trezor4 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Witam, Dzisiaj byłem na wymianie filtra paliwa u mechanika i zaczęły sie problemy z odpalaniem. Po zalaniu filtra mechanik normalnie jeździł , jednak jak przyjechałem po auto to kręcil ale nie chciał zaskoczyć . Odpalił po poluzowaniu metalowych przewodów które idą do wtrysków. Wróciłem do domu i po 2 godz wsiadłem do auta i odpaliło ( chociaz musiałem dłużej niż zwykle porkęcić ) . Zrobilem trase około 30km i zgasiłem go na 20 min , jak wrócilem do auta znowu nie chciał odpalić . Zaskoczył jak ponownie pozuzowałem przewody metalowe. Wrociłem do domu i próbowałem po godzinie go zapalić ale znowu nie chce zapalić. Wg mnie zapowietrza się układ. Gdzie szukać przyczyny ? Od czego zacząć sprawdzanie ? Dodam , że przed wymiana wszystyko było super. Auto A4 B5 97, AFN. Edytowane 13 Września 2014 przez trezor4
rikardo Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Sprawdz czy któryś z wężyków dochodzących do głowiczki filtra sie nie poluzował podczas wymiany.
POWER-KRIS Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Ewentualnie skalpel i je przytnij po ok 1cm przy wyjsciach filtra bo sparcialy, popękane i ssą lewe powietrze na laczeniach.
trezor4 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Spoko , jutro spróbuje . A może na poczatek posmarować np woda z płynem i zoabczyc czy jakies babelki beda szły ?
POWER-KRIS Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Raczej to zasysa wiec małe szanse na bombelki to nie gaz. ☺
OLIVER Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 A oring na podgrzewaczu cały ? Sorry ale rozwiń to .. O jakim podgrzewaczu mowa bo czytam to i nie kumam o jaki podgrzewacz chodzi
Bartollo Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Na filtrze paliwa jest biały plastik skręcony 2 śrubkami na kluczyk 8 to jest podgrzewacz paliwa działa tak ze ogrzane paliwo w pompie nie trafia do baku tylko zostaje w filtrze jesli jest go za dużo lub jesli jest za cieple zaworek w podgrzewaczu otwiera sie i nadmiar trafia do baku. Edytowane 14 Września 2014 przez Bartollo
OLIVER Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Na filtrze paliwa jest biały plastik skręcony 2 śrubkami na kluczyk 8 to jest podgrzewacz paliwa działa tak ze ogrzane paliwo w pompie nie trafia do baku tylko zostaje w filtrze jesli jest go za dużo lub jesli jest za cieple zaworek w podgrzewaczu otwiera sie i nadmiar trafia do baku. dzięki za wyjaśnienia ale następnym razem nazywaj rzeczy po imieniu bo to nie jest podgrzewacz tylko zaworek A Tobie chodzi o ten oring po nim ..... [/url]">http://http://www.directupload.net'>
Bartollo Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Zwał jak zwał niektórzy nazywają go zaworkiem zwrotnym inni podgrzewaczem tak chodzi mi o ten o-ring pod nim :)wazne ze kolega wie o co chodzi
ryba85 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 jezeli zaworek był zdejmowany to mógł oring wypaść.a mech mógł tego nie zauważyc.
goldi Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 a po co niby miałby być zaworek zwrotny zdejmowany przy wymianie filtra jak filt masz przykręcany jak olejowy sprawdz czy na dole filtra paliwa ten odstojnik biały jest dobrze dokręcony tylko żebyś nie przękręcił
Bartollo Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 A jaką masz pewność ze mechanik nie odkręcił całego filtra z obudowa bo Np odkręcić sie nie chciało? Pościągał przewody zaworek i w imadło obudowę i klucz do filtrów oleju i dopiero mógł puścić (u mnie tak bylo ze za chooooya nie mogłem go na aucie odkręcić dopiero po złapaniu w imadło obudowy i łańcuchowym kluczem puścił)
ryba85 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 A jaką masz pewność ze mechanik nie odkręcił całego filtra z obudowa bo Np odkręcić sie nie chciało? Pościągał przewody zaworek i w imadło obudowę i klucz do filtrów oleju i dopiero mógł puścić (u mnie tak bylo ze za chooooya nie mogłem go na aucie odkręcić dopiero po złapaniu w imadło obudowy i łańcuchowym kluczem puścił) ja miałem tak samo.dlatego pisałem ze mógł sciągac ten zaworek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się