BARTEKAUDI 18 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Fajne A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaN0 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie żebym narzekał na brak wolnego czasu Na bieżąco opisuję na FP https://www.facebook.com/A4DaN0 Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez DaN0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_92 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Ciekawie Jak zobaczyłem czerwone dodatki "na sucho" to spoko wygląda, ale na postojówkach prawdziwy demon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaN0 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) Jak Ci sie podobają postojówki, to nawet nie wspominam o czerwonych soczewkach. Wtedy kozacko wygląda! Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez DaN0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Terminator Ciekawy pomysł masz na swój sposób, lepiej taśmę led czerwoną podswietlic podwozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaN0 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Wał napędowy zgodnie z planem (no może dzień poślizgu) przyjdzie w poniedziałek, razem z przekładnią kierowniczą z regeneracji. Przez telefon wał jest cud miód malina, ale gorzej już z maglownicą... Była tak skorodowana, że nie dało się jej uratować. Trzeba szukać innej. Macie namiary na sprawdzone przekładnie po regeneracji z okolic Śląska? Halo, halo, jest tu kto? Ostatnie dwa tygodnie były bardzo owocne, głowice już pościągane. Było troszku problemu ze śrubami z głowic. Z lewej praktycznie fungiel nówka, środkową musiałem odkręcać imbusem, a prawą... sami widzicie Jak się nasadki dobrze nabiły to szło elegancko I małe porównanie. Moja uszczelka iii... zgadniecie z jakiego samochodu? Silnik jest rozkręcony na tyle, na ile chciałem. Wał, tłoki, wałki, zawory i cała reszta na swoim miejscu, tym się w serwisie będą bawić, do którego wczoraj oddałem graty. Wstępna wycena 4500zł przy czarnych prognozach + jakiś zapas gotówki. Splanowane będą też pozostałe powierzchnie z bloku, oraz z miski i pół miski olejowej. Warsztat już wysprzątany, bo się syfu nazbierało, że trzeba było w gumiakach chodzić Teraz się biorę za komorę, żeby ją pod kolor lusterek prysnąć. u mnie mikołaj już był, a u Was? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 troche wczas ten mikolaj ale git zestawik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaN0 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Nowe światełka już czekają Blok także już pomalowany A jak chcecie więcej, to odsyłam Was na facebooka https://www.facebook.com/A4DaN0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 czlowieku co ty robisz z tymi lampami utylizuj to jak najszybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyrath 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 To jest jakiś fenomen z tymi lampami. Tak sobie przeglądam allegro i zauważyłem, że cena tjuningowych lamp rośnie wprost proporcjonalnie do wskaźnika kiczowatości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaN0 0 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 haha wiedziałem, że zrobie burze tymi lampkami No nic, jak ktoś powiedział są gusta i guściki Gdyby bylibyście ciekawi, to silnik już na miejscu, w 90% podłączony i jak Bóg da, to dziś odpalam. Mam jeszcze pytanie skierowane dla posiadaczy b5 z tempomatem. Przewód podciśnienia wychodzący z wiązką kabli obok maglownicy podłączony jest do gruszki podciśnienia tempomatu (przewód podciśnienia czarny, z białym paskiem przez całą długość). Na wysokości ABSu jest trójnik i jakieś 4cm przewodu. Gdzie to ma być podłączone?Poza tym: potrzebuję ową gruszkę o numerach 004 538 marki Hella. Podobno pasuje także od Volvo. Ma ktoś namiary na to cudeńko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się