Labiel 10 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Kręci, ale nie ma nic do rzeczy. Bardziej chodzi ci o pasek wielorowkowy, paska rozrządu nie widzisz, bo jest zabudowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 2 minuty temu, Labiel napisał: Kręci, ale nie ma nic do rzeczy. Bardziej chodzi ci o pasek wielorowkowy, paska rozrządu nie widzisz, bo jest zabudowany. No i tam są 2 takie paski a ten do klimy to który jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Na mechanice możesz się nie znać, ale nie kompromituj się do końca Tylko jeden z nich napędza kompresor. Wystarczy sprawdzić który. A jak nie wiesz jak wygląda kompresor, to wystarczy wpisać w google. Masz tylko jedno takie urządzenie pod maską. Zresztą, jeśli taka jest twoja wiedza to nawet nie zabieraj się do tego, bo zdjęcia paska napędzającego kompresor nie jest aż takie proste. Z pewnością przyda się kanał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Wole tam sam przy tym nie grzebać a postawie do mechanika to zedrze i nie zrobi jeszcze i odeśle do gazownika a ten z powrotem do mechanika i tak odbijanie piłeczki a Ty płać i płacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 W aeb masz nawet 3 paski. Od klimy to masz po lewej jak stoisz przed autem. Dobrze trochę unieść na leawrku. Ze mnie też żaden mechanik, ale w googlach da się wszystko znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 I to od klimy może nawet autem szarpać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Na pewno warto sprawdzić skąd te cykanie, które zmienia pracę silnika co chwilę. Skoro bezpiecznik wyjąłeś i dalej cyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Tak mi się zdawało, że wywaliło bezpiecznik bo lampki lpg nie zapalały się a dziś rano normalnie znowu się zaświeciły a nie wymieniałem bezpiecznika. Jak zajadę do domu po robocie sprawdzę z tym wyjęciem bezpiecznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Bezpiecznik od LPG będziesz miał na plusowym kablu, który idzie od aku do centralki LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 12 minut temu, Labiel napisał: Bezpiecznik od LPG będziesz miał na plusowym kablu, który idzie od aku do centralki LPG. To wiem bo już kilka razy mi wcześniej paliło ten bezpiecznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 A nie powinno go palić, więc ewidentnie jest gdzieś problem. Wyjmij bezpiecznik i obserwuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Po pracy zajrzę. Wcześniej przed tym cykaniem czasami paliło bezpiecznik a teraz jakoś nie spaliło jeszcze Edytowane 11 Czerwca 2018 przez oooo AEB oooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Tak czy siak palić bezpiecznika nie powinno. Jestem w stanie sobie wyobrazić że czasem bezpiecznik może paść zbiegiem lat i jego zużyciem (choć nigdy takiej sytuacji nie miałem przez 15 lat jak jeżdżę samochodami). Wskazuje to dość jednoznacznie że coś jednak jest nie tak z LPG że pali ten bezpiecznik, choć po dźwięku stawiałbym na coś innego. Ale nagranie, to na granie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Po wyjęciu bezpiecznika od gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Trochę podobne do urwanej klapki wg. Jak to w ogóle jeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 1 minutę temu, przem8 napisał: Trochę podobne do urwanej klapki wg. Jak to w ogóle jeździ? Na benzynie jest troche mułowate auto a na gazie idzie ale te szarpanie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 To są valteki? Ich montaż też pozostawia wiele do życzenia, pewnie do tego kiepska regulacja i masz szarpania. Najbardziej słychać to przy zejściu z obrotów więc obstawiam klapkę wg, bo łańcuszek to raczej nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oooo AEB oooo 0 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 No tak to są niestety te niesławne valteki łańcuszek to pewnie by tak rżęził a ta klapka wg to za co odpowiada i czy to da się ją wymienić samą czy trzeba razem z jakimś zaworem razem kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Musisz zajrzeć do turbo od strony kata. Jak to jest wina klapki to skończy się to regeneracją turbo. Wpisz sobie w googlach klapka westgate i zobaczysz co to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mszark 13 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Ale bez lpg chociaż równo pracuje, teraz Ci cyka przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów. Na poprzednim filmiku to jakby elektrozawór. No i pali Ci bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się