Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana wariatora


tomaszz226

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie jestem po wymianie nastawnika faz rozrzadu(wariator)wszystko poszlo fajnie do momentu skladania auta i proby zapalenia a mianowicie auto nie zapala a jak zapali to slychac ze nie chodzi jak powinno trzesnie silnikiem co moze byc przyczyna?? zle ustawione krzywki na walkach???dodam ze zaznaczylismy pierwszy walek a ten co sie mocuje na nim wariator zmazalo sie oznaczenie reszta byla znaczona pasek i kola zebate jak by ktos mogl pomoc bylbym bardzo wdzieczny


koledzy pomozcie kazda rada sie przyda zastanwiam sie teraz jak nie ma oznaczenia na tym walku gdzie jest wariator czy ustawic go do fabrycznych oznaczen czy bez przyrzadu do ustawienia rozrzadu sie nie obejdzie????i czy sie ustawia walek do kreski na zebatce wariatora czy do strzalki na tej zebatce????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze uzupełnij swój profil.

Kolego, ja również zmieniałem wariator. Po wymianie wariatora hałas jednak jeszcze był. Skusiłem się o wmianę zaworu sterującego znajdującego się od strony grodzi, od AKUmulatora. Jest to zawór wysokiego ciśnienia oleju.

Jest to tylko link do kolejnego posta:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/231132-halas-po-rozgrzaniu-silnika/page-7#entry3901388

Pomoże Ci wg mnie przeczytanie wszystkich infiormacji w tym temacie. Mechanik, który poskładał mi wszystko w warsztacie, zasmarkał uszczelniaczem również zawór wysokiego ciśnienia oleju, który ja później chciałem podstawić najpierw na używany z dwóch źródeł, w końcu na nowy z ASO. Przeczytaj. Zapodałem tam wiele cennych zdjęć i opisów. Jednym z nich było trzęsienie samochodem zaraz po uruchomieniu. Powodem był zawór wysoiego ciśnienia oleju.


Niestety nie pomogę Ci w ustawieniu samego wariatora na waku rozrządu, tym zasysającym wałku. Niem pomogę, bo to robił mechaniks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie jestem po wymianie wariatora robiłem to z moim szwagrem moim zdaniem najważniejsze spostrzeżenia to:

- wałki ustawione prawidłowo czyli są takie wycięcia na wałkach obok zębatek maja być ustawione do góry i na znakach,

- liczba na łańcuszku 16 liczona z przesunięciem na lewym wałku,

- rozpompowane szklanki liwtery jak zwał to zwał,

- cały rozrząd na znaki,

No i najważniejsze u mnie po wymianie CISZA ale fajnie

Oczywiście znalazłem sobie teraz nową usterkę syk powietrza zasysanego przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu a ciekawostka jest taka ze jak samochód chodzi na saniu to tego objawu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy jest możliwa wymiana pierścieni metalowych w nastawniku mi pękł jeden podczas wkładania.

Nie ma ktoś nastawnika po wymianie z pierścieniami do odsprzedania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2014 o 22:25, gogotom napisał:

Ja właśnie jestem po wymianie wariatora robiłem to z moim szwagrem moim zdaniem najważniejsze spostrzeżenia to:

- wałki ustawione prawidłowo czyli są takie wycięcia na wałkach obok zębatek maja być ustawione do góry i na znakach,

- liczba na łańcuszku 16 liczona z przesunięciem na lewym wałku,

- rozpompowane szklanki liwtery jak zwał to zwał,

- cały rozrząd na znaki,

No i najważniejsze u mnie po wymianie CISZA ale fajnie

Oczywiście znalazłem sobie teraz nową usterkę syk powietrza zasysanego przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu a ciekawostka jest taka ze jak samochód chodzi na saniu to tego objawu nie ma

Ha u mnie też tak jest już wiesz może cuż to takiego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...