Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby hamulec lewy tył


sebco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Półtora miesiąca temu byłem na przeglądzie sądząc że wszystko OK. Diagnosta stwierdza słaby ręczny lewy, słaby lewy nożny.

Różnica w nacisku między lewym i prawym tyłem 300kg. Koła się nie grzeją. I od jakiś 2 miesięcy na ręcznym zaczął pojawiać się coraz większy luz. Jak dla mnie luz jest spory.1/5 - 1/4 zaciągu.

Na co mam się nastawić, jaką robotę. Od czego zacząć?

Chcę to zrobić przed zimą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski do rozbiorki, ale sam będziesz miał problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu sam ma miec problem.chyba przy odpowietrzaniu

Przy rozbieraniu i skladaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wszystko robię sam. Ale tylnych hamulców nie robiłem w A4.

Co jest problemem? Co potrzebuję

Rozumiem że robić od razu 2 strony?


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma moze problem z rozebraniem z roznych powodow. ty jak masz zaplecze to zrobisz to bez problemu.

Edytowane przez quadral20004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjac i wsadzic tłoczek to kazdy potrafi.

ale jak chcesz zrobic zacisk tylny porzadnie zeby działal dłuzej niz 2 miesiace musisz go rozebrac calkowicie.

musisz miec do tego miedzy innymi takie szczypce:

http://allegro.pl/szczypce-do-pierscieni-segera-zaciskow-hamulcowych-i4526060979.html

mozna bez nich ale wtedy potrzebne spore doświadczenie, ponadprzecietne zdolności manualne i nerwy ze stali :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaplecze jest. Pytanie ile czasu potrzebuję i jakie części?

A może lepiej kupić regenerowane 150zł/szt

Jaka opcja najlepsza, najszybsza i cenowo satysfakcjonująca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie regeneracja 125zl z jarzmem

dajesz twoje a wysyłam moje po wymianie. Czy rozbieram i wysyłam do regeneracji moje?

Z malowaniem razem, czy tylko regeneracja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysyłasz do mnie a ja robie reszte

zacisk jest robiony na zicher, malowanie proszkowanie i wszystko co jest z tym zwiazane

jezeli czesci w zacisku i jarzmnie sa wszystkie dobre to koszt wynosi 125zł

a jak cos trzeba wymienic to koszt jest wiekszy ale o tym za kazdym razem informuje klienta

poszukaj na forum to znajdziesz moich pare prac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysyłasz do mnie a ja robie reszte

zacisk jest robiony na zicher, malowanie proszkowanie i wszystko co jest z tym zwiazane

jezeli czesci w zacisku i jarzmnie sa wszystkie dobre to koszt wynosi 125zł

a jak cos trzeba wymienic to koszt jest wiekszy ale o tym za kazdym razem informuje klienta

poszukaj na forum to znajdziesz moich pare prac

czas oczekiwania od momentu otrzymania przesyłki.

Jakie koszty od do?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 125 do 200zł

czas zalezny od koloru jaki chcesz na zacisku i jarzmie, bo malujemy jeden kolor w ciągu dnia i wszystko zalezy od tego jak trafisz

jak bedzie Ci obojętny kolor to do 7 dni


znalazłem, jak wyglada żeliwny tył po regeneracji

67z83dzb.jpg

vynmpv9u.jpg

h9hlvi6k.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez samochodu 7dni lub zaślepić przewody i jeździć. Jaki tam jest gwint na przewodzie hamulcowym - czym zaślepić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M12x1 na koncowce lub przed elastycznym M10x1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kolor szampański samochodu (złoty). Felgi - kolor standardowy srebrny. Który z tych kolorów będzie najszybciej - termin wykonania? Jeżeli te kolory są dostępne

Jaki masz kolor standard na co dzień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem po zabiegu wymiany. Okazało się że prowadnice zacisków były zapieczone 3 na 4. Dodatkowo wyczyściłem tłok i dałem nowe uszczelki.

Jednak po odpowietrzeniu mam miękki pedał.

Panowie jaki jest najlepszy garażowy sposób na odpowietrzanie. Odpowietrzyłem tylko tył bez przodu. Najpierw tylne prawe później tylne lewe.

Czy mam tez odpowietrzyć przód.

Dodatkowo okazało się że do wymiany są tarcze i kolocki tylne 7,5mm więc poniżej minimum. Propozycja jaka? Tracze + klocki

Jeżeli tarcze do wymiany to jak to jest z tym pierścieniem ABS. Ściągne go bez problemu czy kupić nowy?

Rozumiem że najlepiej wymienić również łożyska?

Więc aby nie było chaosu proszę o odpowiedź na pytanka poniżej:

1. Jak odpowietrzyć układ?

2. Jakie tarcze i klocki (marka)?

3a. Sposób na wybicie pierścienia ABS

3b. Czy kupić od razu pierścień ABS

4. Czy wymienić łożyska?

5. Jakie kupić łożyska (marka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...