Kowal ozo 0 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Na logikę jak masz pęknięty zbiorniczek to płyn wycieka jeśli penięcie jest nisko to płynu w zborniczku nie masz i wówczas pompa zaciągnie powietrze. płyn w zbiorniczku mam,to pęknięcie jest na wysokości max płynu,ale jak naciskam hamulec to z tego pęknięcia wydostaje się płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson 2 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Zle wyczyszczone piastyPisałem, że piasty i tarcze czyściłem szczotką drucianą zrobiłem to bardzo dokładnie, sugerujesz że szczotką nieda się tego zrobić poprawnie? Edytowane 21 Lutego 2015 przez marson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 piasty czysci sie tylko i wyłacznie szczotą czołową na szlifierce katowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosjano 0 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Siema tez mam taki problem w Małyszu jak są zimna tarcza to działa poprawnie po około trzech hamowaniach bije lewa strona ja obstawiam zatarty zacisk jutro się wezmę za to i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson 2 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 piasty czysci sie tylko i wyłacznie szczotą czołową na szlifierce katowej No tak to jasne ja zrobiłem to ręczną napewno dobrze. To delikatne bicie pojawiło się wcześniej dlatego postanowiłem liznąć tarcze i zapodać nowe klocki. Efekt jest taki jak przed robotą, dlatego zapytałem co może to powodować. Po dłuższych przemyśleniach wydaje mi sie że to będzie luz na łożysku tak jak pisałeś wyżej, teraz pytanie czy można go skasować poprzez dokręcenie czy szukać odrazu nowe? Na logikę jak masz pęknięty zbiorniczek to płyn wycieka jeśli penięcie jest nisko to płynu w zborniczku nie masz i wówczas pompa zaciągnie powietrze. płyn w zbiorniczku mam,to pęknięcie jest na wysokości max płynu,ale jak naciskam hamulec to z tego pęknięcia wydostaje się płyn Jeśli masz płyn w zbiorniczku to nie ma możliwości tędy zapowietrzyć problem leży gdzieś indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 piasty masz zasrane, nawet jakbys je tydzien nap...ł druciakiem to i tak nic z tego nie bedzie po czyszczeniu trzeba sprawdzic bicie, jezeli przekroczy 0.02 mm piasty kwalifikuja sie do przetoczenia Tomek, zadzwon do mnie jutro w temacie bijących tarcz, cos mi chodzi po głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson 2 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Dlaczego upierasz się przy zle wyczyszczonych piastach skoro problem powstał wcześniej? Autem jeżdze cztery lata było ok zaczeło lekko bić więc przetoczyłem tarcze, nic wspólnego z zasranymi piastami, czy można dokręcić łożysko czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 łozysko masz osadzone w piascie i samo dokrecenie nic nie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Dev a to możliwe że przez porządne doje*nie śrub przy kołach można skrzywić piastę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marson 2 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 łozysko masz osadzone w piascie i samo dokrecenie nic nie zmieni OK o to mi chodziło. A może masz jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 To zostaje mi szukać warsztatu gdzie będą mieli możliwość porządnego pomierzenia wszystkiego. Piastę można pomierzyć na samochodzie tak żeby pomiary były rzetelne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 jak najbardziej, ale dokładniejszy pomiar jest po zdjeciu i wyprasowaniu z łożyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Hm.Ja zacząłem mieć takie jakby puszczanie i łapanie po 3 miechach od założenia całych zestawów Ate. W sobotę założyłem stare tarcze ori po tokarce i tego nie ma. Pora chyba na zmianę firmy bo chyba jest już historią jakości. Ale i tak nie kapuje dlaczego tak się dzieje na Ate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Od 20lat obserwuje ten problem. nigdy nie mialem tyle kłopotów co z Ate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 piasty masz zasrane, nawet jakbys je tydzien nap...ł druciakiem to i tak nic z tego nie bedzie po czyszczeniu trzeba sprawdzic bicie, jezeli przekroczy 0.02 mm piasty kwalifikuja sie do przetoczenia Tomek, zadzwon do mnie jutro w temacie bijących tarcz, cos mi chodzi po głowie sorki qrde nie doczytałem ale rozebrałem wszystko w mak jeszcze raz i przepatrzyłem , poskładane , tarcze leciutko liznięte , sprawdzam jeszcze raz bo możliwe że znalazłem przyczyne , testuje na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) i jak testy znalazłeś przyczynę ? Edytowane 5 Marca 2015 przez Robero321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 na razie spokój zobaczymy na ile i czy pomogło , dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Małgośka 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Chyba nie jestem osamotniona z problemem walenia przy hamowaniu po wymianie tarcz i klockow na nowe!! hurraa!!! Dobra Panowie, ale tak na powaznie to w listopadzie 2014 zmieniłam caly komplet (tarcze przod i tyl + klocki, wszystko z Brembo) i cyrki zaczely sie w styczniu... (przez ostatnie 2 miesiace auto stalo w naprawie tyłu, bo jakis gosc zachciał sie ze mna stukac ..:/ , takze zaczynam dzialania na celu znalezienia magika, który mi pomoze:) Na tą chwilę nawet przy delikatnym hamowaniu z przodu wydobywa sie głośny dzwiek tarcia i trzeszczenia jakby tarcze sie zkrzywiły plus trzesie budą przy hamowaniu. Na pedale hamulca nie czuje żadnych drgań, ale za to podczas normalnej jazdy mam wrazenie, że coś bez przerwy trze o tarcze (a może już tak fiksuje, bo mnie temat wnerwia niemiłosiernie ?... ) Mechanicy, którzy mi montowali części umywają od problemu ręce twierdząc, że nie wiedzą co z tym zrobić... Oczywiscie wciaz sluchalam ze wszystko dobrze zrobili, wyczyscili i dokrecili.... Teraz mam założone nowe klocki ATE, bo jestem jeleń i dałam sie namówić na ich wymianę przez wspomnianym mechaników.... :facepalm: co oczywiście nie pomogło.. Problem oczywiście nadal jest. Macie może jakieś pomysły albo sugestie jakie mogłabym podsunac mechanikowi w szukaniu przyczyny? (tylko poprosze o wersje łopatologiczną o ile to mozliwe;) I oczywiście zwracam sie z prośbą o namiary na kogoś myslacego, kto moglby mi to naprawić (Trójmiasto i okolice)... ehh... HELP... Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Małgośka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Przyjedz do mnie , to Ci ogarnę grata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się