darkb Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Witam , koledzy załamuje ręce. Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu. VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania. Wymieniłem przewody zapłonowe na Sentech i wieczorem kiedy patrzyłem na nie błyskały w tych miejscach gdzie dotykają do silnika, oddałem przewpdy i kupiłem 3 razy droższe NGK , ku mojemu zdziwieniu też błyskają bardzo mocno. Koledzy co może być winne , bardzo proszę o pomoc i sugestie.
jacek70 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Wygląda to na przebicie do masy. Sprawdź moduł.
darkb Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 a jakiś sposób jest na sprawdzenie tego modułu tzn cewki tak??? wizualnie cewka wygląda idealnie
darkb Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 kupiłem świece BERU 3 elektrodowe z 2 miesiące temu , wcześniej były bosch 3 elektrodowe
organista177 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) POdpinam się do postu, Tez mam ten sam silnik ARG 125km, sporadycznie występuje problem z odpaleniem za pierwszym razem za drugim zawsze łąpie, gdy silnik jest zimny i gdy powoli dodaję gazu jest ok choć nie przeroczy 4tys obrotów a gdy wcisnę gaz w podłogę to muli, podczas jazdy to samo a gdy silnik się zagrzeje nie muli go i da się jechać ale odcina przy 4 tys obrotów. Proszę o podpowiedz. Przepływomierz sprawdzony to nie to.Dodam ze nie ma znaczenia czy jade na LPG czy benzynie. Edytowane 24 Września 2014 przez organista177
jacek70 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 W twoim przypadku komp też nic nie pokazuje?
organista177 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) W twoim przypadku komp też nic nie pokazuje? Jutro mam jechać do gościa, aczkolwiek boje się ze zapłacę a powie mi ze przepływomierz bo odpinałem kabel więc na pewno błąd będzie w rejestrach. Prócz Lambdy i przepustnicy w czym może być jeszcze problem ? Dodam jeszcze że czasem gdy jadę na wyższych obrotach i gwałtownie puszczę gaz to też delikatnie szarpnie, nie wiem czy to ma związek z tym ale tez jest to problemem Po wykonaniu skanu Vag-Com następujące błędy: 16500 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego ECT 18001 - Adaptacja wysokości - sygnał poza tolerancją - mały przepływ dolotu, MAF, przepustnica 16514 - Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony 17746 - Czujnik położenia wału rozrządu CMP 1, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do plusa 17536 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture) 17545 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy 17924 - Elektrozawór powietrza dolotowego 1 - otwarty obwód 16486 - Przepływomierz powietrza (MAF) - niskie napięcie wyjścia Edytowane 25 Września 2014 przez organista177
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Mialem te same bledy Kupilem sonde , czujnik temperatury . Jak reka odjol Sonda 170 i50zl czujnik temp
organista177 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Na którym kanale jest adaptacja przepustnicy ? 98 mam pusty... silnik 1.8 ARG 5V ?
organista177 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Wyczyściłem całą bo nagaru kupa, podłączyłem niby wszystko ok ale błąd 18001. Moze musze zaadoptować. Edytowane 25 Września 2014 przez organista177
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Nie komp sam to zrobi bryknij kilka km i to wszystko
jacek70 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Nie tak do końca. Przecież po coś jest ta adaptacja.
organista177 Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa i dalej to samo. Na benzynie szarpie i można powiedzieć nie jedzie, na gazie jedzie ale 5tys obrotów max . Po wyczyszczeniu przepustnicy, wymianie filtra i przejechaniu kilkunastu kilometrów nie faluje i ogólnie na niskich obrotach czy przy dojeździe do świateł wszystko ok nie muli nie faluje ale na obroty nie wchodzi szczególnie na benzynie, nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły do tego po wykasowaniu błędów na nowo błędy: 16500(coś od temperatury ) i 16514(coś z lambdą)... Dalej do wymiany kable i świece, zobaczymy... Edytowane 26 Września 2014 przez organista177
karollllllll Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Adaptacja jest dla servisu ...
darkb Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu. VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania. Wymieniłem przewody zapłonowe na Sentech i wieczorem kiedy patrzyłem na nie błyskały w tych miejscach gdzie dotykają do silnika, oddałem przewpdy i kupiłem 3 razy droższe NGK , ku mojemu zdziwieniu też błyskają bardzo mocno. Koledzy co może być winne , bardzo proszę o pomoc i sugestie. czy jakaś pomoc z waszej strony w tym temacie najbardziej to przerywanie takie jakby chwilowe wypadnięcie zapłonu czuć kiedy auto jest wystudzone np po nocy i kiedy jadę równym tempem około 2- 3 tys obr/min lub przy przyspieszaniu , cewkę wymieniłem na używkę ale dalej jhest tak samo i czy macie jakieś propozycje Mam problem ze swoją Audi ( A4 B5 1,8 125KM ARG), auto po odpaleniu z rana pracuje prawidłowo lecz po rozpoczęciu jazdy zaczyna delikatnie podszarpywać, tak jakby gubił zapłon. Szczególnie objawia się to wtedy gdy jadę samochodem wystudzonym równym tempem bez znacznego przyspieszania lub podczas przyspieszania na 2 , 3 biegu. VAG nie pokazuje mi żadnych błędów, przepływomierz ma dobre wskazania.
matysek181 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Udało się rozwiązać problem ponieważ dopadło mnie to samo?
darkb Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 coś ty wymieniłem juztyle częsci że szok przewody świece czujnik temp przepływomierz fajki od cewki wyczycscilem przepustnice - bledow jaichkolwiek brak po logach wzyststko OK z autem a jednak cały czas szarpie
matysek181 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Ja wczoraj wypiołem przepływkę i dzisiaj rano problem znikł. Mam nadzieję że jak wymienię przepływkę to się skończy problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się