quattro87 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Witam.Panowie Co sądzicie o rozrządzie firmy INA? i pompie Rouville lub thermotec? czy W ADR-ze powinny byc 152 czy 153 ząbki na pasku?http://allegro.pl/rozrzad-ina-pompa-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8-1-8t-i4617586968.htmlczy to dobra cena?Ma ktoś dojście do tanich części na terenie wawy?chodzi mi o ten rozrząd, klocki i tarcze - przód(mogą być bosch), uszczelka pokrywy zaworów, świece i sonda lambda. Pilna sprawa.
Mesiah Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Do kompletu przydał by się tłumik (ina ok 200zł) bo nie wiadomo w jakim jest stanie. Ogólnie polecam rolki INA ( w pudełku zazwyczaj NTN czyli git) pasek Conti oraz pompa wody Hepu na metalowym wirniku ewentualnie SKF. Z Rouville nic już nie polecam. Jakoś ten pakowacz ostatnio słabe fanty pakuje do swoich pudełek Pisz do Dzika. Będziesz miał szybko i w dobrej kasie. Przy większym zamówieniu pewnie da rabat. No i nie będziesz się zastanawiał czy oryginał kupiłeś.
eXik Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Potwierdzam słowa Mesiaha, wal do Dzika ostatnio zamówiłem u niego kompletny rozrząd pompa wody SKF i zestaw INA. Cena jak najbardziej zadowalająca i wiem, że to orginalne częsci
quattro87 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 żeby nie zaczynać kolejnego forum to zapytam tutaj. wymieniam rozrząd i uszczelniam silnik, więc wymieniam (co jest oczywiste) olej.auto jest w gazie od czterech lat. olej był mobil full synthetic 5w30. i teraz pytanie: castrol gtx 10w40 czy total quartz 9000 energy 10w40? czy może żaden z tych?wiem że temat rzeka, ale może ktoś jeździł na tych olejach przy LPG?
Mesiah Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Jaja sobie robisz? Twoje typy oleju to jakiś żart chyba. Lej 5w40 Liqui Moly albo Motul. Z naciskiem na ten pierwszy. Resztę z miejsca odrzuć. Po Ci 10w40? Silnika nie uszczelni. Jeszcze takich firm. Castrol GTX sukces Edytowane 11 Października 2014 przez Mesiah
quattro87 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 castrola polecił mi jeden z klubowiczów, że jeździ na takim i jest ekstra, dlatego pytam.
Mesiah Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Nie lej 10w40 bo to się na zimę zbytnio nie nadaje. Poza tym jaki jest sens oszczędzać na takim czymś? Tylko 5w40 skoro zrobiłeś wycieki i porządnej firmy. Filtr knecht albo mann nie kupuj filtrona. Znam gościa który ma mechanikę i beczki po oleju Castrol a leje do nich ch..j wie co i tez wszyscy są zadowoleni. Na kiepskim też pojeździsz ale mija się to z celem.
quattro87 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 wszystkie graty kupuję od Dzika więc lipy nie będzie. olej będzie liqui moly 5W40
Mesiah Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 I tak trzymaj. Płukanek LM tez się nie bój. szczególnie jeśli przechodzisz z jakiegoś syfu. Później na LM 5w40 już raczej nie trzeba bo on Ci syfu w motorze nie zostawi.
jakub04 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Jak kupiłem swojego ADRa to nie wiedziałem na jakim oleju jeździł i wlałem 10W40 .Po 10 tys km przeszedłem na MOBILA 5W50 i tak juz 8 lat na nim latam i zero problemów. Warunek-kupno z pewnego źródła! Poprzednie moje auta tez jeździły na tym oleju i było ok. Edytowane 17 Października 2014 przez jakub04
quattro87 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 Rozrząd wymieniony. pasek pewnie nie wytrzymałby miesiąca (tragiczny).Nie obyło sie bez niespodzianek ale już po bólu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się