Rapik 0 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Witam,Pacjent A4 B6 2003 1.9TDi 131KM AWXBorykam się z problemem jak w temacie - w aucie często nie działa ABS - najczęściej jak silnik się nagrzeje (?) i najczęściej na postoju - jeśli jadę w trasie to do momentu zatrzymania się jest OK, a po zatrzymaniu czasem ABS puknie w pedał i wywala błąd.VCDS zgłasza : Środa,10,Wrzesień,2014,22:02:44:24806Wersja VCDS: AKP 12.12.2 Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-517.lblOznaczenie elementu: 8E0 614 517 Komponent i/lub wersja: ABS/ESP front 3429 Kodowanie: 04255 Kod serwisu: WSC 06435 VCID: E5C12A387F01A036881-5122Znaleziono 1 błąd:00290 - Układ ABS; czujnik prędkości koła; tylny lewy (G46) 30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem Wraz z błędem w blokach pomiarowych raz czyta a raz nie czyta prędkości tego tylnego lewego koła - z resztą jest wszystko OK.Gdzie szukać przyczyny ? Czujnik już zmieniałem - niestety bez skutku - nadal te same objawy.Sterownik? Pompa? Czy wiązka czujnika?Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Edytowane 1 Października 2014 przez Rapik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 musisz sprawdzic pierscien ABS, czy jest cały i czy ma dobrą odległosc od czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdanwp 0 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Ja polecam sprawdzić oporność czujnika na kostce przy ABS. Powinna być podobna dla wszystkich czterech czujników. Jeżeli rezystancja czujnika jest OK to przy pomocy kręcenia kołem sprawdzić czy daje jakieś napięcie. Jeżeli daje napięcie takie samo jak w innych kołach to trzeba wymienić i zakodować sterownik ABS . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Tak jak koledzy radzą. Wtyczka ABS piny 14 i 29 (tylne lewe) ma być rezystancja w przedziale 1200 - 2000 ohm. Porównaj wskazania z resztą kół: Tylne prawe - piny 30 i 31 Przednie prawe - 15 i 16 Przednie lewe - 13 i 28 Tu masz schemat sterownika BOSCH 5.7 Nie chcę Cie straszyć, ale kiedyś miałem podobny przypadek i okazało się, że uszkodzony był sterownik a dokładniej ten cienki drucik na płytce odpowiedzialny za dane koło. Edytowane 21 Marca 2016 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się