dani270 1 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Witam czytajac o zamuleniu samochodu czesto napotykam posty w ktorych forumowicze opisuja ze po regeneracji turbiny auto do ok 2tys obr marnie sie zbiera i mimo regulacji sztangi nie mam poprawy tylko dopiero po odeslaniu turbawki na reklamacje i zamontowaniu kolejnej. Moje pytanie brzmi co mozna spartolic podczas skladania turbiny przez co tak puzno wstaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Miałem podobny problem , ale nie dowiedziałem sie co było nie tak z tamtą turbiną . Znajomy niedawno regenerował turbulum w swojej T5 i też turbo nie hulało , okazało sie że fachowcy założyli za mały wirnik , masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xree 0 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 wyważenie całości, luzy, materiał wirników (ich ciężar) współosiowość panewek jednym słowem masa rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Najczestszy blad to przestawienie pierscienia, który steruje kierownicami. Niby wszystko pasuje, a auto nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani270 1 Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 dobrze sie czyta post kolegi powyzej bo wiadomo gdzie szukac przyczyny a juz chyba wszystko obadalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Zobacz jak masz zalozony pierscien sterujacy kierownicami: http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload_img/image/turbina/2/7.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani270 1 Opublikowano 12 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 turbo rozebrane i wszystko dobrze bylo zlozone wiec trzeba szukac dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) U mnie po czyszczeniu turbo jest to samo, 4 bieg ok. 3k rpm i nagły spadek mocy :/ N75 zamieniony z N18, przepływka w porządku i dalej to samo... W mojej turbinie (GT1749V) pierścień wygląda nieco inaczej: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c27b34e16e1c35b.html Edytowane 29 Października 2014 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Mi jak źle założyli pierścień i odesłałem na reklamacje to potem źle wyregulowali sztangę i też późno "wstawało" turbo i wystarczyło kilka obrotów (7 czyli jednak dużo) nakrętki regulującej długość sztangi i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się