cabanmat Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Witam Prześladuje mnie dziwna przypadłość, że silnik nie wkręca się na obroty. Można go powoli rozpędzać, ale gdy wcisnę pedał w podłogę silnik nie reaguje... Stale pojawia się błąd 17964... Wykonałem logi... STATYCZNE:Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187940.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187941.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187942.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187943.htmlGrupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187944.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187945.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187946.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187947.htmlGrupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187948.htmlGrupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_187949.html DYNAMICZNE:Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187953.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187954.htmlGrupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187955.htmlGrupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187956.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187950.htmlGrupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187951.htmlGrupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_187952.html BASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_187957.htmlGrupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187958.htmlGrupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187959.htmlGrupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187960.html Kąt wtrysku : PS. EGR nie jest zaślepiony. Edytowane 13 Października 2014 przez cabanmat
wrclaguna Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 po co zakładasz ten sam kolejny temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290512-19tdi-nie-wkreca-sie-na-obroty-blad-17964/
ciahciah Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 wykonaj ponownie loga 011d statyczny kat wtrysku skoryguj dawkę jałową skoryguj na 3,0mg stukając nastawnik po poluzowaniu śrub gdy silnik ma 90C i all elektryka off sterowanie turbo szwankuje, podmiana lub czyszczenie n75 może pomoże, podmiana gruszki też może pomóc, sam kabelek we wtyce co idzie do n75 też może być przerwany nastawnik jest jakiś rozkalibrowany ale w sumie to jest nawet na plus
cabanmat Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Log 11 dynamiczny jeszcze raz wykonać ? Problem rozwiązany.. problem leżał po stronie nieszczelności na przewodach Usterkę usunął mi elektryk samochodowy... a jeden spec już chciał turbo wyciągać Edytowane 16 Października 2014 przez cabanmat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się