Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobry mechanik do 1.8T AEB


przemek11

Rekomendowane odpowiedzi

olej wiem, podobno powinno się lać ful syntetyk podobno bardzo motula polecają.

miałem zmieniać na syntetyk ale jak teraz ciagnie mi tyle to syntetyka pewnie 2x wiecej...

Miałem wymieniac uszczelaniacze ale jak mi powiedzieli 400zł za wymiane tego to troche zwątpiłem :kwasny:

no i przy okazji uszczelnic miske olejowa bo pewnie sie poci i jeszcze gdzies zajrzec co i jak:)


Turbo chyba ok, bo jak odkrecałem węże od turbo te dolne które wchodza w tą metalową belke to sa suchutkie. tzn delikatny osad olejowy jest ale baaardzo znikomy.

głowicy i perscieni nie sprawdze. jedynie patrzyłem cisnienie to wykazało po 12 na kazdym.

i własnie teraz przydałby sie jakis kumaty mechanik zeby mi to ogarnac tzn zoabczyc co jest grane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge Ci dać namiar do mojego kolegi w Radomiu. Jestem zadowolony ale musiałem 2 koła w silnik włożyć. Elegancko się wszystko uspokoiło, tyle, że w takich przypadkach niestety pieniądze odgrywają rolę. Też miałem niby dobre ciśnienie, a pierscienie były zajechane... Nie sądze żebyś coś ugrał w inny sposób.

Kolo Cie nie skasuje nie wiadomo ile, i zrobi dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugerujac ci niczego bo powodow moze byc milion ale na przykladzie mojego AEB-a za brak mocy odpowiedzialny byl padniety N75 a za zuzycie oleju nieszczelna miska olejowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugerujac ci niczego bo powodow moze byc milion ale na przykladzie mojego AEB-a za brak mocy odpowiedzialny byl padniety N75 a za zuzycie oleju nieszczelna miska olejowa ;)

nie tylko N75, wiele innych rzeczy moze byc uwalonych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego w najblizszym czasie ebde starał się kupic VAGa i będe sprawdzał jakoś za pomocą forum co i jak :)

Iglako, ale mój ma moc wydaje mi się że odpowiednią jak na te 150KM wiadomo młody slnik nie jest to moze jakieś tam ubytki ma w mocy.

ale tow szystko mniej wiecej sie sprawdzi jak ebdzie gotówka na zakupy :decayed:

a tez nie sadze zeby mi uciekało az tyle oleju miską olejową bo miałbym jakieś plamki w garazu a jest sucho :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto leci z nad chlodnicy oleju.

stwardnialy oring. Koszt ok 9zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to wtedy chyba byłyby jakieś slady pod nim jak stoi? a nie ma śladów.

Bede miał jakiś zastrzyk gotówki to musze gdzieś jechac na kanał zeby obejrzał mi to ktoś czy nie ma wycieków.

rozumiem jaby brał mi tego oleju 0.5l od wymiany do wymiany, albo chociaż od max na miarce do minimum od wymiany do wymiany te 10 czy 12tys km to wtedy by mnie to nie martwiło bo by sie jeździło bez dolewki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pod autem sucho i nie leci to zobacz czy Ci nie kopci-jak odpalasz,jedziesz.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpalaniu jak stoi zimny np po całej nocy i odpale go to pusci delikatnego niebieskiego dymka. a później już nie.

nic nie zauwazyłem zeby podczas jazdy kopcił na jakis specyficzny kolor typu niebieski czarny itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie myslałem ze uszczelniacze sa powodem dymka.

zdechły? to nie jest bardzo duzy dymek tylko taki mały taki se :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz 20 zaworów wiec jest gdzie spierd....ć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno uszczelniacze. przy wymanie odrazu zrob, miche wyczyscic smok i oczywiscie olej odpowiedni 5w40 motul na przyklad. sprawdz sobie doladowanie albo poprzez logi albo podlacz manometr badz tez wskaznik na stale fajna i przydatna rzecz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale tak jak pisałem wymiana takich uszczelniaczy to granica 300paru zł :/ troche sporo tymbardziej ze rozrząd mam do wymiany.

a podobno zeby wymienic uszczelniacze mechanik mi powiedział ze trzeba rozrzad rozbierać wiec troche głupota byłoby nie zmienic od razu rozrzadu i nie płacic po 10razy za rozbiórke no ale wymiana uszczenaczy rorzadu łacznie z nim to podejrzewam koszt w granicach 1000zł jak tak mniej wiecej dodaje sumy.

Wiadomo że przydatna przynajmniej wiadomo kiedy turbo zaczyna siadać.


jakbym miał kogos kto ogarnia i takie uszczelniacze wymieni w miare sprawnie bez wiekszej rozbiórki silnika i nie powie z racji tego duzej kwoty to bym wymienił nawet i teraz, ale ciezko o kogos takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej nie wymienisz uszczelniaczy jak poprzez zdjecie wałków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie wiem dlatego głupota z mojej strony byłoby nie wymienic od razu rozrzadu który zasługuje na wymiane :)

ale z racji tej ze kwoty tego się sumują musze niestety czekać cierpliwie i olej dolewac


ale zawsze tak jest jak czesc kosztuje mało to wymiana drogo. za 20 uszczelniaczy zapłaciłem 65zł a wymiana pracochłonna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myślałem bo słysze że już się wyciągnął bo grzechocze o pokrywe zaworów no albo gdzieś tam

a łańcuch chyba nie jest drogą rzeczą, a i tak trzeba go wyjac zdejmując wałki, chyba dobrze mówie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...