AndyN Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Moze tez masz ciut powyzej 200 PS-ow. Sorry za OT. OT: Która w W-wie? Hamownia znaczy się
carnivore1 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 Musze sie jednak przynac bez bicia, ze ten wynik wyszedl tylko w jednym pierwszym pomiarze, nastepne juz oscylowaly w okolicach 193 koni a raz pod koniec wyszlo nawet 191,5... ponoc te male ic nie wyrabiaja i zaczynaja sie grzac, zreszta bylo to tylko potwierdzenie tego o czym juz wszyscy wiedza, wiec mysle ze w najblizszym czasie czeka mnie maly upgrade IC
Flyer Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 OT: Która w W-wie? Rogal, Masters. Jesli dobrze kojarze, to jakas MAHA jest tez w Łodzi O, jest http://www.allegro.pl/item415615932_pomiar_mocy_na_hamownia_maha_w_lodzi.html
AndyN Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 wiec mysle ze w najblizszym czasie czeka mnie maly upgrade IC http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_wydajniejszy_ic_w_b6-t44400.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/odp_a6_c5_intercooler_25tdi_jakie_wymiaryi_czy_warto_zamontowac_w_a4_b6-t36980.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.0.html
carnivore1 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 dzieki za linki Andy, przestudiowalem je juz...
poziek Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 OT: Która w W-wie? Rogal, Masters. Jesli dobrze kojarze, to jakas MAHA jest tez w Łodzi O, jest http://www.allegro.pl/item415615932_pomiar_mocy_na_hamownia_maha_w_lodzi.html Maha jest na Jerozolimskich u Mastersa, i w Piasecznie w Unitronicu - Można też jechać na inercję do Rogala na mineralną i porównać z wykresem przy 29 stopniach.
variocustoms Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Carnivore1 a jak auto podczas jazdy?? Jakie odczucia ??
carnivore1 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 hmmm, jak by to ujac za***iście czuc ze duzo szybciej nabiera predkosci, oczywiscie nie ma juz tego skoku przy ok.2000 rpm, a generalnie jezdzi sie duzo bardziej elastycznie, cos jakby mi ktos zamienil silnik nawet jakos tak zmusza do wkrecania go na obroty co skutkuje oczywiscie niezlym kopniakiem... jeszcze sie nie nacieszylem :>[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 14:33_________________________________________________a jak u Ciebie po zmianie? tez chyba czuc spora roznice?
variocustoms Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Hihi, teraz jak dziadek jeżdżę, tylko muskam pedał gazu, spalanie 5,5 L/100. Po za tym efekt lepszy niż się spodziewałem po danych papierowych.
Rogalotti Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Fakt jest chłodniej i auta z małymi coolerami będą generować większe liczby - albo inaczej będą miały większą skuteczność. Ale wynik z hamowni będzie podobny bo każda hamownia uśrednia wynik do normy DIN. Która to (mówie teraz o Polskiej normie do której uśredniaja moje rolki) koryguje wskazania to 20stopni celcjusza. Więc przy temp. mniejszych niź 20stopni będzie ona wynik zaniżać. Po prostu wydatek pomp jest ograniczony. A, że 163ka i 180tka to bliźniacze motorki to dlatego z nich są tak podobne przyrosty mocy. Pozdrawiam.
A3 Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Wykres i przebieg momENtu super :> Kolejny dowód kto jest najlepszy w PL...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się