diablosso00 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Witam, mam problem z moją Audi A4 B5 FL. Posiadam w niej silnik 2.5 TDI v6. Nie będę się rozpisywał tylko po prostu pokażę filmik na youtubie, który pokazuje dokładnie ten sam problem który posiadam ja. W skrócie powiem tylko, że licznik oszukuje o około pół baku - jak mam pół baku to wskazówka pokazuje max, a jak mam cały bak to wskazówka wylatuje poza skalę a jeśli mam bardzo mało paliwa to wskazówka jest w połowie licznika. Nie jest to na pewno przesunięcie wskazówki ponieważ czasami wskazówka skacze od 3/4 baku do FULL. Po zgaszeniu samochodu wskazówka utrzymuje się na 2 czerwonej kresce i po 10 sekundach spada na sam dół. Tutaj podaje link do tego samego przypadku: Proszę o szybką pomoc, ponieważ bardzo to utrudnia życie.
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Może jakieś błędy na VAG-u,zdaje mi się że to czujnik w baku wariuje.Samo sprawdzenie zegarów nie pomaga z pewnością??Błąd będzie z pewnością 210 jeśli dobrze pamiętam ogólnie błąd czujnika w baku
diablosso00 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 U mechanika byłem parę razy i nie wyświetla się żaden błąd związany z paliwem. Odpinałem i podpinałem parę razy licznik i też nic. Wskazówki też nie chcę ruszać bo jakby była przesunięta to stała by w miejscu, a ona podnosi się po włączeniu postojówek itd. Co z tym dalej robić ? Jechać do mechanika żeby wymienił jakiś czujnik w baku czy jak ?
malymoto Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 A test zegarów jak wypada ? Stoi wskazówka równo w połowie ? Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
zaba84 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Sprawdz wtyk przy baku... tam moze siedziec problem....
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Jak wygląda test zegarów jeśli jest ok to wina czujnika w baku(czasem wystarczy wyjąć i przeczyścić nie musi się kończyć na wymianie wystarczy przeczyścić koleje czasu i dalej bangla) choć dziwne że na autotest nie wyskakuję Ci żaden błąd
malymoto Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Błąd g210 to raczej świadczy o braku paliwa w komorze spietrzającej a czujnik poziomu paliwa jest chyba osobno Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
diablosso00 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Na teście wskaźników nie poszło dobrze wszystkie były w pionie a od paliwa wariowała.
malymoto Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Narazie tutaj szukałbym problemu może podmień wskaźnik jak masz możliwość Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
diablosso00 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Problem w tym, że nie mam żadnej możliwości załatwienia sobie chociaż na 5 min żeby sprawdzić jakiegoś licznika. Będąc u mojego mechanika próbowałem podłączyć od takiej samej Audicy ale 1,9 TDI i ku mojemu zdziwieniu miała ona inne wtyczki z tyłu licznika, a kupować nowego albo używanego nie chce bo to dość droga zabawka.
malymoto Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Można by jeszcze dostać się do baku chwycić za pływak i wtedy patrzec co się dzieje ze wskaźnikiem może gdzieś jest jakaś przerwa kiedyś mostkowało się dwa kable na wtyczce i było widać czy wskaźnik idzie na full :-) Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
diablosso00 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Postaram się w najbliższych dniach dostać do baku i ogarnąć co jest na rzeczy.Jakbyście mieli chętkę na moją niunie to macie tutaj link :http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-lift-2-5tdi-v6-quattro-kombi-CID5-ID74nW1.html#bf9b2ab147
misiek95 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Podłącz vaga i sprawdź czy odporność czujnika też wariuje. Jeżeli też to wina pływaka, jeżeli nie to zegarów.
malymoto Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Podpowiedz kolego misiek95 jak sprawdzić opornosc vagiem :-) a jak kolega chce to możemy się zamienić za fury mi się napęd na 4 kopyta przyda :-) Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
diablosso00 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Szczerze powiem ! Nie chcę już 2.5 TDI. Powodów jest wiele, ale teraz doszedł poważniejszy, do pracy mam bardzo blisko i szkoda mi odpalać mojego traktorka na 10 min jazdy. Do tego duże spalanie tych silników jeżdżąc na krótkich trasach (miasto).Jeśli chodzi o wskaźnik to podjadę do mechanika i niech pobawi się tam w baku. A jak to nic nie pomoże to będę musiał skołować jakiś licznik z 2,5. Nie mieszka ktoś z was koło Opola żeby wsadzić do mojego wasz licznik na 3 min ?
misiek95 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Podpowiedz kolego misiek95 jak sprawdzić opornosc vagiem :-) a jak kolega chce to możemy się zamienić za fury mi się napęd na 4 kopyta przyda :-) Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Wchodzisz w wskaźniki i w którejś grupie masz podane w ohm'ach
adasko2412 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Szczerze powiem ! Nie chcę już 2.5 TDI. Powodów jest wiele, ale teraz doszedł poważniejszy, do pracy mam bardzo blisko i szkoda mi odpalać mojego traktorka na 10 min jazdy. Do tego duże spalanie tych silników jeżdżąc na krótkich trasach (miasto). Jeśli chodzi o wskaźnik to podjadę do mechanika i niech pobawi się tam w baku. A jak to nic nie pomoże to będę musiał skołować jakiś licznik z 2,5. Nie mieszka ktoś z was koło Opola żeby wsadzić do mojego wasz licznik na 3 min ? kolego miałem podobny problem w mojej audi b5 tylko z silnikiem 1.9 tdi, też myślałem że to czujnik itp. a okazało się że licznik do wymiany, bo był zepsuty firmy jeager pół fis taki jak na filmiku. Kupiłem na allegro drugi z pinem od anglika diesel oczywiście już pełny fis firmy VDO tarcze dociąłem ze starego, parę minut kodowania vag-iem i wszystko działało. Gdzieś na forum jest temat wymiany takiego licznika.
diablosso00 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Witam ponownie . Byłem u mechanika i działaliśmy ale to chyba jednak wina licznika i mam teraz takie pytanie. Mam identyczny licznik jak na filmiku i czy jak kupię taki licznik (wydaje się starszy bo ma inne "wypełnienie") będzie pasował ?LINK do tego który chcę kupić: http://allegro.pl/licznik-zegary-audi-a4-b5-2-5-tdi-europa-gwarancja-i4562149439.html coś takiego. Czy nadal będzie wyświetlało mi temperaturę itd., itp. Z góry dzięki za szybką odpowiedź Aha i czy przebieg będzie taki jak mam teraz (jakoś zapisany w komputerze) czy będzie taki jak w zakupionym liczniku ? Edytowane 28 Września 2014 przez diablosso00
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się