maly_sz Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 no dobra, ma 200 na szafie, a w rzeczywistosci moze i wiecej nie wiem nie bylo historii w cpnie ale czy to może być powodem tych wszystkich problemów ? ps knigi podają comprresion 10.0 - 13.0 więc ja się spokojnie w tym łapie
koziol1172 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Ale knigi nie przewidują takich mocy w tym silniku!! zrób próbę olejową bo być może i pierścienie są lichawe .... A tak na marginesie mój ma ponad 350 tyś a może i więcej bo licznik był zmieniany i podczas pomiaru przy wymianie świeć na wszystkich wyszło 13,5 13 MAsz LPG w aucie????
maly_sz Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Ale knigi nie przewidują takich mocy w tym silniku!! zrób próbę olejową bo być może i pierścienie są lichawe .... A tak na marginesie mój ma ponad 350 tyś a może i więcej bo licznik był zmieniany i podczas pomiaru przy wymianie świeć na wszystkich wyszło 13,5 13 MAsz LPG w aucie???? jutro sprawdzę i zobaczymy LPG nigdy nie było i nie będzie:) Edytowane 6 Października 2014 przez maly_sz
koziol1172 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Maciek a gdzie zamontowany masz czujnik EGT??? i jakiej firmy wskaźnik
maly_sz Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Shadow nowiutki Sonda na samym srodku kolektora jak schodzi sie 4 w 1 Edytowane 8 Października 2014 przez maly_sz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się