ems Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 Witam. Chciałbym przedstawić moje byłe auto: MODEL: Opel Corsa 1.4 16v, 1999 rok, seria 90 KM Modyfikacje Silnik: x14xe Modyfikacje głowicy: - wałki rozrządu KentCams, - popychacze KentCams, - poprawione kanały wydechowe i dolotowe, - zwiększony stopień sprężania do około 11,5:1, Modyfikacje bloku: - rozwiercone tuleje, - tłoki bez kieszonek na zawory, - wał korbowy o większym skoku, - szlif bloku, Układ dolotowy: - krótki kolektor dolotowy (homemade), - filtr powietrza raidhp, Układ wydechowy: - kolektor wydechowy 4-2-1 (homemade), - de-cat, - tłumik końcowy supersprint. Elektronika: - remap komputera by waver , - rev limiter 7500 obr/min Zawieszenie: - sprężyny Eibach, - regulowane amortyzatory Spax, - tarcze ATE 256/24 mm, klocki Mintex, - felgi Steinmetz ST1, BODY KIT: - przedni zderzak Irmscher, - spojler tylnej klapy Irmscher, - atrapa wlotu powietrza Steinmetz, - progi Steinmetz, - przednie lampy Lexmaul, - tylne lampy MHW, - elementy nadwozia polakierowane w kolor - znaczek na klapie Holden Fotki poglądowe: Nadal było mało więc przyszedł czas na swap na c20xe Cyferki:
Piechol Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 aż boję się co Ty z A4 wymodzisz :gwizdanie:
ems Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 obecny zakup to 300% dupowozu jedyne co chodzi mi po głowie to zmiana na lato felg na 17" ori s-line
wojtekce Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 znajomy do tego silnika wkręcił turbo i uzyskał 240 PS to było coś [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2008, 21:20_________________________________________________ znajomy do tego silnika wkręcił turbo i uzyskał 240 PS to było coś aha trzeba było zrobić skrzynke na filtr stożkowy
ems Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 znajomy do tego silnika wkręcił turbo i uzyskał 240 PS to było coś aha trzeba było zrobić skrzynke na filtr stożkowy IMHO bez sensu uturbiać c20xe, jak coś to juz od razu wsadzić c20let (204 Km w serii) jeśli chodzi o obudowe filtra to ciężko ja było zmieścić tak żeby sensownie doprowadzić dolot zimnego powietrza.
wojtekce Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 nie musisz podawać mi kodów silników opla znam sie na tym pracuje w ASO opel od 9 lat
ems Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 nie musisz podawać mi kodów silników opla znam sie na tym pracuje w ASO opel od 9 lat pisałem to z myślą o innych uzytkownikach tego forum, którzy nie koniecznie muszą znac oznaczenia GM
wojtekce Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 miałem GSI kadeta z tym motorkiem chodził nieźle
arturo_freestyler Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 heheh tez mam/miałem ścigacza i audi 100% dupowóza se kupić :>
ems Opublikowano 20 Września 2008 Autor Opublikowano 20 Września 2008 heheh tez mam/miałem ścigacza i audi 100% dupowóza se kupić :> nie jestem pewien czy kiedyś w piotrkowie sie nie spotklaismy ps. pomysl o felgach
sewek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 widzę że szesnachę miałeś zdrową co rzadko się zdarza ,jaka głowica ? może coscast[br]Dopisany: 12 Styczeń 2009, 20:45_________________________________________________a i widze ,że powercapa miałeś własnej roboty
ems Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2009 silnik był przydławiony 45mm wydechem z corsy więc w pełni swoich skrzydeł nie udało mu sie rozwinąc głowica ks700 a power cap musiał byc wystrugany bo ciężko jest zmieścic w corsie puszke sfi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się