enczu Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Zawieszenie pracuje i się wyrabia, to normalne. Nie raz była sytuacja na forum, że kupowali kit -40, wrzucali a tu nagle, że -20 może wyszło i niezadowoleni. Szanuję Twoje zdanie, że wolisz kity, jednak dla mnie to strata kasy i gwint daje większą możliwość ustawienia auta pod siebie. Zależy czego oczekujesz też od auta i jak chcesz żeby to wyszło, ja nie wyobrażam sobie kupić kitu, napocić się przy wymianie i nagle kaplica, jest lipa.
misiek95 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 No tak, albo się jeździ autem albo się je ogląda. Różnica w wysokości zalezy od dobrania kategorii wagowych. Ale czemu ludzie łączą zużycie amortyzatora z wysokością to nie wiem Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
enczu Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Ja jeżdżę i oglądam, a że jeździ się na mega glebie ciężko, to druga sprawa i kwestia wyboru, czy się ktoś chce męczyć dla wyglądu, żeby cieszyło oko.
Maciej 6001 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Jakie amory i co Ci się tam uginata kolego?Kit jak najbardziej kupuj jeżeli jest w dobrym stanie i odpowiednio dobierzesz kategorie wagowe to będziesz zadowolony. Przerobilem parę zawieszeń i gwintów i dziś szukał bym markowego kitu [emoji4]KW nie przy pasował? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Carolla Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Koledzy błagam pomocy. Mam do wymiany springi i amorki TYŁ. A z przodu na pewno amorki. Problem w tym że według książki jest zawieszenie 1BE ale z tego co mechanik sprawdzał to na bank coś było wymieniane parę lat temu z przodu, a teraz co rok mamy zniszczoną osłonę silnika. Co ja mam kupić żeby było ok? i zeby osłona była w całości i żeby ładnie wyglądało i dobrze się jeździło. Chciałam amorki sachs a springi to nie mam pojęcia. BŁAGAM O POMOC ps. oponki są 225/45 R17
Mateusz. Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Ma ktoś z Was gwint MTSa Gold? Jeśli tak to jak się sprawuje? Czy lepiej dołożyć do Low Teca?
wesz82 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Mam dylemat. Mam już dość jazdy na jakimś kicie i postanowiłem ze w końcu wpadnie gwint. Teraz tak albo coś z używki i tu każdy poleca KW ale niestety na dziś nie znalazłem nic do mnie. Zastanawiam się nad kupnem nowego AP lub Lowteca bo tez nawet dobrze go chwalą.. O dziwo nawet lowteca dostane taniej a jezeli AP http://www.ebay.co.uk/itm/Lowtec-COMP-Hilow-H9-1-Coilover-kit-Audi-A4-B5-Adjustable-suspensions-ye-/222091860282?hash=item33b5b4d93a:g:bvUAAOSwD2pXFmEc Co byście doradzili?? Nie będę tym jeździł po torze ale droga jaka jeżdżę nie jest zbyt gładka,nie chodzi o dziury lecz o wyboje. Chciałbym coś co nie będzie za bardzo nurkowało,po prostu chce czuć ze w końcu to ja prowadzę samochód a nie on mnie... Wiadomo auto rodzinne nie raz pupa siada bo coś tam sie dopakuje. Czy zwykłe odboje starcza do tego czy muszę brać jakieś wzmacniane jak tak to jakie. Prosze o porade
enczu Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Kw jest polecany, bo to bardzo komfortowy gwint. Sam jezdze na mtsie i jest miekki, cala ta polka cenowa przy wiekszym obnizeniu jest bardzo miekka. Jesli nie chcemy spuszczac mega nisko to wystarczy taki mts, ap, czy fk. Prowadzenie jest przyzwoite, na pewno lepiej sie prowadzi niz na serii [emoji6] Black edition rozni sie na pewno jakoscia spawow, ma chyba odrobine wiekszy zakres obnizenia. Kw tutaj jakis jest, moze warto spytac o stan http://allegro.pl/gwintowane-zawieszenie-kw-audi-a4-b5-i6764641881.html
wesz82 Opublikowano 27 Marca 2017 Opublikowano 27 Marca 2017 Juz gdzies byl ten gwint na forum gadany i cena nie warta tego a gosc nie zejdzie z ceny. Wlasnie ja nie potrzebuje mega gleby bo auto to rodzinna trumna ale nie oznacza to ze ma to przypominac renaulta 19:-D Jezdzilem kupe na be ale do 16to w miare wyglada zas jak da sie 17 to juz koza straszna.kupilem -40 kit i auto dyktuje mi warunki. Do tego dajesz normalne ori odboje czy jak?duza masz glebe? Co byscie powiedzieli na to od kĺubowicza?
