jozek726 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Panie i Panowie pali mi się kontrolka ABS i ESP. Po podłączeniu VAGa wyskakuje: Błąd 01435 Brake Pressure Sensor 1 (G201). Teraz pytanie gdzie dokładnie znajduję się ten czujnik ? Błąd wyskakuje co któreś odpalenie silnika, pojawi się i za jakiś czas zniknie i znowu się pojawi. Wymiana czujnika jest bezproblemowa ? Może ma ktoś numer tego czujnika ? 2
kkam Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Czy to nie jest przypadkiem czujnik pod pedałem hamulca? Też go u siebie wymieniałem. Do wymiany musisz zdjąć osłon pod kierownicą, sam czujnik przekręcesz o 90stopni i wyciągasz. Koszt czujnika to około 50zł.
jozek726 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Czy to nie jest przypadkiem czujnik pod pedałem hamulca? Też go u siebie wymieniałem. Do wymiany musisz zdjąć osłon pod kierownicą, sam czujnik przekręcesz o 90stopni i wyciągasz. Koszt czujnika to około 50zł. a jakie miałeś objawy ? taki jak ja ? Osłonę kolumny kierowniczej tam gdzie tempomat ? a już wiem gdzie ten czujnik jest tylko czy to jest on
kkam Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 U mnie było tak, że na początku zapalała się kontrolka od ESP, co jakiś czas. A potem zapaliła się na stałe + swiatła stopu się paliły nawet jak hamulec nie był wciśnięty. Osłona tzn ten plastik co masz nad nogami, od dekora w dół, ten ze schowkiem. Nie wiem jak on się tam nazywa. Nie jest to osłona kolumny kierowniczej. 1
jozek726 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 ok, wiem mniej więcej gdzie to jest, jutro przyjedzie kumpel to może przełożymy i sprawdzimy ale obawiam się że to nie jest to bo inne objawy mamy
serfin Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Jozek sprawdz ten czujnik hamowania tez mialem jakos tak kontrolna ESP i Brakes, wymiana czujnika na nowycori juz poprawiony niby zalatwila sprawe
jozek726 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 a gdzie kupiłeś czujnik i ile kosztował?
adzio Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Błąd 01435 Brake Pressure Sensor 1 (G201) - Intermittent , pojawił się taki bład po tym jak zablokowało hamulce. Gdzie szukać przyczyny??
bin85 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Czujnik G201 wkręcony jest w blok pompy od ABS, i odpowiada za działanie asystenta awaryjnego hamowania mianowicie wykrywa nagły wzrost ciśnienia w układzie
enrike2 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 witam podpinam się do tematu mam ten sam błąd i nie wiem co robić czasami się swiecą kontrolki od abs i kontroli trakcji czujnik stop raczej sprawny bo jak sie zapalaja kontrolki to swiatla stop dzialaja wiec nie wiem co dalej robic.pomoze ktos??? bede wdzieczny pozdrawiam
bin85 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Napisałem post wyżej czego dotyczy ten błąd, http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01435
enrike2 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 ok jak ja go nie widziałem dzieki a skad to cisnienie sie bierze ze zapala sie ten blad czujnik szwankuje czy pompa? i gdzie jeszcze szukac przyczyny mi akurat nie blokuje hamuców i wszystko działa prawidłowo wiec sam juz nie wiem.
bin85 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 obstawiałbym raczej problem z czujnikiem lub problem z połączeniem może wtyczka ma zaśniedziałe styki lub przewody gdzieś się przetarły
enrike2 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 a powiedz mi bo nie wiem czy dobrze mysle ten czujnik jest przy zbiorniczku w podszybiu czy gdzies indziej?
enrike2 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Czyli? Wiem głupie pytanie ale nigdy nie miałem problemu z tym i nie wiem
bin85 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 czyli tu http://smg.photobucket.com/user/Faltermeyer/media/Car/Passat/photo.jpg.html
enrike2 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Dzięki akurat dziś patrzyłem na to he jutro tam zajrzę przeczyszcze styki może pomoże jak nie bede kombinowal dalej dzięki za pomoc.
antek3105 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Witam , temat dość stary ale aktualny dla mnie. Mam pytanie i kilka spostrzeżeń . W/w błąd czyli G 201 pojawił się i u mnie , świeci się kontrolka abs i esp . Sprawdziłem Vag-iem parę kanałów no i tak to wygląda : hamulce kanał 1 odczytuje prędkość 4 kół kanał 5 pokazuje mi dziwne ciśnienie (290 bar) w stanie spoczynku pedału jak i po naciśnięciu wartość bez zmian i też nie reaguje na odpięcie wtyczki czujnika ciśnienia przy pompie ABS Silnik kanał 66 (jak kolega podpowiedział ) wskazuje ciąg zer (0) a po naciśnięciu hamulca dwie jedynki na końcu. To chyba znaczy , że widzi krańcówki przy "pedale". Powiem jeszcze , że historia początek ma od momentu kiedy żona przyjechała z pracy z ewidentnie zblokowanymi , śmierdzącymi , dymiącymi hamulcami tylnymi . Wtedy to z kolegą , który ma swój mały warsztacik z podnośnikiem wymieniliśmy klocki ,tarcze i zregenerowaliśmy zaciski . Wstępnie odpowietrzyliśmy układ (metodą tradycyjną czyli "pompuj trzymaj" ) no i się zaczęło . Trzy dni później jeszcze w innym warsztacie wymieniono mi płyn hamulcowy. Moje pytanie brzmi gdzie jeszcze szukać ?
niekrasz Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 W dniu 9.08.2017 o 19:39, antek3105 napisał: Witam , temat dość stary ale aktualny dla mnie. Mam pytanie i kilka spostrzeżeń . W/w błąd czyli G 201 pojawił się i u mnie , świeci się kontrolka abs i esp . Sprawdziłem Vag-iem parę kanałów no i tak to wygląda : hamulce kanał 1 odczytuje prędkość 4 kół kanał 5 pokazuje mi dziwne ciśnienie (290 bar) w stanie spoczynku pedału jak i po naciśnięciu wartość bez zmian i też nie reaguje na odpięcie wtyczki czujnika ciśnienia przy pompie ABS Silnik kanał 66 (jak kolega podpowiedział ) wskazuje ciąg zer (0) a po naciśnięciu hamulca dwie jedynki na końcu. To chyba znaczy , że widzi krańcówki przy "pedale". Powiem jeszcze , że historia początek ma od momentu kiedy żona przyjechała z pracy z ewidentnie zblokowanymi , śmierdzącymi , dymiącymi hamulcami tylnymi . Wtedy to z kolegą , który ma swój mały warsztacik z podnośnikiem wymieniliśmy klocki ,tarcze i zregenerowaliśmy zaciski . Wstępnie odpowietrzyliśmy układ (metodą tradycyjną czyli "pompuj trzymaj" ) no i się zaczęło . Trzy dni później jeszcze w innym warsztacie wymieniono mi płyn hamulcowy. Moje pytanie brzmi gdzie jeszcze szukać ? Udało ci się rozwiązać problem z G201? Też mi pokazuje błąd 1435 i 291bar na postoju. Choć w wielu forach przewija się by sprawdzić czujnik pedału hamulca 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się