Jump to content
IGNORED

Zmiana ukladu hamulcowego


karollllllll
 Share

Recommended Posts

Tak.pod tarcze 288 ale lepiej zmień zacisk i wal w 312 :grin:

Link to comment
Share on other sites

Toczy u mnie 235/40 r18 i tragedii wielkiej nie ma :kox: No ale swap na AEB w planach


I nie tylko u mnie. Fela poniżej 17 to kołpak

Edited by Mesiah
Link to comment
Share on other sites

312 to min 16"

Jak już zmieniasz to szukaj takiego zestawu.

Nawet coś w dziale sprzedam bedzie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sam jestem przed swapem hebli. Jak wypada 288 vs 312?

Link to comment
Share on other sites

Mizerne, efekty sa od 320/30 w górę.

Link to comment
Share on other sites

Do 1.8 styknie miom zdaniem 312.

Link to comment
Share on other sites

Raczej do 1.6, Kolo chce uturbic grata a do tego potrzebne jest cos lepszego.

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Dla założyciela tematu może i tak. Ja docelowo wyląduje z AEB i 200+ km. Do tego moje ciężkie koła i na 312 może być popelina. No ale to już mi DEV zasugerował w moim wątku.

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie to lepiej tego sprzedać i kupić od razu 1.8T i jeszcze lepiej w q :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja też miałem w super stanie i nie żałuję nic a nic że sprzedałem choć bardziej otoczenie - znajomi z forum aż jęczeli że sprzedaję


Jeździsz tym, rozglądaj się za takim docelowym, tego sprzedasz i po sprawie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie to lepiej tego sprzedać i kupić od razu 1.8T i jeszcze lepiej w q :wink:

To już inna kwestia :thumbup1:

Różnica w cenie jest już w samym zestawie tj heble tarcza klocki a do tego dochodzą koszta zwrotnic,półosi,warto byłoby dac do tego przewody w oplocie i mały ładną sumkę.

Dev wiele taki gotowy zestaw bez półosiek-w 2k zmieści się(bez urazy B) )

Link to comment
Share on other sites

Już raz niebitej szukałem. Teraz robić to drugi raz z mocniejszą wersją będzie jeszcze trudniej. ADR-AEB to prosty swap bez zmiany wiązki. Lubie się bawić :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nie jest trudno znaleźć coś fajnego. Wszystko zależy od kasy. Wydaje mi się że przekładka nie będzie taka prosta, cały osprzęt jest jednak inny, wydaje mi się że najlepiej byłoby mieć jakiego dawcę np. anglika i wtedy wszystko przekładać, nawet te plastiki z przodu, kierownice powietrza, intercooler, mocowania itp itd. Jakbyś chciał to wszystko kupić osobno to spokojnie B6 kupisz. Kupno anglika i rozebranie na części byłoby jakimś wyjściem ale i tak mi się wydaje że to nieopłacalne.

Link to comment
Share on other sites

Zobaczymy co wyjdzie. Na tą chwile motor zdrowy (14 bar) więc żal się z nim rozstawać :wink: Druga sprawa , że całe auto jest wyklejone stp gold i prawie gotowe pod porządne audio. Sorry za OT

Link to comment
Share on other sites

Tak czy siak powodzenia.

PS: http://olx.pl/oferta/a4-b5-99-1-8t-quattro-brc-CID5-ID7cSFl.html#010a946067

na zawołanie :wink:

ale odnośnie hamulców to zapytaj kolegę Arturoo, coś mi kiedyś wspominał tylko że on ma 345 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...