Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,16,101km] Problem z silnikem??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłem audi a4 1,6 benzyna-przy zakupie koleś oznajmił mi że falują obroy"byłem na komputerze i powiedzieli że to czujnik HALA"- cena 200zł. Myśle sobie nic takiego bior!!Wczoraj auto daje do mechanika i co się okazuje na jednym z tłoków małe ciśnienie!!!!-czy to coś powaznego???pomocy proszę was!!o poradę

Opublikowano

Może być nawet wypalony tłok.

Albo nieszczelny, wypalony zawór. Zrób próbę olejową.

Opublikowano

Zalewa się trochę oleju do cylindra, tyle, żeby uszczelnił przestrzeń między cylindrem i tłokiem i sprawdza kompresję. Jeśli jest większa niż mierzona w normalny sposób świadczy o tym, że zawory są raczej szczelne.

Jeśli kompresja nie zmieni się w znaczący sposób, to wtedy zacznij od dokładnego sprawdzenia głowicy.

Opublikowano

Zabrałem auto od tego "felernego " mechanika!!

I wyobraźcie sobie że po zabraniu auta do innego mechanika stwierdzono:

coś z zapłonem!!- powód falowania obrotów!vag wykazał czujnik halla!!

wyminiono swiece, kopułke od zapłonu, ustawiono zapłon!!a ciśninie idealne!!za wszystko z podłączeniem pod vaga zapłaciłem 202zł!!i autko smiga jak nowe:)

Prosta rada uwaga na oszustów mechaników!!nie polecam warsztatu WYSOCKI w Toruniu ul. Wspólna!!!

Opublikowano
Zabrałem auto od tego "felernego " mechanika!!

I wyobraźcie sobie że po zabraniu auta do innego mechanika stwierdzono:

coś z zapłonem!!- powód falowania obrotów!vag wykazał czujnik halla!!

wyminiono swiece, kopułke od zapłonu, ustawiono zapłon!!a ciśninie idealne!!za wszystko z podłączeniem pod vaga zapłaciłem 202zł!!i autko smiga jak nowe:)

Prosta rada uwaga na oszustów mechaników!!nie polecam warsztatu WYSOCKI w Toruniu ul. Wspólna!!!

Tak sobie czytam i wydaje sie że może u mnie jest to samo. Przepustnice wymieniłem i falowanie nie ustało. maniak66 napisz jak u ciebie było z falowaniem. u mnie faluje przede wszystkim jak z wolnych obrotów przełączam na bieg jałowy, albo jak delikatnie dotkne gaz na postoju. falowanie od ok 400-1500 obr (czasami kilka cykli zanim sie ustabilizuje). sam już nie wiem co zrobić, może też jechać do innego mechanika.

Opublikowano

Mialem podobna sytuacje z moja strzala, u mnie koszt byl 350 zeta!!! tyle ze zmienil mi nie tylko kopulke, ale i kable. Jak wybralem sie na lekka trase, zrobilo mi sie przebicie na kablach do silnika, zaczal pracowac jak BOXER!!!heheh, z 50% spadkiem mocy!!!na benzynie 110 szedl,ale na gazie mierne 100 i kuniec, z przyspieszneim jakies 1000 do setki, ehhhh, te holenderskie instalacje gazowe!!!

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 25-02-2007, 17:13 ]

najpierw regulamin i dział Newbie proszę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...