Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


nina_chudu4

Rekomendowane odpowiedzi

Polatasz ze 2-3 sezony bez problemów o ile kupisz nowy. Używek MTS czy TA raczej się nie kupuje bo i tak są tanie. Dodatkowo masz gwarę która przynajmniej w przypadku MTS;a jest uznawana. Ogólnie wiadomo, ze trakcyjnie te gwint nie stały nawet koło średniej półki ale w tej kasie konkurencji z nowych brak.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak dobrać sprężyny do 1.9 TDI w sedanie? Kupiłem 1BE komplet ze sprężynami ale stoi wyżej niż seria więc nie ta kategoria wagowa, teraz mam zamiar pozbyć się sprężyn i kupić inne - tym razem pasujące :decayed: jak to ogarnąć żeby pasowały? pełno sprężyn na Allegro ale nie chcę znowu wtopić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc się podepnę.

Mam świeżo ściągnięte B5 z Niemiec, obniżone, na 16 calach. Ciekawość mnie zżera, ale ni cholery nie mogę dowiedzieć jak bardzo obniżona jest w porównaniu do Ori, na sprężynach żadnych napisów, jedyne co odczytałem to to że są koloru żółtego :grin::grin: Komfort minimalny, średnie dołki czuć mocno w kabinie. Chciałbym coś z tym zrobić, ale niestety nie wiem w jakie sprężyny iść żeby dalej "estetycznie" a komfort trochę wzrósł ;)

Może ktoś da radę coś wywnioskować ze zdjęć, byłbym bardzo wdzięczny :)

ed40598aa9d4.jpg

2c0eb00b19b5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wnioskuje, że przód Ci bardzo ładnie siadł jak na lekkie 1.8 ;) Według mnie masz teraz jakieś 55-60/35-40. Co chcesz jeszcze wiedzieć? Polecę Ci tak jak każdy inny eibach pro kit 30/30. Komfort będzie znacznie lepszy (zależy jakie masz amory) ale auto będzie znacznie wyżej stało (brzydko w porównaniu do tego co masz teraz).

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiec wiedział co robił :P Jeszcze nie posiadam wiedzy o moich amorach, auto mam parę dni dopiero. Ale będę musiał chyba wybrać się na jakiś generalny przegląd części :decayed:

No własnie, chciałbym znaleźć jakiś złoty środek pomiędzy wyglądem a komfortem, bo fakt faktem ładnie wygląda, ale po naszych drogach to ciężko się jeździ :kwasny:
Będę musiał się jeszcze dokładniej rozejrzeć po forum, może akurat ktoś posiada takie ustawienie zawieszenia jakie by mi najbardziej odpowiadało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam jeszcze tylko do mojego poprzedniego pytania - przy felgach 17" ile najlepiej obniżyć? -40 to nie za dużo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Tyle będzie w sam raz. Jeśli chcesz mogę pstryknąć Ci fotkę jak stoi na 17 205/50 przy obniżeniu 55-60/50-55. Wygląda jak milion dolarów według mnie.


Dobra masz tu fotkę.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98f5d5d8b473f021.html

Na zdjęciu wygląda jakby tył był niżej ale to wina górki + gratów w bagażniku.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu gwintu AP do quattro. Do wyboru są dwa warianty różniące się naciskiem na osie

pierwsza:

http://apshop.pl/pl/12885-zawieszenie-gwintowane-ap.html

druga:

http://apshop.pl/pl/12914-zawieszenie-gwintowane-ap.html

według tabliczki która mam w aucie 1-1005kg 2-1060kg pasuje wariant pierwszy. Moje pytanie czy będzie miało duży wpływ jeśli zamontuje wariant drugi gwintu o większym nacisku na oś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prócz wygody nie odczujesz różnicy. Ja bym brał pierwszy wariant. Zakładałem już do B5 H&R z B5 i z A6 C5. Różnica w jeździe była znaczna. To tak jak z tanimi gwintami. TA w ośce 1.8 to taczka i ping pong a w S4 2.7 quatrro dość wygodny gwint. Nie ma chyba sensu kombinować.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podepnę się pod temat i powiedzcie mi czy będzie to pasować i nie będzie nic obcierać. Mianowicie alu 17' 8J ET 48 opona 225/45/17 + Bilstein B12 ? od razu mówię nie będę zmieniał ani felg ani opon bo mam je nówki od roku i teraz wymiana zawieszenia, dlatego dobieram do kół a nie koła do amorów etc.

z tego co już się dowiedziałem to powinno ładnie wejść bez żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdzie bez żadnych problemów. Nawet dystans by się jakiś przydał żeby to ładnie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdzie bez żadnych problemów. Nawet dystans by się jakiś przydał żeby to ładnie wyglądało.

Jaki dystans byś polecał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny rozmiar felg tylko, że opony 205/50. Założyłem 13mm przód i 17mm tył (dystom). Wygląda super a jeszcze lepiej się prowadzi. Nie wiem jak to będzie wyglądało przy 225 ale takie dystanse powinny być ok. Foto niżej.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/326cf8dc355adf17.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a5080ebd6e477cd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/102457929b7a2d8e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c9818f2f9714dea.html

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny rozmiar felg tylko, że opony 205/50. Założyłem 13mm przód i 17mm tył (dystom). Wygląda super a jeszcze lepiej się prowadzi. Nie wiem jak to będzie wyglądało przy 225 ale takie dystanse powinny być ok. Foto niżej.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/326cf8dc355adf17.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a5080ebd6e477cd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/102457929b7a2d8e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c9818f2f9714dea.html

faktycznie wyglada to ładnie, wrzucę ta B12 zobaczę jak bedzie wyglądać i ewentualnie potem dystanse

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Zrób. Wcześniej miałem 18 8j ET35 225/40 i opona z przodu była na równo a z tyłu lekko schowana. Teraz jest to samo tylko, że 17 ale szerokość felgi jest taka sama. 48-13=35 przód i 48-17=31. Będzie pasowało raczej do opony 225.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli o mnie chodzi to nie, B12 ma obniżenie o 30mm i wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300zł za nowe springi świadczy o ich jakości. Poza tym z TA jest ruletka i siada to jak chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HHmmmm, w sumie racja - nigdy nie mogę ogarnąć jakie zawieszenie w takim razie ja mam seryjnie? Bo nigdzie wyczytać tego nie mogę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...