Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów - 1.9TDI - błąd 17964


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Prześladuje mnie dziwna przypadłość, że silnik nie wkręca się na obroty.

Można go powoli rozpędzać, ale gdy wcisnę pedał w podłogę silnik nie reaguje...

Stale pojawia się błąd 17964...

6215308500_1412098455.jpg

Wykonałem logi...

STATYCZNE:
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187940.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187941.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187942.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187943.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187944.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187945.html
Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187946.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187947.html
Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187948.html
Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187949.html

DYNAMICZNE:
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187953.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187954.html
Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187955.html
Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187956.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187950.html
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187951.html
Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187952.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187957.html
Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187958.html
Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187959.html
Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187960.html

Kąt wtrysku :

7280144800_1412098482.jpg

PS.

EGR nie jest zaślepiony.

Edytowane przez cabanmat
Opublikowano

wykonaj ponownie loga 011d

statyczny kat wtrysku skoryguj

dawkę jałową skoryguj na 3,0mg stukając nastawnik po poluzowaniu śrub gdy silnik ma 90C i all elektryka off

sterowanie turbo szwankuje, podmiana lub czyszczenie n75 może pomoże, podmiana gruszki też może pomóc, sam kabelek we wtyce co idzie do n75 też może być przerwany

nastawnik jest jakiś rozkalibrowany ale w sumie to jest nawet na plus

Opublikowano (edytowane)

Log 11 dynamiczny jeszcze raz wykonać ?

Problem rozwiązany.. problem leżał po stronie nieszczelności na przewodach

Usterkę usunął mi elektryk samochodowy... a jeden spec już chciał turbo wyciągać :facepalm:

Edytowane przez cabanmat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...