do-Sprezarek-Klimatyzacji/1974
egon@ Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 U mnie zgadzało by się to co pisze matio446 ponieważ jakieś pół roku temu kupowałem ową tarczę bo ori zgineła odkręciła się śruba i poszłaaaa, dlatego kupowałem nową ale wychodzi na to że te zamienniki to już nie ten sam materiał co ori i w środku wycierają się frezy. Turzol jakbyś uporał się ze swoją klimą to daj znać bo ja dopiero wezmę się za to za 2 tyg. ale jak zrobię to też dam znać.
matio446 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 U mnie stara odpadała 3 razy i zawsze ją znajdowałem na osłonie. Na zdjęciu jest ori klapka po przebiegu 230tyś km. Czy zbyt duża ilość czynnika może powodować takie problemy, klima była nabijana 3 latat temu i macher nabił 650g czynnika a do B6 wchodzi ponoć 500g.
egon@ Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 U mnie stara odpadała 3 razy i zawsze ją znajdowałem na osłonie. Na zdjęciu jest ori klapka po przebiegu 230tyś km. Czy zbyt duża ilość czynnika może powodować takie problemy, klima była nabijana 3 latat temu i macher nabił 650g czynnika a do B6 wchodzi ponoć 500g. Raczej to nie jest wina większej ilości czynnika takie jest moje zdanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się