waszka332 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Witam Panowie mam taki problem auto na biegu jałowym faluje mi na obrotach sprawdziłem rozrząd i widzę ze dolne kolo walu korbowego pokrywa się ze znakiem a górne od walków jest przesunięte o jeden ząb i chce to dziś ustawić ale chodzi mi jeszcze o 3 kolo które jest mniej więcej na tej samej wysokości co napinacz jest to moim zdaniem kolo od zapłonu ustawienie sprawdza się w okienku stylu silnika i mam pytanie czy jeżeli nie ma aparatu zapłonowego to czy ta rolka musi być ustawiona idealnie czy niekoniecznie bo teraz tez widzę ze jest lekkie przesuniecie znaku w okienku ? A z tego co się orientuję u mnie zapłonem steruje czujnik halla z wałków ? Jeżeli nie to proszę o sprostowanie
Mesiah Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Nie musisz ustawiać tego koła. A tak w ogóle o jakim okienku z tyłu silnika piszesz?
waszka332 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) Na koncu silnika odrazu przed skrzynia tam wchodzi aparat zaplonowy jezeli wystwpuje. Dodaje zaporzyczone zdjecie jest to z audi 80 ale u mnie wyglada prawie identycznie. Zastanawiam mnie jeszcze to ze na pokrywie zaworów mam dwa znaki do ustawienia rozrzadu ja mam ustawiony na ten ktory na zdjeciu zaznaczylem na czerwono a wydaje mi sie ze powienien byc na ten zielony. Głownie zajmuje sie tym poniewaz mam problem z autem ze nie jedzie tak jak powinno kreci tylko do 4 tys pozniej w ogole nie przyspiesza i obroty faluja na biegu jalowym wymienilem juz przepustnice, czujnik halla, kable wysokiego napiecia, swiece, podmienialem ze spranego auta cewke i przepływnke i dalej to samo vag nie pokazuje zadnych bledow i zajalem sie tym razrzadem bo wczesniej nie pomyslalem i nim a tu taki psikus. Edytowane 11 Września 2014 przez waszka332
VTG Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Znak zielony jest poprawny w ADR, koło pasowe tłumika drań też na wcięcie w obudowie i znaj 0 na zamachu. Wystarczy Ci góra na wcięcie i dół na wcięcie i będzie git. Idealnie Ci to nie najedzie może być odchyłka, ja miałem na górze dobrze a na dole wał był minimalnie do przodu, Auto chodzi dobrze. Sprawdź też znaki na wałkach rozrządu powinno być w GMP 1 cylindra wcięcia na strzałkach z łożysk wałka. Lub bardzo blisko.
Mesiah Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Jasna cholera. Tyle się napytałem i naczekałem. Też mam dwa znaki na pokrywie. Nie wiedziałem na jaki ma byc ustawiony. Na forum nikt nie potrafił powiedzieć. Na koniec po wszystkim wyszło mi właśnie na ta zieloną. Przez chwilę już myślałem , że będę zwalał przód drugi raz.
waszka332 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Przestawiłem na zielony znak ktory powinien teoretycznie byc a silnik zaczal chodzic jeszcze gorzej starcil jeszcze wiecej mocy na jalowym biegu szarpie jak opetany caly samochod sie trzesie i buja niestety musze wrocic na stare czerwone ustawienie :/ nie mam pomyslu co moze byc z tym autem.
VTG Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 Nie jest ścięty klin na górnym kole? Dół masz na 0?
waszka332 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Opublikowano 11 Września 2014 Praktycznie tak moze z 1mm jest w bok znak.
andrzej_1970 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Sprawdź jeszcze ustawienie na wałkach rozrządu czy są dobrze ustawione a potem rozrząd z przodu może ktoś zdejmował głowicę i źle ustawił wałki i masz problem z przodem.Tu wstawiam link jak sprawdzić ustawienie łańcuszka na wałkach rozrządu.http://a4-klub.pl/index.php?/topic/284493-nieszczesny-adr-d-pomocy-co-zrobic-d/ http://s243.photobucket.com/user/GTImotion/media/IMG_2275.jpg.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się