domin Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Witam, co może być przyczyną nierównego ścierania się klocka z przodu? Dokładnie klocek ten od strony tłoczka jest zjechany pod kątem, od góry ma sporo okładziny a na dole zero. Myślałem, że to wina prowadniczek ale ja tam nic takiego nie widzę np. takie jak są na tyle. Tłoczek idzie prosto. Klocek ten drugi od zewnątrz ściera się równomiernie. Ma ktoś jakieś pomysły?
domin Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Rozjechany zacisk Rozjechany czyli, że co mu dolega? Jakiś rok lub 1,5 temu były wymieniane klocki z tarczami i wtedy były w miarę równo ścięte, nie było takiej tragedii.
Lubi Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Rozjechany zacisk Jest jakaś regulacja na jarzmach żeby to ustawić?, bo ja mam podobnie jak kolega
robert 3024 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Witam, chciałbym odświeżyć temat bo mam ten sam problem co kolega domin.Moje pytanie to trzeba podpiłować jarzmo?
tomx Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Miałem taki problem w swojej a4 .Kombinowałem z zestawami regenarycjnymi ,prowadniczki dopieściłem ,wypolerowałem nawet prowadzenie klocków w jarzmie i d...pa. Dopiero jak kupiłem nowe jarzmo TRW problem zupełnie ustapił .Myśle ,ze w moim przypadku kiedyś ktoś celem wyczyszczenia prowadniczek scisnoł jarzmo w imadle ,mógł sie zmienić minimalnie kąt i dlatego klocek sie blokował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się