maniak66 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Witam, kupiłem audi a4 1,6 benzyna-przy zakupie koleś oznajmił mi że falują obroy"byłem na komputerze i powiedzieli że to czujnik HALA"- cena 200zł. Myśle sobie nic takiego bior!!Wczoraj auto daje do mechanika i co się okazuje na jednym z tłoków małe ciśnienie!!!!-czy to coś powaznego???pomocy proszę was!!o poradę
szogun0 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Opublikowano 16 Stycznia 2007 Może być nawet wypalony tłok. Albo nieszczelny, wypalony zawór. Zrób próbę olejową.
maniak66 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2007 próbę olewjową??co to takiego??
szogun0 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zalewa się trochę oleju do cylindra, tyle, żeby uszczelnił przestrzeń między cylindrem i tłokiem i sprawdza kompresję. Jeśli jest większa niż mierzona w normalny sposób świadczy o tym, że zawory są raczej szczelne. Jeśli kompresja nie zmieni się w znaczący sposób, to wtedy zacznij od dokładnego sprawdzenia głowicy.
maniak66 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zabrałem auto od tego "felernego " mechanika!! I wyobraźcie sobie że po zabraniu auta do innego mechanika stwierdzono: coś z zapłonem!!- powód falowania obrotów!vag wykazał czujnik halla!! wyminiono swiece, kopułke od zapłonu, ustawiono zapłon!!a ciśninie idealne!!za wszystko z podłączeniem pod vaga zapłaciłem 202zł!!i autko smiga jak nowe:) Prosta rada uwaga na oszustów mechaników!!nie polecam warsztatu WYSOCKI w Toruniu ul. Wspólna!!!
xmatx Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 Zabrałem auto od tego "felernego " mechanika!!I wyobraźcie sobie że po zabraniu auta do innego mechanika stwierdzono: coś z zapłonem!!- powód falowania obrotów!vag wykazał czujnik halla!! wyminiono swiece, kopułke od zapłonu, ustawiono zapłon!!a ciśninie idealne!!za wszystko z podłączeniem pod vaga zapłaciłem 202zł!!i autko smiga jak nowe:) Prosta rada uwaga na oszustów mechaników!!nie polecam warsztatu WYSOCKI w Toruniu ul. Wspólna!!! Tak sobie czytam i wydaje sie że może u mnie jest to samo. Przepustnice wymieniłem i falowanie nie ustało. maniak66 napisz jak u ciebie było z falowaniem. u mnie faluje przede wszystkim jak z wolnych obrotów przełączam na bieg jałowy, albo jak delikatnie dotkne gaz na postoju. falowanie od ok 400-1500 obr (czasami kilka cykli zanim sie ustabilizuje). sam już nie wiem co zrobić, może też jechać do innego mechanika.
Godik_A4 Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 Mialem podobna sytuacje z moja strzala, u mnie koszt byl 350 zeta!!! tyle ze zmienil mi nie tylko kopulke, ale i kable. Jak wybralem sie na lekka trase, zrobilo mi sie przebicie na kablach do silnika, zaczal pracowac jak BOXER!!!heheh, z 50% spadkiem mocy!!!na benzynie 110 szedl,ale na gazie mierne 100 i kuniec, z przyspieszneim jakies 1000 do setki, ehhhh, te holenderskie instalacje gazowe!!! [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 25-02-2007, 17:13 ] najpierw regulamin i dział Newbie proszę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się