quartz Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Witam Czy ktoś miał coś takiego? Wczoraj usłyszałem dziwne dźwięki od silnika. Najpierw myślałem że obluzowała się jakaś osłona (taki dźwiek) ale to nie to. Dzieje się tak gdy obroty spadną poniżej 900 - słychać grzechot, ponadto jak chodzi na luzie słychać delikatne popiskiwanie paska jak skręcę kierownicę na maxa w prawo lub w lewo to wtedy słychać wyraźnie pisk. Myślę że to pasek albo napinacz ale zastanawia mnie i niepokoi ten grzechot. Co to może być?
quartz Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 Możliwe, teraz się nim przejechałem i na początku wszystko ucichło jednak podczas parkowania znowu zaczął popiskiwać i hałasuje teraz już do 1000 o/min. Jutro znajdę jakiegoś mechanika i zobaczę co powie.
Musashi Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 moze napinacz sie konczy. przy skecaniu kol uruchamiasz pompe wspomagania zwieksza sie moment przenoszony przez pasek wieloklinowy i stad piszczenie.
kokos Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 moze napinacz sie konczy. przy skecaniu kol uruchamiasz pompe wspomagania zwieksza sie moment przenoszony przez pasek wieloklinowy i stad piszczenie. tez mysle ze to napinacz ,poza tym chyba jeszcze klima chodzi na tym pasku wiec po jej wlaczeniu powinno piszczec jeszcze bardziej.pozdrawiam
marewel Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Mi popiskiwal pasek rozrzadu,torche wd40 i po sprawie
quartz Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 Zostawiłem auto - diagnoza koło pasowe alternatora podobno ma jakieś sprzęgiełko w środku i to ono się zatarło. Ma być dzisiaj zrobiony
Musashi Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Zostawiłem auto - diagnoza koło pasowe alternatora podobno ma jakieś sprzęgiełko w środku i to ono się zatarło. Ma być dzisiaj zrobiony jest takowe, bywa powodem zerwania paska wieloklinowego
GRazny Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Zostawiłem auto - diagnoza koło pasowe alternatora podobno ma jakieś sprzęgiełko w środku i to ono się zatarło. Ma być dzisiaj zrobiony to pochwal się ile teraz kasują za to... jaki przebieg miałeś?
quartz Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 Przebieg 152000 km. A z tym kołem różnie bywa, dzwoniłem do serwisu i po vin-ie powiedzieli że jest 5 rodzajów do tego silnika, począwszy od zwykłego kółka bez sprzęgiełka za 100 a kończywszy na kole za 430 zł /to wszystko zależy od rodzaju alternatora i wyposazenia/. U mnie na szczęście było po środku i za wszystko z robocizną zapłaciłem 350 zł no i nareszcie cisza pominąwszy standardowy klekot TDI.
Musashi Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Przebieg 152000 km. A z tym kołem różnie bywa, dzwoniłem do serwisu i po vin-ie powiedzieli że jest 5 rodzajów do tego silnika, począwszy od zwykłego kółka bez sprzęgiełka za 100 a kończywszy na kole za 430 zł /to wszystko zależy od rodzaju alternatora i wyposazenia/. U mnie na szczęście było po środku i za wszystko z robocizną zapłaciłem 350 zł no i nareszcie cisza pominąwszy standardowy klekot TDI. w dieslach zawsze wystepuje kolo pasowe ze sprzeglem. oryginalnie montowane sa kolka firmy INA
quartz Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 Możliwe, ale tych ze sprzęgiełkiem jest też parę i w różnych cenach w dieslach zawsze wystepuje kolo pasowe ze sprzeglem. oryginalnie montowane sa kolka firmy INA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się