Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie pali po wcisnienciu kluczyka, trzeba trzymać


bea4good

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie dzisiaj temat został ogarnięty. Z racji tego że miałem trochę więcej czasu zabrałem się dzisiaj za to ECU, ciężko to cholerstwo rozkleic, bo klej trzyma bardzo mocno, ale powoli podrzewajac dało radę go otworzyć.

I tak jak pisał kolega iwadrian, powodem była upalona jedna ścieżka, tak jak widać na zdjęciu.

Po zrobieniu mostka problem z trzymaniem kluczyka znikł. Auto odpala tak jak kiedyś, po naciśnięciu kluczyka, taka mała rzecz a cieszy. [emoji1]

77b8f56130c2e41687e5aa40f4340219.jpg

No prosze, czyli działa. :thumbup:

Edytowane przez iwadrian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, wszystko ładnie hula. Dzięki jeszcze raz za naprowadzenie na dobry trop. ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, wszystko ładnie hula. Dzięki jeszcze raz za naprowadzenie na dobry trop. ☺

Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłem pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem mostek zwykłym cieniutkim przewodem, jak będziesz miał płytkę na wierzchu to zobaczysz jaką średnicę przewodu dobrać, robiłem zwykła lutownica, tylko z małym grotem bo za dużo miejsca tam nie ma.

Edytowane przez polo25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem mostek zwykłym cieniutkim przewodem, jak będziesz miał płytkę na wierzchu to zobaczysz jaką średnicę przewodu dobrać, robiłem zwykła lutownica, tylko z małym grotem bo za dużo miejsca tam nie ma.

Tak jak powiedziane to zrobione :) Pali automatycznie! Dzięki!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie także dzisiaj temat został rozwiązany, zabrałem się dzisiaj za to ECU, i okazało się również że jedna ścieżka jest upalona , tak jak widać na zdjęciu.
Po zrobieniu mostka problem z trzymaniem kluczyka znikł. Auto odpala tak jak kiedyś, po naciśnięciu kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam błąd. Rozumiem, że żeby wyciagnać ECU trzeba odpiać akumulator?? Po późniejszym podłączeniu nie ma problemów, nie trzeba coś kodować czy coś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odłączeniu akumulatora nie musisz nic kodować, ewentualnie pokasować błędy jak się jakieś pokażą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chodzi o ECU pod konsolą bezpieczników po stronie kierowcy bo nie za bardzo mogę zlokalizować. Pozdro wszystkim 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2017 o 13:28, polo25 napisał:

Do ECU masz dostęp tylko od podszybia po stronie kierowcy pod maską.

Chodzi o ten ECU Boscha który jest razem z przekaznikami i bezpiecznikami (dostęp do niego po zdemontowaniu zbiornika płynu spryskiwaczy)? Zdjęcia poniżej

IMG_20171215_222938-2976x2232.jpg

IMG_20171215_222533-2976x2232.jpg

IMG_20171215_222514-2976x2232.jpg

Edytowane przez tomikub
dodanie treści
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z wszystkimi radami tutaj dotarłem do ECU aczkolwiek u mnie ścieżki są w porządku. Profilaktycznie potraktowałem je ciepłym powietrzem ( SMD soldering) i niestety problem nie ustąpił a VCDS nie znajduje innych błędów. Jedynie co jeszcze nie działa to silnik tylnej wycieraczki co zapewne nie jest związane z odpalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógł uszkodzić się druk ,jak będziesz miał dalej z tym problem to moge na próbe wysłać Ci nowe ECU- zaprogramowane pod auto ale musze mieć odczyt Twojego albo cały sterownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopię trochę temat.

Dziś rano miałem problem z odpaleniem . Wkładam kluczyk ,sprzęgło, wciskam kluczyk , silnik zakręcił jakby pół obrotu i stop, za każdą próba odpalenia ten sam efekt.

Wciskam kluczyk i trzymam silnik kręci cały czas ale nie odpala. Do pracy na rowerze. Po pracy próba odpalenia znowu efekt ten sam .Wyciągam kluczyk ,wkładam jeszcze raz ,sprzęgło i odpala od strzała. Podłączyłem kompa takie błędy mi wywaliło.Log-WAUZZZ8K79A025232-313470km-194781mi.28.04.20.txt

 

Log-WAUZZZ8K79A02523228.04.20.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...