kwass90 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Witam, mam bardzo dziwny objaw. Mianowicie od jakis 2 tyg (400 mil) zapala mi sie kontrolka akumulatora jak przegazuje to raz gasnie a raz nie. Ladowanie wyglada jakby bylo bo nie przejezdzilbym tyle bez ladowania. Dodatkowo dzisiaj rano stojac na swiatlach zapalily mi sie kontrolki abs/esp po chwili radio sie wylaczylo swiatla zgasly i zapalily sie wszystkie kontrolki a nawet i rezerwa sie zalaczyla gdzie mam prawie pol baku paliwa. Silnik pracowal normalnie. Dojechalem do domu zgasilem silnik i chcialem odpalic drugi raz nie dalo sie juz tak jakby akumulator byl wyladowany. Wrocilem po jakis 3h znow do auta wkladam kluczyk przekrecam i auto zapalilo... Po chwili znow wszystkie kontrolki itp. Wie ktos co to moze byc?? Bylem przekonany ze mam alternator do wymiany ale teraz juz sam nie wiem... Silnik 1.6 alz Audi A4 B6 przjechane 150tys mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Zmierz jakie masz napięcie na aku. na postoju i na zapalonym silniku. Na postoju powinno być ok. 12.5V a po zapaleniu powyżej 14V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwass90 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Napiecie takie samo na zgaszonym i odpalonym. Ale czy to mozliwe zebym przejechal 400 mil bez ladowania ? Akumulator byl nowy kupiony jakies pol roku temu. i czy to moze byc przyczyna swiecacych sie wszystkich kontrolek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Takie samo czyli ile? To oznaczałoby brak ładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwass90 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 12,4V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Brak ładowania zobacz ile jest na wyjściu alternatora. Jedź do specjalisty niech mostek z diodami sprawdzi. Ja miałem podobnie myslałem ze to regulator kupiłem nowy i popłynąłem na 60zl bo go spalili , dałem do elektryka i stwierdził uszkodzony mostek prostowniczy taniej było kupic drugi alternator niż robic ten mój Edytowane 14 Września 2014 przez Bartollo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się