Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie i dymienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Znajomy ma problem ze swoją b7 a mianowicie w przedziale 1,5- 2,5 tyś szarpie przy umiarkowanym przyśpieszaniu jeśli da się jej mocniej ten problem wgl nie występuję. Druga bolączka b7 to straszne dymienie.. wystarczy lekko wcisnąć a z tyłu kłęb dymy co to może być? EGR? Turbina? (była regenerowana ok pół roku temu ale u gościa co ma średnią opinię :/) a może wtryski?

Z góry dziękuję ;)

Opublikowano

Może to być albo egr, albo turbina albo wtryski...albo dużo innych rzeczy. Może kolor tego dymu? Jak jasny to turbina/egr ( z najprostszych rzeczy) jak czarny to za dużo paliwa za mało powietrza. Za mało napisałeś a co do szarpania to rozejrzyj się trochę na forum i nie rób syfu. Masz podwieszony temat "szarpie podczas przyśpieszania" wysil się trochę i włóż odrobinę swojej pracy/uwagi a jak Ci się nie chce to powiedz to koledze, a nie wysługuj się nami.

Opublikowano

przepraszam ale nikim się nie wysługuję czytałem mówiłem mu że to egr co do szarpania ale nic nikt przy temacie szarpania nie pisał że kopci ... dym ma kolor czarny mocno czarny

Opublikowano

Szukajcie nieszczelności / dziury w dolocie, pomiędzy turbiną, a kolektorem dolotowym.

Szarpanie podczas delikatnego przyspieszania powinno załatwić zastosowanie kryzy, z podwieszonego tematu "szarpie podczas przyspieszania"

Podałeś bardzo mało informacji na temat silnika z problemami, domniemywam że to 2,0 tdi , ale nie będę zgadywał jaki ? ( trzy literowy kod silnika :naughty: )

Opublikowano

Pierwsze co bym zrobił to dokladnie oglądnął i obmacał bym cały układ powietrza doładowanego od turbo do kolektora ssącego-przewód po przewodzie,złączka,przy złączce-jesli układ jest szczelny w 100% to bym zaglądnął do klapy gaszącej czy nie jest przymknięta bo to ogranicza ilos powietrza do wsypanego paliwa-stąd czarnuch z wydechu.a najlepiej komp i zrobić logi.

Co do szarpania-zająłbym sie egrem.

Opublikowano

Silnik 2.0 tdi blb

Opublikowano

A ja bym sprawdził ciśnienie doładowania wart. żądana - zmierzona, przepływomierz to samo, EGR czy nie wywaliło zębatek = diagnostyka komputerowa a nie na chybił trafił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...