Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8T BFB Quattro


blachy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o analizę logów mojego świeżego zakupu.
Logi robione na 3 biegu na PB95 (nie mam jeszcze LPG)

Samochód niby jedzie jak na swoją masę i napęd, ale coś tak niemrawo. Przesiadłem się z mocnego diesla (Leon 1M TDI 200/400) i wiedziałem że będzie gorzej ale jest jakoś tak dużo gorzej.

Z góry dzięki

Grupa 002 i 033
http://vaglog.rtnet.pl/log_187579.html

Grupa 003 i 020

http://vaglog.rtnet.pl/log_187581.html

Grupa 115 i 118

http://vaglog.rtnet.pl/log_187580.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka pokazuje za mało . sprawdz szczelnosc kompresorem jesli bedzie szczelny to przepływka do wymiany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdze ta szczelnosc. A czy ten blad moze na cos dodatkowo naprowadzic?

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.

Edytowane przez blachy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to była wina tego zaworka to nie równo pracował by silnik na wolnych. Tak było w moim przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik pracuje równo. Tylko na zimnym ma podwyższone ale równe obroty które stosunkowo szybko (~1min) spadają. Ten błąd wyłapałem kilka dni temu, ale w sumie skasowałem i zlałem bo nic dziwnego się nie działo i wcześniej przez kilkanaście dni użytkowania go nie było. Teraz wiem że trzeba szukać nieszczelności w dolocie i potem wybadać przepływomierz, bo rzeczywiście wskazania mam za niskie w stosunku do zdrowego BFB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

I co znalazłeś gdzie ta nieszczelność

mam dokładnie tą samą kwestie. Zaworek wymieniałem na początku ale docelowo usunąłem cały SAI, odme otworzyłem, itd

Mam za niskie pomiary, włożyłem inna dobrą przepływkę i dalej to samo.

Gregor10 podał Ci może gdzie jest ta potencjalna nieszczelność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek wskazał na zaworek jednokierunkowy przy odmie - wymieniłem i błąd zniknął. Poza tym uszkodzony był zawór DV oraz wymieniony został przepływomierz.
A reszta tutaj:
http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-quattro-163km-bfb-205km-335nm/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki

u mnie już odma towarta i zaworka nie trzeba więc to nie to,

Rozgrzebałem dzisiaj sprzęta i sprawdzałem nieszczelności

Jedna na węzyku od turbo do n75 usnięta, potem kilka obejm od TIP, IC do przepustnicy miały mała nieszczelność teraz zrobiłem logi i jest "bujaka jamaka" ładuje i nagle coś puszcza i znowu ładuje i znowu puszcza, muśże to ogarnąć i jest potem pakuje mu program i będzie ogien. a za tydzien będzie DP .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...