piocio83 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Witam panowie, planuję założyć 18" a mam zawias 1be i nie chcę żeby wyglądała jak KOZA czy takie springi sprawdzą się do avanta 1.8,chodzi o klasę wagową i czy siądzie niżej niż 1be weitec prz. AU527VA/529 tył AU527HA/529
BarryKent Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Przypnę się do tematu Witam Pękły mi tylne sprężyny. Samochód siedzi na glebie. Więc kupiłem używane sprężyny obniżające do A4 B5 (tak zapewniał sprzedający) i niestety w dwóch warsztatach juz powiedzieli, że nie da się ich założyć. Mechanicy mówią, że są od innego modelu. Chociaż na necie znalazłem więcej ogłoszeń z takimi sprężynami i pisze w nich, że pasują do A4 B5. Proszę o rozwiązanie tej zagadki, bo nie wiem kto ma racje czy typek, który mi sprzedał sprężyny czy mechanicy. Wersja mechaników jest taka, że są to sprężyny na belkę a nie McPhersony. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
Trzesio Opublikowano 11 Czerwca 2017 Opublikowano 11 Czerwca 2017 z pewnością nie jest to z a4 FWD, wyglądają na tylne co do mechaników, zmień ich jeśli widzą przy wielowahaczu kolumnę mcperson'a
mikun321 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Witam, nie wiem czy to dobry temat ale mam taki problem. Zakupiłem używanego gwinta Koni od kolegi, założyłem alusy 205/35 r18, spuściłem na sam dół a tu zonk, auto nie leży tak nisko jakbym chciał. Regulacji juz nie ma z przodu a amor siada na odbojach. Dodam ze kumpel na tym gwincie mógł zejść bez problemu nizej, jedyna różnica w naszych samochodach to to, ze on ma 1.9 AFN a ja 1.9 AJM. Nawet próbowaliśmy na tych samych felgach, i jemu opada zdecydowanie nizej, co moze sie różnic i co zrobić zeby auto zeszło nizej ??
Tobike Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Poluzować wszystkie wahacze i skręcić na obniżonym. Nie wsadziłeś czasem podbojów od standardowego zawieszenia?Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
mikun321 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Wahacze były skręcane po obniżeniu, odboje niby dostałem jakieś do gwinta ale wyglądają indetycznie jak oryginalne, powinienem kupić jakies inne ?
Tobike Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Do sportowego są niższe podboje. Ja ostatnio dostałem oryginalny zestaw odboi do 1BE od febiego że startymi złączkami audi.Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
mikun321 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Mógłbym prosić o jakiś link , jakie to mniej więcej kupić ? A i jeszcze dodam ze ten gwint ma regulacje twardości. Moze to mieć też jakiś wpływ ?
Tobike Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Do gwintu powinieneś znaleźć oryginalne odboje dla danego gwintu lub skrócić te co masz, ale nie wiem jak to się będzie zachowywać później.Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
mikun321 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Przód już skróciłem o jednego "grzybka", problem jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć tego gwintu, z tego co widzę jest to bardzo rzadki model ;/
pelen23 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 Dnia 5.09.2014 o 14:33, nike166 napisał: Dolacze sie do pytania mam identyczny dylemat polecam lovtec comp - 35 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się